Moet je dat doen als je geen single bent dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Lips het volgende:
En wat doen de singles dit weekend ipv romatisch samen picknikken in het park met een flesje rose
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je dat doen als je geen single bent dan?![]()
Ik wou eigenlijk vooral veel op het terras zitten en bier drinken met m'n maten ipv al die onzin.
zo snel mogelijk je scriptie afmaken dan maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met m'n scriptie bezig. en bijna iedereen is met vakantie en m'n OV is niet geldig en ik moet werken
.
En niemand om mee te gaan swingen?? Of blijf je thuis voor je kinderen? Succes dan vanaaf!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:04 schreef QueenR het volgende:
het zwembad is ook leuk ja, alleen het vanavond bankhangen in me uppie is wel erg hard afkicken van de laatste paar nachten dansen![]()
Ja dat moetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet je dat doen als je geen single bent dan?![]()
Ik wou eigenlijk vooral veel op het terras zitten en bier drinken met m'n maten ipv al die onzin.
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo snel mogelijk je scriptie afmaken dan maar...al is dat werken wel minder
Those were the days!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.
ik ben het al twee jaar aan het rekken, het moet toch echt eens voorbij zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.
net gisteren thuisgekomen he, kan het niet maken om nu al oppas voor de kinderen te regelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Lips het volgende:
[..]
En niemand om mee te gaan swingen?? Of blijf je thuis voor je kinderen? Succes dan vanaaf!
[..]
Ja dat moet![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben het al twee jaar aan het rekken, het moet toch echt eens voorbij zijn.
Ik heb het allebei gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ook![]()
Successsssssquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met m'n scriptie bezig. en bijna iedereen is met vakantie en m'n OV is niet geldig en ik moet werken
.
Ik ben toch maar voor het bier in de kroeg met m'n maten gegaan *burp*....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ook![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef Abbadon het volgende:
mijn enige gezelschap vannacht was een mug op m'n slaapkamer
dan slaap ik liever alleen!
Fek joh, die klotemuggen. Ik zit helemaal onder de muggebultenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
waaiertje ofzo aanzettendie beesten haten tocht.
Ik had vannacht opeens twee kids bij me in bed, die krijg je daar helaas niet mee wegAltijd heel lief dat knuffelen, maar veel slapen doe ik dan niet meer.
![]()
nu maar naar het strand
nou ja niet strand strand, mij te ver rijden. Naar het zwembad hier in de buurtquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Fek joh, die klotemuggen. Ik zit helemaal onder de muggebulten
Veel plezier op het strand, tussen al die andere 'verkoelingzoekers'
heheheh komt zo kneusjes achtig over. Zijn we niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:10 schreef Filay het volgende:
Ik meld me ook maar in het singlestopic... had nog uitzicht op iets, maar denk dat ik dat ook maar op geef...
Vandaar. Hoi.
waar ga je heen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:16 schreef jesselyn het volgende:
Nog 1 hierzo.. wil wel weer aan de vrouw, maar binnenkort ga ik een half jaar naar het buitenland.. dus nog maar even 4 weekjes wachten en daar maar wat opzoeken![]()
Precies, handdoekje in het gras onder de boom en af en toe lekker in het water om af te koelenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja niet strand strand, mij te ver rijden. Naar het zwembad hier in de buurtGoed genoeg! (en zwemt fijner ook nog)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |