abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:25:34 #226
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52114740
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:

waaiertje ofzo aanzetten die beesten haten tocht.
de mug in kwestie bleek ook een hekel te hebben aan tijdschriften die met grote vaart op ze af komen...

...toen ik 'm eindelijk te pakken had althans na een uur ofzo...

en 4x lijkt me wat veel van het goede...zo grappig was het niet
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52114988
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:15 schreef QueenR het volgende:

[..]

heheheh komt zo kneusjes achtig over. Zijn we niet hoor
Never give up! ok wel met diegene dan, maar niet algemeen
Ja, maar dat is moeilijk

En ik bedoelde ook niet dat 'jullie'/'wij' kneusjes zijn
pi_52115551
Jaaah was me het feestje wel weer vannacht!
pi_52115672
Dit wekt nieuwsgierigheid. Details s'il vous plait
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:23:10 #230
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_52115785
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:24 schreef QueenR het volgende:

[..]

waar ga je heen?
Curacao... moet lukken daar toch?
Nunc est bibendum
pi_52116456
Gisteren ook naar een feestje geweest, het was echt een mannenwalhalla. 30 Mannen, 10 vrouwen. Ik heb serieus geen een woord met een vrouw gewisseld want die meiden daar kende ik niet. Iemand heeft ondanks zijn prille relatie alle registers opengetrokken om mij te versieren maar ik heb er vriendelijk voor bedankt. Toedeloe, ik heb echt geen zin om nummer 2 te zijn. En ook niet nummer 1 als hij zo makkelijk is.
pi_52116564
you go girl
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:00:22 #233
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52116643
'alle registers opengetrokken'

wat moet ik me daarbij voorstellen? ging hij op z'n hoofd staan? heeft hij je een serenade gebracht? of was het het gebruikelijke halfdronken achter je aanstrompelen?

maar goed, als hij net een relatie begonnen is....wat een kneus
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_52116698
dan denkt ie vast door dat te zeggen dat ie meer boeiend wordt.

NOT
pi_52116731
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

NOT
Mannen denken niet zoveel hoor.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:05:12 #236
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52116748
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

NOT
vast wel! want het is algemeen bekend dat vrouwen ontzettend opgewonden raken van mannen die met hen willen vreemdgaan
pi_52116778
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Abbadon het volgende:
'alle registers opengetrokken'

wat moet ik me daarbij voorstellen? ging hij op z'n hoofd staan? heeft hij je een serenade gebracht? of was het het gebruikelijke halfdronken achter je aanstrompelen?

maar goed, als hij net een relatie begonnen is....wat een kneus
'Loop even mee naar het benzinestation'. Dus ik meegelopen, want ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft. Arm om me heen gekregen, kus op mijn wang, probeerde te stoeien, handkusje, 'Je hebt mooie kleine handjes', 'Je broer zegt dat je niet te stoppen bent, ben je echt zo wild?' Nee hoor, ik trek mijn eigen plan en trek me gewoon geen bal aan van anderen(ja dus, maar meestal onder invloed van alcohol en deze keer heb ik me ingehouden).
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:09:07 #238
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52116845
'loop even mee naar het benzinestation'

was alles in het leven maar zo simpel!
pi_52116889
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:09 schreef Abbadon het volgende:
'loop even mee naar het benzinestation'

was alles in het leven maar zo simpel!
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
pi_52116906
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:12:44 #241
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52116914
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:

Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
en tja, toen was het zelfbediening voor hem
pi_52117266
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Gelukkig werd hij niet zo direct. Kwamen we terug, vroeg een vriend van hem zogenaamd voor de grap waarom het zo lang duurde. Dus ik zo 'als je wil weten of we geneukt hebben, we hebben niet eens gezoend. Dat wilde je toch weten, hoef je niet te doen alsof je een grapje maakt'. Hij zo: 'Ja nou, hij kaapt altijd alle leuke meisjes voor mijn neus weg'. . En toen probeerde hij indruk te maken door te zeggen hoe hoog zijn IQ wel niet is enzo.
pi_52117333
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:24 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nee hoor

maar 2 jaar? dat je er uberhaupt nog toe komt om iets te doen...
ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergeten .
Tap tap tap
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:34:08 #244
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52117374
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Gelukkig werd hij niet zo direct. Kwamen we terug, vroeg een vriend van hem zogenaamd voor de grap waarom het zo lang duurde. Dus ik zo 'als je wil weten of we geneukt hebben, we hebben niet eens gezoend. Dat wilde je toch weten, hoef je niet te doen alsof je een grapje maakt'. Hij zo: 'Ja nou, hij kaapt altijd alle leuke meisjes voor mijn neus weg'. . En toen probeerde hij indruk te maken door te zeggen hoe hoog zijn IQ wel niet is enzo.
en dat noem jij een mannenwalhalla?
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:35:52 #245
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52117420
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergeten .
haha...daar was ik al bang voor ja scriptie is echt iets om voor te gaan zitten en af te maken...maar goed, ken genoeg mensen die het ook op jouw manier doen
pi_52117464
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Abbadon het volgende:

[..]

en dat noem jij een mannenwalhalla?
HEY! Ze zijn allebei wel ONTZETTEND lekker. Behalve dat hij een IQ van 129 heeft, heeft hij verder geen foute opmerkingen gemaakt. Maar ja, dat is niet genoeg. De overige mannen vielen ook bijna allemaal in de categorie 'jammie' trouwens.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:45:57 #247
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52117639
129...da's dan net niet hoog genoeg om dat soort domme opmerkingen niet te maken?

maar goed, als ze allebei ONTZETTEND lekker waren, dan heb ik uiteraard niks gezegd
pi_52117671
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:45 schreef Abbadon het volgende:
129...da's dan net niet hoog genoeg om dat soort domme opmerkingen niet te maken?

maar goed, als ze allebei ONTZETTEND lekker waren, dan heb ik uiteraard niks gezegd
Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was. Die heb ik natuurlijk ingekopt. Maar dat soort eerlijkheid kan ik wel waarderen eigenlijk. Je mag best benadrukken wat je leuk vindt aan jezelf, maar wees dan ook eerlijk over je minder mooie kanten.
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:50:32 #249
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52117726
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was. Die heb ik natuurlijk ingekopt. Maar dat soort eerlijkheid kan ik wel waarderen eigenlijk. Je mag best benadrukken wat je leuk vindt aan jezelf, maar wees dan ook eerlijk over je minder mooie kanten.
da's een makkelijk inkoppertje ja

maar niks mis met zelfverzekerdheid inderdaad! da's alleen maar aantrekkelijk, op zich...
pi_52118167
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

'Loop even mee naar het benzinestation'. ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft.
Ergens samen naar toe lopen was al een overbodige luxe, tenzij je al minimaal gezoend had of eventueel als alles erop leek te wijzen dat dat ging gebeuren.
Hij had niet zo eerlijk moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')