Heb je er nog achterna gebeld?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedrijven vinden het hip om niets meer van zich te laten horen
Gajes is het. Tuig. Allemaal. Afschieten die lui.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bedrijven vinden het hip om niets meer van zich te laten horen
Ja en dan blijkt dat je niet voldoetquote:
Ik denk het niet, ik tief hier straks opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Als we snel typen, kun jij de volgende openen!
hmm balen, zeg!quote:
quote:
Ik zoek wel, maar als je er dan op gewezen wordt dat een stelletje kankerlijers uit het westen gaan typen dat er in mijn regio werk zat is, dan heb ik het toch even gehad.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
hmm balen, zeg!
En ben je alweer druk op zoek? of heb je even zoek-pauze?
Gaan ze serieus vragen of je nog steeds 'rondhangt'??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:25 schreef Pheno het volgende:
Tja, ben hier ook al uitgekotst op het werk. ALs collegas gaan vragen of je er nog steeds rondhangt dan heb ik het hier wel gehad. Overigens niet mijn directe collega's, maar zo'n oude verlamde bananenschil die hier tot het meubilair behoort
Ik heb geen idee of er in je regio werk zat is, maar zouden jullie bereid zijn te verhuizen voor een baan? of wil je echt in nijmegen en omgeving blijven?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zoek wel, maar als je er dan op gewezen wordt dat een stelletje kankerlijers uit het westen gaan typen dat er in mijn regio werk zat is, dan heb ik het toch even gehad.
als daardoor zekerheid is wel, maar ja, ik zie me al bij een bank komen: we hebben geen baan, we willen een nieuwe hypotheekquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er in je regio werk zat is, maar zouden jullie bereid zijn te verhuizen voor een baan? of wil je echt in nijmegen en omgeving blijven?
En bananenschillen die vragen of je hier nog steeds rondhangt, moeten dood![]()
ja dat kan ik me voorstellen!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
als daardoor zekerheid is wel, maar ja, ik zie me al bij een bank komen: we hebben geen baan, we willen een nieuwe hypotheekDe huizen zijn ietsiepietsie duurder in het westen
En ik heb geen zin om te werken zodat ik 90% van mijn inkomen kan afstaan aan dure meuk die niet duur hoeft te zijn.
Goed dus!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Ladies and gentlemen,
I've got myself a room!
Dan kom je er dicht bij mij in de buurt als het goed isquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:48 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik heb niet zoveel met het westen, dus te popelen sta ik nu ook weer niet.
Ik zit nu goed, studentenstad in de buurt, altijd wat te doen. En nog gezellige mensen. De mentaliteit is hier gewoon anders.
Maar ik ga er nu vandoor, even wederhelft ophalen in de achterhoek. Weer goed voor 70km extra reisafstand, maar het scheelt in de ov kosten
Yeah! Feli!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Ladies and gentlemen,
I've got myself a room!
Gaaf man! Ideaal bij zo iemand in huis zitten die niet de moeilijkste is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
het is nu nog een vrij brakke kamer, boormachinegaten in de muur, brak tapijt en er mist wat verf, maar dat is zo te verhelpen.
Verder is het een vrij grote kamer, helemaal in vergelijking met wat ik nu heb,...
Ik kan vrij gebruik maken van de badkamer, wasmachine en droger, keuken en huiskamer, en die huiskamer is groot
Die kerel die er woont is het huis aan het verbouwen, dus overal is het wel een beetje een puinhoop, maar binnenkort komt er een nieuwe badkamer in.
Het maakt hem niets uit wat ik doe, herrie heeft ie geen last van, laat thuiskomen/lang thuiszitten maakt 'm ook niet uit, omdat ie vaak nachtdiensten draait
Hij is zelf 32, en werkt dus en verbouwt hier en daar wat.
Best prima allemaal, ik zit in ieder geval voorlopig onder de pannen
idd, hij zei dat 't 'm geen reet uitmaakte wat ik deed en tot hoelaat enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:08 schreef covie het volgende:
[..]
Gaaf man! Ideaal bij zo iemand in huis zitten die niet de moeilijkste is.
Klinkt erg goed zo!
Dat hele stuk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Dat is het, de zolderverdieping.
dat stuk bij het raam.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat stuk bij het raam.
Het is denk ik zo'n 15 vierkante meter
met gemak, ik heb nu 5 of 6 ofzo, fucking kleinquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar kan je dus wel al je puinzooi kwijt...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat stuk bij het raam.
Het is denk ik zo'n 15 vierkante meter
Kasten zitten niet in mijn kamer, dus dat scheelt ook alweer, er zit een grote (haast inloop)kast naast m'n kamer
Zo dus het verdriedubbeld.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
met gemak, ik heb nu 5 of 6 ofzo, fucking klein
whehe, ik denk dat ik eerst wat geld in verf enzo moet steken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:15 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Echt wel gaaf. 15m2 is echt wel groot hoor.
Dus dat wordt extra shoppen om de haast inloop kast te vullen.!
uhuh, dit is ook erg klein..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef covie het volgende:
[..]
Zo dus het verdriedubbeld.
5 of 6 is wel erg klein trouwens...
3x5quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef Aarti het volgende:
En ik klaag over een 3-kamer appt dat ik te weinig ruimte heb
het is een huurwoning die over een jaar gesloopt wordt, dus de huur is niet heel hoogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
Dat kan ik echt te nooit en te nimmer bekostigen op dit moment...
oh, okquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is een huurwoning die over een jaar gesloopt wordt, dus de huur is niet heel hoog
Si.quote:
Ik was een maat aan het helpen met het inelkaar knutselen van een kist voor bootspullen.quote:
dat ga ik ook sowieso doen, daar ik geen kledingkast op m'n kamer hoef te zettenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:25 schreef covie het volgende:
Je kan er zelfs evt. een bank en tv kwijt!
je woont samen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef covie het volgende:
De vorige bewoners hebben de kans gehad om ons huis te kopen, maar die hebben het neit gedaan.
Nu gingen wij naar de woningbouw om te vragen of wij het dan konden kopen, maar nu kan dat opeens niet meer.![]()
Dus wij gaan ook maar eens op zoek naar een koophuis eind dit jaar.
Precies dat scheelt gelijk alweer in ruimte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat ga ik ook sowieso doen, daar ik geen kledingkast op m'n kamer hoef te zetten
Nee, precies.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:29 schreef covie het volgende:
[..]
Precies dat scheelt gelijk alweer in ruimte.
En je kan dan wel gebruikmaken van de huiskamer, maar als die gast er is heb je denk ik ook weer niet de behoefte om de hele tijd bij hem te gaan zitten. En waarschijnlijk andersom ook niet.
Ik werk fulltime als accountantquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
koffie..
[..]
oh, ok
Wat doe je verder?
Studeren, werken, niks, ...
Een aantal man op 15m2 is al snel druk hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, precies.
Ik kan ook prima gewoon op m'n eigen kamer zitten, muziekje erbij, zwik vrienden erbij
Maar dan stuurt hij gewoon die man waar hij bij in woont naar zijn kamer, en gaat hij met zijn vrienden in de huiskamer zitten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Een aantal man op 15m2 is al snel druk hoor...![]()
Hmmm, mijn slaapkamer is ongeveer zo groot en ik denk dat 4 of 5 man al veel is...![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef covie het volgende:
Maar dan stuurt hij gewoon die man waar hij bij in woont naar zijn kamer, en gaat hij met zijn vrienden in de huiskamer zitten. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef covie het volgende:
[..]
Maar dan stuurt hij gewoon die man waar hij bij in woont naar zijn kamer, en gaat hij met zijn vrienden in de huiskamer zitten. [afbeelding]
zodoendequote:
Mja, da's waar..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Een aantal man op 15m2 is al snel druk hoor...![]()
Hmmm, mijn slaapkamer is ongeveer zo groot en ik denk dat 4 of 5 man al veel is...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef covie het volgende:
[..]
okquote:
wat ga je om 6 uur doen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:05 schreef Kuukske het volgende:
Is het al zes uur?
dat is ook wel eens lekker iddquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Dan komt de man des huizes thuis en heb ik échte aanspraak in plaats van lieve users in KSC R&P SC of THe Lounge. Want dat heb ik ook wel eens nodig..
quote:
Goeie zakenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb kaarten voor mysteryland en een goeiekope 2e telefoon (want mijn "echte" telefoon hangt 24/7 aan de pjoeter en de batterij begint vervelend te doen en mn headset werkt niet meer)
Hoi vakantiemensen!![]()
![]()
Lieve users? Waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Dan komt de man des huizes thuis en heb ik échte aanspraak in plaats van lieve users in KSC R&P SC of THe Lounge. Want dat heb ik ook wel eens nodig..
Oh hoiquote:
Goeie zaak. Das lekker rustig op vakantie dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:24 schreef BrandX het volgende:
nog een week + 1 werkdag werken en ik heb vakantie!!!!!
en mijn harde werk vorige week en tot nu toe deze week hebben uitbetaald, nagenoeg alles heb ik al af, hoef alleen nog over te dragen en wat kleine klusjes te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs de ISO auditor kan gewoon zijn gang gaan over 2 maanden, alles is al helemaal rond
quote:
ha! nu al rustig zelfs! ben nog nooit zo vrolijk op kantoor geweest zo vlak voor mijn vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie zaak. Das lekker rustig op vakantie dan.[afbeelding][afbeelding]
quote:Opdinsdag 31 juli 2007 18:40schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu nog 31 dagen om dat gezeik van (bijna ex) collegas aan te horen. Altijd leuk. Ik heb ook 31 dagen om een afscheidsmailtje te bedenken waar het sarcasme van afdruipt. Dat is nog veel gevaarlijker>:)
Nee, nog niets gevonden, maar het is een heerlijke sfeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
ik begrijp hieruit dat je inderdaad iets anders hebt gevonden!
goh, ga je nu eindelijk werken voor je pegels, of is het nog relaxter![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nog niets gevonden, maar het is een heerlijke sfeer.
wil ik 4 uur per dag in de auto zitten om uberhaupt naar en van werk te komen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
dus je kapt simpelweg bij je huidige wg?
Ja, dat wil iedereen toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
wil ik 4 uur per dag in de auto zitten om uberhaupt naar en van werk te komen?
quote:
Mijn vorige buurman moest elke dag van groningen naar amsterdam rijden, en zijn vrouw volgens mij naar utrecht.quote:
Nogal, al is Groningen zelf wel leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn vorige buurman moest elke dag van groningen naar amsterdam rijden, en zijn vrouw volgens mij naar utrecht.
Erg slechte locatie qua wonen gekozen dus.!
eh, nee. 1 uur heen en 1 uur terug is toch wel mijn max.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
wil ik 4 uur per dag in de auto zitten om uberhaupt naar en van werk te komen?
Ach, jij kan altijd nog in files alle andere auto's aan de kant boxen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee. 1 uur heen en 1 uur terug is toch wel mijn max.
preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee. 1 uur heen en 1 uur terug is toch wel mijn max.
true.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, jij kan altijd nog in files alle andere auto's aan de kant boxen.
Ik zie ze niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
true.
which reminds me: ik heb die smiley gevonden die ik een week of twee geleden zocht! komt'iedanhè:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, nu zie ik zequote:
deze zijn best cool!!!:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een fatsoenlijke pinguinsmiley zoeken:')
die is liev!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Whehehehe[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
Bored...tempban gekregen met diablo 2:')
Frutselfriemeldingetje. Alles goed kerel?quote:
Hoi Pappierroooquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frutselfriemeldingetje. Alles goed kerel?![]()
![]()
Ga mee baggeren met je kloonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:14 schreef Frutsel het volgende:
Cross, gaat zijn gangetje...
Al 2 dagen druk in huis... niet op werk geweest, weinig internet kansen... heeft er achter weggelegen.. aan het klussen thuis
Kloons..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga mee baggeren met je kloonDikke pret.
Trustequote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Nu nog??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog eten! [afbeelding]
Trusten [afbeelding]
Ik ben helemaal in vakantie/summer modusquote:
Goed bezig dan!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in vakantie/summer modus [afbeelding]
Bijzonder...??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ik blijk bijzonder te zijn![]()
Kan ik mijn hersenen verplichten iets te zien?
pfffff, ik zie niets, of juist wel dat wat de anderen niet zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Bijzonder...??:')
Je bent gewoontjes. Ordinair. Normaal. Hoewel... je bent wel een vrouw...:o
Ik zie ook niet alles daar hoor!;)
Je bent gewoon te intellligennt voor die spellletjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfffff, ik zie niets, of juist wel dat wat de anderen niet zienmijn ogen laten zich niet foppen.
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:22 schreef BrandX het volgende:
en ik ga weg, ik moet naar de tandarts toe en dat gaat een zeer pijnlijk verhaal worden vrees ik....![]()
heul niet leuk.![]()
![]()
[afbeelding]
zij die pijn gaan lijden groeten u! [afbeelding]
Mogge!quote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:07 schreef covie het volgende:
Vannacht is namelijk de batterij van mijn telefoon overleden, ik heb 2 piepjes gehoord, en vanmorgen ging de tel niet meer aan. [afbeelding]
Jep, ik voel het nog héél lichtjes, dus ik kruip zo lekker weer terug in bedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
Kuukske![]()
![]()
![]()
![]()
Hoofdpijn eindelijk weggezakt ja? Mooi
Hows life Aarti?
venlo is wel ver jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
Life is goodHier tenminste wel!
Alhoewel de drukte zich weer aan het opstapelen is, vakantie is duidelijk voorbij
en volgende week moet ik naar venlo naar een klant
zoooooooo ver weg
hehehequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep, ik voel het nog héél lichtjes, dus ik kruip zo lekker weer terug in bed.
Ik zit nu sinds zondag 22/7 thuis. En sindsdien heb ik ook die snerende pijn gehad. Eindelijk trekt het nu langzaam weg. In het weekend word ik wel vertroeteld .. en 's avonds. Maar JD moet gewoon werken heh.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
hehehe![]()
paar rustige daagjes gehad ? lekker verwend thuis?
voor mij is het ook ver weg. zo ver zelfs, dat ik een dag eerder ga en in een hotel ga overnachten om op tijd bij de klant te zijn (ik word daar om 7.30 verwachtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
venlo is wel ver ja![]()
voor mij althans...
wat moet je daar doen dan?
nog wel een paar keer naar de dokter geweest of kreeg je gewoon het standaardantwoord: rusthouden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit nu sinds zondag 22/7 thuis. En sindsdien heb ik ook die snerende pijn gehad. Eindelijk trekt het nu langzaam weg. In het weekend word ik wel vertroeteld .. en 's avonds. Maar JD moet gewoon werken heh.
hehe... das nogal wat dan... lekker overnachten op kosten van de zaak hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor mij is het ook ver weg. zo ver zelfs, dat ik een dag eerder ga en in een hotel ga overnachten om op tijd bij de klant te zijn (ik word daar om 7.30 verwacht)
ik ga een controle uitvoeren, ben accountant
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 31 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 172 Kuukske
009. 139 Sebasser
017. 117 Pheno
034. 086 BrandX
062. 064 OA
069. 061 Papierversnipperaar
119. 046 covie
129. 044 eer-ik
137. 042 HenkvandenTillaart![]()
147. 040 Aarti
215. 030 Knekwurst![]()
234. 028 MPG
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Soort van voogd idd! En hij was heeeeeel lief! Ik heb alleen bij de verdovingen (3 stuks) een beetje pijn gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:37 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die tandarts is toch je buurman/oom/stiefvader/anders* Dan ben je iig in een vertrouwde omgeving!
![]()
* doorhalen wat niet van toepassing is.
[..]
Mogge! [afbeelding]
omg ik ken het, niet echt een fijne behandeling, bij mij heeft hij de normale vulling ook nog eens niet goed gedaan waardoor later zowat mijn hele tand weg geboord moest worden en nu zit er een brug ofzoiets.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Soort van voogd idd! En hij was heeeeeel lief! Ik heb alleen bij de verdovingen (3 stuks) een beetje pijn gehad.
resultaat:
1 zenuwbehandeling --> zenuw eruit
2 wortelkanaalbehandelingen --> helemaal schoongemaakt
nu noodvulling, volgende week terug, zo nodig nog wat schoonmaken en dan de boel oplappen en opnieuw netjes vullen.![]()
![]()
![]()
Hein
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe..ik hoop niet dat je hetzelfde 'probleem' hebt als ik... Heb nog altijd die noodvulling... ben al drie keer geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Soort van voogd idd! En hij was heeeeeel lief! Ik heb alleen bij de verdovingen (3 stuks) een beetje pijn gehad.
resultaat:
1 zenuwbehandeling --> zenuw eruit
2 wortelkanaalbehandelingen --> helemaal schoongemaakt
nu noodvulling, volgende week terug, zo nodig nog wat schoonmaken en dan de boel oplappen en opnieuw netjes vullen.![]()
![]()
![]()
Hein
![]()
![]()
![]()
![]()
bij hein gaat het goed hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehe..ik hoop niet dat je hetzelfde 'probleem' hebt als ik... Heb nog altijd die noodvulling... ben al drie keer geweest
22 augustus mag ik weer. Wordt nog steeds niet veul beter
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn tandarts is zo lievvvvv!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn voogd c.q. lifesaver is tandartsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef covie het volgende:
[..]
Wat? [afbeelding]
Wat voor een verdoving heb je gehad?
Oooh nou ok dat veranderd de zaak dan!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn voogd c.q. lifesaver is tandarts
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
Life is goodHier tenminste wel!
Alhoewel de drukte zich weer aan het opstapelen is, vakantie is duidelijk voorbij
en volgende week moet ik naar venlo naar een klant
zoooooooo ver weg
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:58 schreef covie het volgende:
[..]
Dan kom je er dicht bij mij in de buurt als het goed is![]()
Feliquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Ladies and gentlemen,
I've got myself a room!
Welke klant ??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor mij is het ook ver weg. zo ver zelfs, dat ik een dag eerder ga en in een hotel ga overnachten om op tijd bij de klant te zijn (ik word daar om 7.30 verwacht)
ik ga een controle uitvoeren, ben accountant
Hell no. Dat gerommel in m'n bekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Dan kan ik eindelijk weer eens een suske en wiske lezen, tandartsen zijn cool
Nooit problemen, ik ben nu alleen bijna een jaar niet geweest, totaal vergeten een afspraak te maken in de lente. Ondanks dat liedjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no. Dat gerommel in m'n bekDaar mag alleen ik en 1 ander persoon komen
Mijn tandartsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no. Dat gerommel in m'n bekDaar mag alleen ik en 1 ander persoon komen
Ik ben ook al heel lang niet geweest...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit problemen, ik ben nu alleen bijna een jaar niet geweest, totaal vergeten een afspraak te maken in de lente. Ondanks dat liedje
Niets aso aan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef covie het volgende:
Ik zit gewoon hier op kantoor al het spul te regelen voor mijn volgende baan. Officiële kopieën van mijn diploma's (met stempel v/d school), mantoux prik bij ggd, allemaal papierwerk invullen. misschien wel wat aso maar pech hoor.
Mijn tandarts heet iets van Hamza Tazdiziki ofzo....quote:
Oude koeien... M.M....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlo
![]()
[..]
Waar zit jij dan?
[..]
Feli
Ik kom een keer buurten voor koffie met vlaai.
[..]
Welke klant ??![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef covie het volgende:
Ik zit gewoon hier op kantoor al het spul te regelen voor mijn volgende baan. Officiële kopieën van mijn diploma's (met stempel v/d school), mantoux prik bij ggd, allemaal papierwerk invullen. misschien wel wat aso maar pech hoor.
Ik lees terugquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn tandarts heet iets van Hamza Tazdiziki ofzo....![]()
Een Marokkaan ja...Hele aardige vent, verstaat z'n vak, maar ik versta zijn achternaam nooit...
![]()
[..]
Oude koeien... M.M....![]()
Weet ik knulquote:
Kwart over twaalfquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik knul![]()
Zeg, hoe laat is het gister geworden?
Whehe. Ik ga zomestraks met open dak naar mijn werk toerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef OA het volgende:
Het is zulk puick weer, dat ik zo maar eens een rondje ga wandelen!![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef covie het volgende:
Goh hoor ik net dat er bij ons op de afdeling toch al iemand ontslagen had moeten worden.
Ivm de fusie overname.
We zouden aan het eind van het jaar maar met 2 ipv 3 mensen hier bij systeembeheer door mogen gaan.
Dus ik ben eigenlijk heel collegiaal dat ik mijn baan hier heb opgezegd. Ze zouden me nu extra in de watten moeten leggen.
Muckiequote:
en ehm, wie ben jij dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:13 schreef floris.exe het volgende:
Nog 2 minuten en ik ben voor altijd afwezig van Fok!. Een teleurstelling voor een enkeling, een verademing voor de meerderheid.
Lol, kutklonen voor de win!quote:
Dan mogen ze je heel dankbaar zijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef covie het volgende:
Goh hoor ik net dat er bij ons op de afdeling toch al iemand ontslagen had moeten worden.
Ivm de fusie overname.
We zouden aan het eind van het jaar maar met 2 ipv 3 mensen hier bij systeembeheer door mogen gaan.
Dus ik ben eigenlijk heel collegiaal dat ik mijn baan hier heb opgezegd. Ze zouden me nu extra in de watten moeten leggen.
Muck!quote:
Zelfmoord?quote:
Wie wat waar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
Oh, fuifduif die weer weg gaat. Voor de zoveelste keer aankondigen. Je lijkt mij wel
Hoi kliekjes userquote:
quote:
Kliekjes, waar?quote:
Dit is een los kliekje. Newbieaardig. Soms dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Kliekjes, waar?
quote:
quote:
Vanmorgen zonder hoofdpijn opgestaan. Héérlijk. Maar inmiddels heb ik vrolijk al een hoop in huis gedaan en zit ik nu een beetje duizelig achter de pcquote:
Top, gaat echt de goede kant weer op dus. en tja, het eeuwenoude eigenwijze gelijk te veel doen kwaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanmorgen zonder hoofdpijn opgestaan. Héérlijk. Maar inmiddels heb ik vrolijk al een hoop in huis gedaan en zit ik nu een beetje duizelig achter de pc.
Nou, volgens mij kan iedereen hier posten, zonder problemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Dit is een los kliekje. Newbieaardig. Soms dan.
Volgens mij een heleboel slowchatsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
Kuuk? Van welke kliekjes maak jij eigenlijk allemaal deel uit?
Dat weet ik wel. Maar welke, en hoeveel dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij een heleboel slowchats
Ik maar twee eigenlijk.
Ik maak geen deel uit van kliekjes. Ik post gewoon ongestoord mee of ze het nou leuk vinden of niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
Kuuk? Van welke kliekjes maak jij eigenlijk allemaal deel uit?
Broodjes halenquote:
Wie eruit zou moeten dat wisten ze nog niet. Maar de kans zou 50% zijn, aangezien 1 collega pas een paar maand hier werkt, last in first out, en hij is vrij duur. Ik werk hier langer, maar jonger cq minder ervaring, maar wel goedkoop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mogen ze je heel dankbaar zijn!![]()
Of zou jij degene zijn die er uit moet?![]()
[..]
Muck!![]()
Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
blij dat het al een stuk beter gaat kuuk
ik ben maandag verhuisdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?
kutkassawijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Broodjes halen, over 5 minuten weer terug
Ow tofquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
ik ben maandag verhuisd
ik ben nu bij mijn ouders omdat we overmorgen op vakantie gaan, maar als ik terugkom ga ik met Lars naar Didam om alle dozen uit te pakken
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!quote:
En haar kassalade was onbeheerd en daar kon jij lekker uit graaien!?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!
Niet eens een tyfuskwartetquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
En die ken ik van....quote:
Van hun muziek?quote:
quote:
Okquote:
wat een rotstreekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
Op fok liepen er ook genoeg rond, maar dat kun je verwachten. Die lerares is echt da bomb!quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik wil ooit eens weten wat er zo bijzonder is aan Harry Potter en de zeven geitjes.
Kwartetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
Goed, is het al bijna kwart voor vijf?
Ja harry potter interesseert me verder niet, dus ik hoef het einde niet te weten. maar als juf kan je dat toch je kinderen niet aandoenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op fok liepen er ook genoeg rond, maar dat kun je verwachten. Die lerares is echt da bomb!
Als ik nu ook even die laatste regels lees, dan hoef ik aan deel 1 ook niet te beginnen
Niet echt....maar goed, die gaat een moeilijk leven krijgen daar. Kinderen die gaan puberen en wraak gaan nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja harry potter interesseert me verder niet, dus ik hoef het einde niet te weten. maar als juf kan je dat toch je kinderen niet aandoen![]()
OH NOES!!!!!!!!!!!!!quote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt....maar goed, die gaat een moeilijk leven krijgen daar. Kinderen die gaan puberen en wraak gaan nemen![]()
Dat zou ook kunnen, kinderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Wie weet haalden die kinders het hele jaar al bij juf het bloed onder de nagels vandaan en is dit haar wraak![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
OA die met zijn kutkloon post in zijn eigen KLB topic
zijn er geen regels voor hoeveel uur er tussen diensten moeten zitten? of is dat toevallig exact 8 uurquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ik moet zo werken
Late dienst, van 14 tot 22, en morgen vroege van 6 tot 14
Das een naaistreek. Vroege meteen na late. Ik heb deze week ook latequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ik moet zo werken
Late dienst, van 14 tot 22, en morgen vroege van 6 tot 14
Tof. Postenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
woehoe, i kheb het usb-kabeltje van mijn telefoon terug gevonden
nu kan ik eindelijk al die toffe foto's eraf halen
Ik denk: Laat ik eens gaan kijken wat ie bedoelt...quote:
Daar zijn regels voor. Maar 8 uur tussen 2 diensten is geloof ik toegestaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
zijn er geen regels voor hoeveel uur er tussen diensten moeten zitten? of is dat toevallig exact 8 uur
dat is echt te weinig, als je nog naar huis rijdt, doucht eet, en zo, dan heb je max. 6 uurtjes aan slaap overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor. Maar 8 uur tussen 2 diensten is geloof ik toegestaan.![]()
NOUJA ZEGquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk: Laat ik eens gaan kijken wat ie bedoelt...![]()
SchoonOA is absoluut NIET mijn kloon![]()
Ik verdenk nog steeds MPG ervan... Maar hij blijft ontkennen en dat terwijl schoonOA alleen opduikt als MPG aanwezig is...![]()
even kijke hoor, niet alles is geschikt om te postenquote:
Klopt. Maar toch schijnt het te mogen. Ik geloof wel dat het met een langere rustperiode elders in de week gecompenseerd moet worden. Zou ik eens een CAO boekje op na moeten slaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is echt te weinig, als je nog naar huis rijdt, doucht eet, en zo, dan heb je max. 6 uurtjes aan slaap over![]()
Ja ach. Het zal me werkelijk een worst wezen. Ik heb wel grotere zorgen. Maar achteraf gezien zal het wel kut zijnquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is echt te weinig, als je nog naar huis rijdt, doucht eet, en zo, dan heb je max. 6 uurtjes aan slaap over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |