de mug in kwestie bleek ook een hekel te hebben aan tijdschriften die met grote vaart op ze af komen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
waaiertje ofzo aanzettendie beesten haten tocht.
Ja, maar dat is moeilijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
heheheh komt zo kneusjes achtig over. Zijn we niet hoor![]()
Never give up! ok wel met diegene dan, maar niet algemeen
Mannen denken niet zoveel hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dan denkt ie vast door dat te zeggen dat ie meer boeiend wordt.
NOT
vast wel! want het is algemeen bekend dat vrouwen ontzettend opgewonden raken van mannen die met hen willen vreemdgaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dan denkt ie vast door dat te zeggen dat ie meer boeiend wordt.
NOT
'Loop even mee naar het benzinestation'. Dus ik meegelopen, want ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft. Arm om me heen gekregen, kus op mijn wang, probeerde te stoeien, handkusje, 'Je hebt mooie kleine handjes', 'Je broer zegt dat je niet te stoppen bent, ben je echt zo wild?' Nee hoor, ik trek mijn eigen plan en trek me gewoon geen bal aan van anderen(ja dus, maar meestal onder invloed van alcohol en deze keer heb ik me ingehouden).quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Abbadon het volgende:
'alle registers opengetrokken'
wat moet ik me daarbij voorstellen? ging hij op z'n hoofd staan? heeft hij je een serenade gebracht? of was het het gebruikelijke halfdronken achter je aanstrompelen?
maar goed, als hij net een relatie begonnen is....wat een kneus
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:09 schreef Abbadon het volgende:
'loop even mee naar het benzinestation'
was alles in het leven maar zo simpel!
en tja, toen was het zelfbediening voor hemquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor
![]()
maar 2 jaar? dat je er uberhaupt nog toe komt om iets te doen...![]()
en dat noem jij een mannenwalhalla?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig werd hij niet zo direct. Kwamen we terug, vroeg een vriend van hem zogenaamd voor de grap waarom het zo lang duurde. Dus ik zo 'als je wil weten of we geneukt hebben, we hebben niet eens gezoend. Dat wilde je toch weten, hoef je niet te doen alsof je een grapje maakt'. Hij zo:'Ja nou, hij kaapt altijd alle leuke meisjes voor mijn neus weg'.
![]()
. En toen probeerde hij indruk te maken door te zeggen hoe hoog zijn IQ wel niet is enzo.
![]()
haha...daar was ik al bang voor jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergeten.
HEY! Ze zijn allebei wel ONTZETTEND lekker. Behalve dat hij een IQ van 129 heeft, heeft hij verder geen foute opmerkingen gemaakt. Maar ja, dat is niet genoeg. De overige mannen vielen ook bijna allemaal in de categorie 'jammie' trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dat noem jij een mannenwalhalla?![]()
Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:45 schreef Abbadon het volgende:
129...da's dan net niet hoog genoeg om dat soort domme opmerkingen niet te maken?
maar goed, als ze allebei ONTZETTEND lekker waren, dan heb ik uiteraard niks gezegd
da's een makkelijk inkoppertje jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was.Die heb ik natuurlijk ingekopt. Maar dat soort eerlijkheid kan ik wel waarderen eigenlijk. Je mag best benadrukken wat je leuk vindt aan jezelf, maar wees dan ook eerlijk over je minder mooie kanten.
Ergens samen naar toe lopen was al een overbodige luxe, tenzij je al minimaal gezoend had of eventueel als alles erop leek te wijzen dat dat ging gebeuren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
'Loop even mee naar het benzinestation'. ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |