Lieve users? Waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:08 schreef Kuukske het volgende:
Dan komt de man des huizes thuis en heb ik échte aanspraak in plaats van lieve users in KSC R&P SC of THe Lounge. Want dat heb ik ook wel eens nodig..
Oh hoiquote:
Goeie zaak. Das lekker rustig op vakantie dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:24 schreef BrandX het volgende:
nog een week + 1 werkdag werken en ik heb vakantie!!!!!
en mijn harde werk vorige week en tot nu toe deze week hebben uitbetaald, nagenoeg alles heb ik al af, hoef alleen nog over te dragen en wat kleine klusjes te doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs de ISO auditor kan gewoon zijn gang gaan over 2 maanden, alles is al helemaal rond
quote:
ha! nu al rustig zelfs! ben nog nooit zo vrolijk op kantoor geweest zo vlak voor mijn vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeie zaak. Das lekker rustig op vakantie dan.[afbeelding][afbeelding]
quote:Opdinsdag 31 juli 2007 18:40schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu nog 31 dagen om dat gezeik van (bijna ex) collegas aan te horen. Altijd leuk. Ik heb ook 31 dagen om een afscheidsmailtje te bedenken waar het sarcasme van afdruipt. Dat is nog veel gevaarlijker>:)
Nee, nog niets gevonden, maar het is een heerlijke sfeer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
ik begrijp hieruit dat je inderdaad iets anders hebt gevonden!
goh, ga je nu eindelijk werken voor je pegels, of is het nog relaxter![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, nog niets gevonden, maar het is een heerlijke sfeer.
wil ik 4 uur per dag in de auto zitten om uberhaupt naar en van werk te komen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
dus je kapt simpelweg bij je huidige wg?
Ja, dat wil iedereen toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
wil ik 4 uur per dag in de auto zitten om uberhaupt naar en van werk te komen?
quote:
Mijn vorige buurman moest elke dag van groningen naar amsterdam rijden, en zijn vrouw volgens mij naar utrecht.quote:
Nogal, al is Groningen zelf wel leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn vorige buurman moest elke dag van groningen naar amsterdam rijden, en zijn vrouw volgens mij naar utrecht.
Erg slechte locatie qua wonen gekozen dus.!
eh, nee. 1 uur heen en 1 uur terug is toch wel mijn max.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
wil ik 4 uur per dag in de auto zitten om uberhaupt naar en van werk te komen?
Ach, jij kan altijd nog in files alle andere auto's aan de kant boxen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee. 1 uur heen en 1 uur terug is toch wel mijn max.
preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee. 1 uur heen en 1 uur terug is toch wel mijn max.
true.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, jij kan altijd nog in files alle andere auto's aan de kant boxen.
Ik zie ze niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
true.
which reminds me: ik heb die smiley gevonden die ik een week of twee geleden zocht! komt'iedanhè:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, nu zie ik zequote:
deze zijn best cool!!!:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Pheno het volgende:
Nu nog eens een fatsoenlijke pinguinsmiley zoeken:')
die is liev!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Whehehehe[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:59 schreef Pheno het volgende:
Bored...tempban gekregen met diablo 2:')
Frutselfriemeldingetje. Alles goed kerel?quote:
Hoi Pappierroooquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frutselfriemeldingetje. Alles goed kerel?![]()
![]()
Ga mee baggeren met je kloonquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:14 schreef Frutsel het volgende:
Cross, gaat zijn gangetje...
Al 2 dagen druk in huis... niet op werk geweest, weinig internet kansen... heeft er achter weggelegen.. aan het klussen thuis
Kloons..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga mee baggeren met je kloonDikke pret.
Trustequote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Nu nog??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog eten! [afbeelding]
Trusten [afbeelding]
Ik ben helemaal in vakantie/summer modusquote:
Goed bezig dan!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in vakantie/summer modus [afbeelding]
Bijzonder...??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:14 schreef BrandX het volgende:
ik blijk bijzonder te zijn![]()
Kan ik mijn hersenen verplichten iets te zien?
pfffff, ik zie niets, of juist wel dat wat de anderen niet zienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
[..]
Bijzonder...??:')
Je bent gewoontjes. Ordinair. Normaal. Hoewel... je bent wel een vrouw...:o
Ik zie ook niet alles daar hoor!;)
Je bent gewoon te intellligennt voor die spellletjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfffff, ik zie niets, of juist wel dat wat de anderen niet zienmijn ogen laten zich niet foppen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |