Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
blij dat het al een stuk beter gaat kuuk
ik ben maandag verhuisdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?
kutkassawijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Broodjes halen, over 5 minuten weer terug
Ow tofquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
ik ben maandag verhuisd
ik ben nu bij mijn ouders omdat we overmorgen op vakantie gaan, maar als ik terugkom ga ik met Lars naar Didam om alle dozen uit te pakken
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!quote:
En haar kassalade was onbeheerd en daar kon jij lekker uit graaien!?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!
Niet eens een tyfuskwartetquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
En die ken ik van....quote:
Van hun muziek?quote:
quote:
Okquote:
wat een rotstreekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
Op fok liepen er ook genoeg rond, maar dat kun je verwachten. Die lerares is echt da bomb!quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik wil ooit eens weten wat er zo bijzonder is aan Harry Potter en de zeven geitjes.
Kwartetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
Goed, is het al bijna kwart voor vijf?
Ja harry potter interesseert me verder niet, dus ik hoef het einde niet te weten. maar als juf kan je dat toch je kinderen niet aandoenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op fok liepen er ook genoeg rond, maar dat kun je verwachten. Die lerares is echt da bomb!
Als ik nu ook even die laatste regels lees, dan hoef ik aan deel 1 ook niet te beginnen
Niet echt....maar goed, die gaat een moeilijk leven krijgen daar. Kinderen die gaan puberen en wraak gaan nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja harry potter interesseert me verder niet, dus ik hoef het einde niet te weten. maar als juf kan je dat toch je kinderen niet aandoen![]()
OH NOES!!!!!!!!!!!!!quote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt....maar goed, die gaat een moeilijk leven krijgen daar. Kinderen die gaan puberen en wraak gaan nemen![]()
Dat zou ook kunnen, kinderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Wie weet haalden die kinders het hele jaar al bij juf het bloed onder de nagels vandaan en is dit haar wraak![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
OA die met zijn kutkloon post in zijn eigen KLB topic
zijn er geen regels voor hoeveel uur er tussen diensten moeten zitten? of is dat toevallig exact 8 uurquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ik moet zo werken
Late dienst, van 14 tot 22, en morgen vroege van 6 tot 14
Das een naaistreek. Vroege meteen na late. Ik heb deze week ook latequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ik moet zo werken
Late dienst, van 14 tot 22, en morgen vroege van 6 tot 14
Tof. Postenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
woehoe, i kheb het usb-kabeltje van mijn telefoon terug gevonden
nu kan ik eindelijk al die toffe foto's eraf halen
Ik denk: Laat ik eens gaan kijken wat ie bedoelt...quote:
Daar zijn regels voor. Maar 8 uur tussen 2 diensten is geloof ik toegestaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
zijn er geen regels voor hoeveel uur er tussen diensten moeten zitten? of is dat toevallig exact 8 uur
dat is echt te weinig, als je nog naar huis rijdt, doucht eet, en zo, dan heb je max. 6 uurtjes aan slaap overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor. Maar 8 uur tussen 2 diensten is geloof ik toegestaan.![]()
NOUJA ZEGquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk: Laat ik eens gaan kijken wat ie bedoelt...![]()
SchoonOA is absoluut NIET mijn kloon![]()
Ik verdenk nog steeds MPG ervan... Maar hij blijft ontkennen en dat terwijl schoonOA alleen opduikt als MPG aanwezig is...![]()
even kijke hoor, niet alles is geschikt om te postenquote:
Klopt. Maar toch schijnt het te mogen. Ik geloof wel dat het met een langere rustperiode elders in de week gecompenseerd moet worden. Zou ik eens een CAO boekje op na moeten slaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is echt te weinig, als je nog naar huis rijdt, doucht eet, en zo, dan heb je max. 6 uurtjes aan slaap over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |