Mijn tandartsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no. Dat gerommel in m'n bekDaar mag alleen ik en 1 ander persoon komen
Ik ben ook al heel lang niet geweest...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit problemen, ik ben nu alleen bijna een jaar niet geweest, totaal vergeten een afspraak te maken in de lente. Ondanks dat liedje
Niets aso aan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef covie het volgende:
Ik zit gewoon hier op kantoor al het spul te regelen voor mijn volgende baan. Officiële kopieën van mijn diploma's (met stempel v/d school), mantoux prik bij ggd, allemaal papierwerk invullen. misschien wel wat aso maar pech hoor.
Mijn tandarts heet iets van Hamza Tazdiziki ofzo....quote:
Oude koeien... M.M....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Venlo
![]()
[..]
Waar zit jij dan?
[..]
Feli
Ik kom een keer buurten voor koffie met vlaai.
[..]
Welke klant ??![]()
Doe je goedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef covie het volgende:
Ik zit gewoon hier op kantoor al het spul te regelen voor mijn volgende baan. Officiële kopieën van mijn diploma's (met stempel v/d school), mantoux prik bij ggd, allemaal papierwerk invullen. misschien wel wat aso maar pech hoor.
Ik lees terugquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:28 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn tandarts heet iets van Hamza Tazdiziki ofzo....![]()
Een Marokkaan ja...Hele aardige vent, verstaat z'n vak, maar ik versta zijn achternaam nooit...
![]()
[..]
Oude koeien... M.M....![]()
Weet ik knulquote:
Kwart over twaalfquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:37 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik knul![]()
Zeg, hoe laat is het gister geworden?
Whehe. Ik ga zomestraks met open dak naar mijn werk toerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:02 schreef OA het volgende:
Het is zulk puick weer, dat ik zo maar eens een rondje ga wandelen!![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef covie het volgende:
Goh hoor ik net dat er bij ons op de afdeling toch al iemand ontslagen had moeten worden.
Ivm de fusie overname.
We zouden aan het eind van het jaar maar met 2 ipv 3 mensen hier bij systeembeheer door mogen gaan.
Dus ik ben eigenlijk heel collegiaal dat ik mijn baan hier heb opgezegd. Ze zouden me nu extra in de watten moeten leggen.
Muckiequote:
en ehm, wie ben jij dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:13 schreef floris.exe het volgende:
Nog 2 minuten en ik ben voor altijd afwezig van Fok!. Een teleurstelling voor een enkeling, een verademing voor de meerderheid.
Lol, kutklonen voor de win!quote:
Dan mogen ze je heel dankbaar zijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef covie het volgende:
Goh hoor ik net dat er bij ons op de afdeling toch al iemand ontslagen had moeten worden.
Ivm de fusie overname.
We zouden aan het eind van het jaar maar met 2 ipv 3 mensen hier bij systeembeheer door mogen gaan.
Dus ik ben eigenlijk heel collegiaal dat ik mijn baan hier heb opgezegd. Ze zouden me nu extra in de watten moeten leggen.
Muck!quote:
Zelfmoord?quote:
Wie wat waar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
Oh, fuifduif die weer weg gaat. Voor de zoveelste keer aankondigen. Je lijkt mij wel
Hoi kliekjes userquote:
quote:
Kliekjes, waar?quote:
Dit is een los kliekje. Newbieaardig. Soms dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef Pheno het volgende:
Kliekjes, waar?
quote:
quote:
Vanmorgen zonder hoofdpijn opgestaan. Héérlijk. Maar inmiddels heb ik vrolijk al een hoop in huis gedaan en zit ik nu een beetje duizelig achter de pcquote:
Top, gaat echt de goede kant weer op dus. en tja, het eeuwenoude eigenwijze gelijk te veel doen kwaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vanmorgen zonder hoofdpijn opgestaan. Héérlijk. Maar inmiddels heb ik vrolijk al een hoop in huis gedaan en zit ik nu een beetje duizelig achter de pc.
Nou, volgens mij kan iedereen hier posten, zonder problemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
Dit is een los kliekje. Newbieaardig. Soms dan.
Volgens mij een heleboel slowchatsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
Kuuk? Van welke kliekjes maak jij eigenlijk allemaal deel uit?
Dat weet ik wel. Maar welke, en hoeveel dus?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Volgens mij een heleboel slowchats
Ik maar twee eigenlijk.
Ik maak geen deel uit van kliekjes. Ik post gewoon ongestoord mee of ze het nou leuk vinden of niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
Kuuk? Van welke kliekjes maak jij eigenlijk allemaal deel uit?
Broodjes halenquote:
Wie eruit zou moeten dat wisten ze nog niet. Maar de kans zou 50% zijn, aangezien 1 collega pas een paar maand hier werkt, last in first out, en hij is vrij duur. Ik werk hier langer, maar jonger cq minder ervaring, maar wel goedkoop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mogen ze je heel dankbaar zijn!![]()
Of zou jij degene zijn die er uit moet?![]()
[..]
Muck!![]()
Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:38 schreef Muck het volgende:
blij dat het al een stuk beter gaat kuuk
ik ben maandag verhuisdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Thnx. Hoe is het met je verhuizing Muck?
kutkassawijvenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Broodjes halen, over 5 minuten weer terug
Ow tofquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:41 schreef Muck het volgende:
ik ben maandag verhuisd
ik ben nu bij mijn ouders omdat we overmorgen op vakantie gaan, maar als ik terugkom ga ik met Lars naar Didam om alle dozen uit te pakken
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!quote:
En haar kassalade was onbeheerd en daar kon jij lekker uit graaien!?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
ipv 5 minuten zit er weer zo'n doos die persé het stickertje moet hebben, dus gaat ze zelf een nieuw zakje broodjes halen. Hoer! Gewoon even naar de broodafdeling bellen met de vraag wat het kost is te makkelijk zeker!
Niet eens een tyfuskwartetquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
En die ken ik van....quote:
Van hun muziek?quote:
quote:
Okquote:
wat een rotstreekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
Lerares verpest Harry Potter voor kinderen
Op fok liepen er ook genoeg rond, maar dat kun je verwachten. Die lerares is echt da bomb!quote:
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik wil ooit eens weten wat er zo bijzonder is aan Harry Potter en de zeven geitjes.
Kwartetquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
Goed, is het al bijna kwart voor vijf?
Ja harry potter interesseert me verder niet, dus ik hoef het einde niet te weten. maar als juf kan je dat toch je kinderen niet aandoenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op fok liepen er ook genoeg rond, maar dat kun je verwachten. Die lerares is echt da bomb!
Als ik nu ook even die laatste regels lees, dan hoef ik aan deel 1 ook niet te beginnen
Niet echt....maar goed, die gaat een moeilijk leven krijgen daar. Kinderen die gaan puberen en wraak gaan nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja harry potter interesseert me verder niet, dus ik hoef het einde niet te weten. maar als juf kan je dat toch je kinderen niet aandoen![]()
OH NOES!!!!!!!!!!!!!quote:
Whehe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt....maar goed, die gaat een moeilijk leven krijgen daar. Kinderen die gaan puberen en wraak gaan nemen![]()
Dat zou ook kunnen, kinderenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Wie weet haalden die kinders het hele jaar al bij juf het bloed onder de nagels vandaan en is dit haar wraak![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:10 schreef Pheno het volgende:
OA die met zijn kutkloon post in zijn eigen KLB topic
zijn er geen regels voor hoeveel uur er tussen diensten moeten zitten? of is dat toevallig exact 8 uurquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ik moet zo werken
Late dienst, van 14 tot 22, en morgen vroege van 6 tot 14
Das een naaistreek. Vroege meteen na late. Ik heb deze week ook latequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:16 schreef crossover het volgende:
Ik moet zo werken
Late dienst, van 14 tot 22, en morgen vroege van 6 tot 14
Tof. Postenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef Muck het volgende:
woehoe, i kheb het usb-kabeltje van mijn telefoon terug gevonden
nu kan ik eindelijk al die toffe foto's eraf halen
Ik denk: Laat ik eens gaan kijken wat ie bedoelt...quote:
Daar zijn regels voor. Maar 8 uur tussen 2 diensten is geloof ik toegestaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
zijn er geen regels voor hoeveel uur er tussen diensten moeten zitten? of is dat toevallig exact 8 uur
dat is echt te weinig, als je nog naar huis rijdt, doucht eet, en zo, dan heb je max. 6 uurtjes aan slaap overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zijn regels voor. Maar 8 uur tussen 2 diensten is geloof ik toegestaan.![]()
NOUJA ZEGquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk: Laat ik eens gaan kijken wat ie bedoelt...![]()
SchoonOA is absoluut NIET mijn kloon![]()
Ik verdenk nog steeds MPG ervan... Maar hij blijft ontkennen en dat terwijl schoonOA alleen opduikt als MPG aanwezig is...![]()
even kijke hoor, niet alles is geschikt om te postenquote:
Klopt. Maar toch schijnt het te mogen. Ik geloof wel dat het met een langere rustperiode elders in de week gecompenseerd moet worden. Zou ik eens een CAO boekje op na moeten slaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:22 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is echt te weinig, als je nog naar huis rijdt, doucht eet, en zo, dan heb je max. 6 uurtjes aan slaap over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |