quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:11 schreef OldJeller het volgende:
Gut, hij is geplayed. Je ego (laten) strelen is overigens inderdaad wel fijn van tijd tot tijd.. en je hebt vast geen diepgaand leed berokkend.
Nee nee, Queeny.. Sean Connery is toch echt dé James Bond.
strelen ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat weet jij nou van James Bond, behalve welke acteurs de rol vervullen misschien; het plaatje dus?
Strelen.
je grote voorbeeld?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat weet jij nou van James Bond, behalve welke acteurs de rol vervullen misschien; het plaatje dus?
Over het personage zelf is de strekking je klaarblijkelijk volledig ontgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
strelen ja!
![]()
Enneh, tje, heb de films gezien en wat boeken gelezen, is dat genoeg?![]()
Nee, maar velen zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen voor hoe het wel kan. Dat baasje weet wat hij met z'n kaarten moet doen.quote:
sinds wanneer is 129 hoogquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
HEY! Ze zijn allebei wel ONTZETTEND lekker. Behalve dat hij een IQ van 129 heeft, heeft hij verder geen foute opmerkingen gemaakt. Maar ja, dat is niet genoeg. De overige mannen vielen ook bijna allemaal in de categorie 'jammie' trouwens.
In vergelijking tot het gemiddelde van al haar partners uit het verleden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
sinds wanneer is 129 hoog
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
sinds wanneer is 129 hoog
Nou ksst, dan ben je natuurlijk niet meer welkom in dit topic, dat kunnen we natuurlijk niet tolereren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed.. zojuist die jongen anderhalf uur aan de lijn gehad waarover ik al eerder heb geschreven.
Denk dat ik me vanaf vanavond niet meer als vrijgezel moet zien :$
Goh, klinkt bekend.dat soort situaties probeer ik dan ook te vermijden. Je houdt geen vrienden meer over, maar alles beter dan je het vijfde wiel aan de wagen voelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Gistermiddag en avond weer doorgebracht met twee stelletjes, ik voel me daar toch niet altijd even lekker tussen, er blijft een sfeer alsof ik ongewenst ben. Het is niet meer zo erg als een jaar of vijf geleden maar het is nog steeds wel aanwezig. Zo'n sfeer van 'singles zijn minderwaardig'.
succes twinkle!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed.. zojuist die jongen anderhalf uur aan de lijn gehad waarover ik al eerder heb geschreven.
leuk dat het allemaal toch weer goed voor je dreigt te gaan komen, T20!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
whahaha..quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In vergelijking tot het gemiddelde van al haar partners uit het verleden?![]()
zou het?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:47 schreef CherryLips het volgende:
129 is toch best hoog hoor geloof ik. anders ben ik oliedom.
not quitequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
und.... volgens mij had je sowieso 120 nodig om havo te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |