wat moet er gebeuren? Er gebeurt niets?quote:Opdinsdag 31 juli 2007 20:35schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hehe vaag ja. Top down kennis zoals die vent al zegt.
Deze is ook leukhttp://www.geocities.com/Baja/4954/spiral1.htm
Je moet een halve minuut naar het midden van die spiraal blijven kijken en dan naar je handquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren? Er gebeurt niets?
(en ja, de spiraal deed het bij mij wel, maar ik krijg dus geen effect?)
dat zeg ik, ik heb de spiraal gezien, heb me suf gekeken, en het later nog een keer gedaan, en dan een minuut volgehouden en naar mijn hand gekeken, maar er gebeurt niet veel. Enige wat ik na die minuut dus had is dat heel vaag een klein beetje op mijn hand wat draaiende strepen te zien waren, maar echt super vaagquote:Opdinsdag 31 juli 2007 21:16schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Je moet een halve minuut naar het midden van die spiraal blijven kijken en dan naar je hand
Haha, dat is raar ja. Die spiraal werkt op het vuren van je fotoreceptoren, die blijven nog even navuren waardoor je alles in spiraal blijft zien, wel raar dat dat bij jou het geval niet is. Dat van die vrouw en heks is subliminaal.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zeg ik, ik heb de spiraal gezien, heb me suf gekeken, en het later nog een keer gedaan, en dan een minuut volgehouden en naar mijn hand gekeken, maar er gebeurt niet veel. Enige wat ik na die minuut dus had is dat heel vaag een klein beetje op mijn hand wat draaiende strepen te zien waren, maar echt super vaagen dan moet ik nog m'n best doen om ze echt te zien.
dit soort illusie dingen werken gewoon slecht bij mij. Die van dat holle masker, moest ik mezelf dus echt dwingen om het niet hol te zien.
Net zoals die plaatjes waarin je een heks ziet maar het zou een mooie vrouw moeten zijn (of andersom). Daar 'trappen' mijn ogen ook zelden tot nooit in.
Ik weet ook niet hoe dat komt. Mijn ogen laten zich niet zo makkleijk foppen ofzo.
lol, ik ben een V, dus een stel vrouwenbillen leiden mij niet af van de bootquote:Opdinsdag 31 juli 2007 22:42schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Haha, dat is raar ja. Die spiraal werkt op het vuren van je fotoreceptoren, die blijven nog even navuren waardoor je alles in spiraal blijft zien, wel raar dat dat bij jou het geval niet is. Dat van die vrouw en heks is subliminaal.
Zie je deze wel?
[afbeelding]
Misschien ben je toch mannelijker dan je denkt dan, aangezien mannen visueel ingesteld zijn, en vrouwen juist linguistisch horen te zijn. Vreemd dat die botenplaat niet wat meer effect op je had.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, ik ben een V, dus een stel vrouwenbillen leiden mij niet af van de boot
ik ben verder erg visueel ingesteld. als ik iets uitleg op mijn werk teken ik er vaak bij in symbolen e.d.
ik herken dat soort krabbels van een ander ook vaak gelijk. Ik 'zie' gewoon wat die ander heeft getekend, ookal zijn dat alleen een stel lijnen en vlakken en cirkels enzo, over wat en hoe hij (of zij natuurlijk) het heeft uitgelegd, ik zie wat hij gezegd heeft. Groot patroonherkennend vermogen dus oid
Lijkt het niet of ze diagonaal zijn dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:
wat moet ik zien?
ik zie een stel rechte (horizontale) lijnen, om en om zwart wit gebokt.
allen even recht en zo, en ook even lang, alleen niet recht boven elkaar gestapeld![]()
wat mis ik nu weer?
eh... nee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Lijkt het niet of ze diagonaal zijn dan?
eh, nee. zelfde rood.quote:Opdinsdag 31 juli 2007 22:58schreef Ali_Kannibali het volgende:
Verticaal zou leuk zijn ja:)
Verschillende tinten rood:
[afbeelding]
dat van mij?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Gek.:P
Jij boxt he... verlies je vaak?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee. zelfde rood.
ik heb het ook met die twee pijlen:
<--->
>---<
dan zou de bovenste langer lijken dan de onderste..... niet bij mij dus
de cirkels staan stil (die kende ik alquote:
FBEquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
de cirkels staan stil (die kende ik al)
ik heb er vijf gebokst, eerste twee gewonnen, toen twee verloren, en de laatste gewonnen.
hoezo?
hahaha, dat zou knap zijn!quote:
hit me with your best shot!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik weet een hele leuke voor jou, ben even aan t zoeken maar blijf ff hangen.
als je het linker plaatje omdraaid lijkt het net alsof een vrouw met haar vingers tussen haar benen zitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik had het over die in de OP, en deze snap ik trouwens niet:
[..]
Als je deze optische verneuking niet hebt dan weet ik 't ook niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:40 schreef soylent het volgende:
[..]
Als je deze optische verneuking niet hebt dan weet ik 't ook niet meer.:{
[afbeelding]
Vlakjes A en B hebben dezelfde kleur.
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:39 schreef BrandX het volgende:
ok, geteld.
de bal ging 19 keer van een iemand in het zwart naar een ander iemand in het zwart.
klopt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, die was irritant, want die blokte mijn blik op de bal die de zwarten aan het overgooien waren. HIj bleef even in het midden tanen voordat 'ie weer vertrokquote:
Oke jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, die was irritant, want die blokte mijn blik op de bal die de zwarten aan het overgooien waren. HIj bleef even in het midden tanen voordat 'ie weer vertrok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |