Wat is het verschil tussen espresso en gewone koffie? Heb nu gewone koffie met melk en suiker, maar ik vind het echt niet te pruimen. Misschien dat ik straks een luxere soort neem, want er staan er nogal wat op au lait, mokka enz..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:59 schreef Marsepein het volgende:
In mijn lijstje met ochtend rituelen staat koffie toch behoorlijk bovenaan. Een lekkere dubbele espresso, zonder suiker en melk![]()
espresso is sterke koffie..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:15 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen espresso en gewone koffie? Heb nu gewone koffie met melk en suiker, maar ik vind het echt niet te pruimen. Misschien dat ik straks een luxere soort neem, want er staan er nogal wat op au lait, mokka enz..
woow die italiaanse dronk ik in Rome, ik spacde hem best hardquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:34 schreef freak1 het volgende:
[..]
espresso is sterke koffie..
maar echt italiaanse espresso, met voorverwarmd kopje, goede bonen, hmmmmmmmm![]()
![]()
Suiker en melk is voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten maar er toch een beetje bij willen horen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een tip: laat die melk altijd achterwege! Dat maakt de koffie gewoon smerig. Ik probeerde het eerst met melk te leren drinken maar na een week opgegeven, te smerig gewoon. Daarna 1x zonder melk met suiker: heerlijk.
Nu altijd zwart of met suiker.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Guncta het volgende:
Meestal drink ik het koud, omdat ik het te veel moeite vind om voor mezelf nieuwe te zetten..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |