Volgens mij een heleboel slowchatsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
Kuuk? Van welke kliekjes maak jij eigenlijk allemaal deel uit?
Dat weet ik wel. Maar welke, en hoeveel dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij een heleboel slowchats
Ik maar twee eigenlijk.
Ik maak geen deel uit van kliekjes. Ik post gewoon ongestoord mee of ze het nou leuk vinden of niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
Kuuk? Van welke kliekjes maak jij eigenlijk allemaal deel uit?
Broodjes halenquote:
Wie eruit zou moeten dat wisten ze nog niet. Maar de kans zou 50% zijn, aangezien 1 collega pas een paar maand hier werkt, last in first out, en hij is vrij duur. Ik werk hier langer, maar jonger cq minder ervaring, maar wel goedkoop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mogen ze je heel dankbaar zijn!![]()
Of zou jij degene zijn die er uit moet?![]()
[..]
Muck!![]()
Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
blij dat het al een stuk beter gaat kuuk
ik ben maandag verhuisdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?
kutkassawijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Broodjes halen, over 5 minuten weer terug
Ow tofquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
ik ben maandag verhuisd
ik ben nu bij mijn ouders omdat we overmorgen op vakantie gaan, maar als ik terugkom ga ik met Lars naar Didam om alle dozen uit te pakken
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!quote:
En haar kassalade was onbeheerd en daar kon jij lekker uit graaien!?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!
Niet eens een tyfuskwartetquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
En die ken ik van....quote:
Van hun muziek?quote:
quote:
Okquote:
wat een rotstreekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
Op fok liepen er ook genoeg rond, maar dat kun je verwachten. Die lerares is echt da bomb!quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik wil ooit eens weten wat er zo bijzonder is aan Harry Potter en de zeven geitjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |