quote:Op woensdag 1 augustus 2007 07:22 schreef BrandX het volgende:
en ik ga weg, ik moet naar de tandarts toe en dat gaat een zeer pijnlijk verhaal worden vrees ik....![]()
heul niet leuk.![]()
![]()
[afbeelding]
zij die pijn gaan lijden groeten u! [afbeelding]
Mogge!quote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:07 schreef covie het volgende:
Vannacht is namelijk de batterij van mijn telefoon overleden, ik heb 2 piepjes gehoord, en vanmorgen ging de tel niet meer aan. [afbeelding]
Jep, ik voel het nog héél lichtjes, dus ik kruip zo lekker weer terug in bedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:37 schreef Frutsel het volgende:
Kuukske![]()
![]()
![]()
![]()
Hoofdpijn eindelijk weggezakt ja? Mooi
Hows life Aarti?
venlo is wel ver jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
Life is goodHier tenminste wel!
Alhoewel de drukte zich weer aan het opstapelen is, vakantie is duidelijk voorbij
en volgende week moet ik naar venlo naar een klant
zoooooooo ver weg
hehehequote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep, ik voel het nog héél lichtjes, dus ik kruip zo lekker weer terug in bed.
Ik zit nu sinds zondag 22/7 thuis. En sindsdien heb ik ook die snerende pijn gehad. Eindelijk trekt het nu langzaam weg. In het weekend word ik wel vertroeteld .. en 's avonds. Maar JD moet gewoon werken heh.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
hehehe![]()
paar rustige daagjes gehad ? lekker verwend thuis?
voor mij is het ook ver weg. zo ver zelfs, dat ik een dag eerder ga en in een hotel ga overnachten om op tijd bij de klant te zijn (ik word daar om 7.30 verwachtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
venlo is wel ver ja![]()
voor mij althans...
wat moet je daar doen dan?
nog wel een paar keer naar de dokter geweest of kreeg je gewoon het standaardantwoord: rusthouden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zit nu sinds zondag 22/7 thuis. En sindsdien heb ik ook die snerende pijn gehad. Eindelijk trekt het nu langzaam weg. In het weekend word ik wel vertroeteld .. en 's avonds. Maar JD moet gewoon werken heh.
hehe... das nogal wat dan... lekker overnachten op kosten van de zaak hihiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor mij is het ook ver weg. zo ver zelfs, dat ik een dag eerder ga en in een hotel ga overnachten om op tijd bij de klant te zijn (ik word daar om 7.30 verwacht)
ik ga een controle uitvoeren, ben accountant
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 31 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
003. 172 Kuukske
009. 139 Sebasser
017. 117 Pheno
034. 086 BrandX
062. 064 OA
069. 061 Papierversnipperaar
119. 046 covie
129. 044 eer-ik
137. 042 HenkvandenTillaart![]()
147. 040 Aarti
215. 030 Knekwurst![]()
234. 028 MPG
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Soort van voogd idd! En hij was heeeeeel lief! Ik heb alleen bij de verdovingen (3 stuks) een beetje pijn gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:37 schreef OA het volgende:
[..]
Maar die tandarts is toch je buurman/oom/stiefvader/anders* Dan ben je iig in een vertrouwde omgeving!
![]()
* doorhalen wat niet van toepassing is.
[..]
Mogge! [afbeelding]
omg ik ken het, niet echt een fijne behandeling, bij mij heeft hij de normale vulling ook nog eens niet goed gedaan waardoor later zowat mijn hele tand weg geboord moest worden en nu zit er een brug ofzoiets.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Soort van voogd idd! En hij was heeeeeel lief! Ik heb alleen bij de verdovingen (3 stuks) een beetje pijn gehad.
resultaat:
1 zenuwbehandeling --> zenuw eruit
2 wortelkanaalbehandelingen --> helemaal schoongemaakt
nu noodvulling, volgende week terug, zo nodig nog wat schoonmaken en dan de boel oplappen en opnieuw netjes vullen.![]()
![]()
![]()
Hein
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe..ik hoop niet dat je hetzelfde 'probleem' hebt als ik... Heb nog altijd die noodvulling... ben al drie keer geweestquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Soort van voogd idd! En hij was heeeeeel lief! Ik heb alleen bij de verdovingen (3 stuks) een beetje pijn gehad.
resultaat:
1 zenuwbehandeling --> zenuw eruit
2 wortelkanaalbehandelingen --> helemaal schoongemaakt
nu noodvulling, volgende week terug, zo nodig nog wat schoonmaken en dan de boel oplappen en opnieuw netjes vullen.![]()
![]()
![]()
Hein
![]()
![]()
![]()
![]()
bij hein gaat het goed hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Whehehe..ik hoop niet dat je hetzelfde 'probleem' hebt als ik... Heb nog altijd die noodvulling... ben al drie keer geweest
22 augustus mag ik weer. Wordt nog steeds niet veul beter
Wat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn tandarts is zo lievvvvv!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn voogd c.q. lifesaver is tandartsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:32 schreef covie het volgende:
[..]
Wat? [afbeelding]
Wat voor een verdoving heb je gehad?
Oooh nou ok dat veranderd de zaak dan!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn voogd c.q. lifesaver is tandarts
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:39 schreef Aarti het volgende:
Life is goodHier tenminste wel!
Alhoewel de drukte zich weer aan het opstapelen is, vakantie is duidelijk voorbij
en volgende week moet ik naar venlo naar een klant
zoooooooo ver weg
Waar zit jij dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:58 schreef covie het volgende:
[..]
Dan kom je er dicht bij mij in de buurt als het goed is![]()
Feliquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
Ladies and gentlemen,
I've got myself a room!
Welke klant ??quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
voor mij is het ook ver weg. zo ver zelfs, dat ik een dag eerder ga en in een hotel ga overnachten om op tijd bij de klant te zijn (ik word daar om 7.30 verwacht)
ik ga een controle uitvoeren, ben accountant
Hell no. Dat gerommel in m'n bekquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Dan kan ik eindelijk weer eens een suske en wiske lezen, tandartsen zijn cool
Nooit problemen, ik ben nu alleen bijna een jaar niet geweest, totaal vergeten een afspraak te maken in de lente. Ondanks dat liedjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Hell no. Dat gerommel in m'n bekDaar mag alleen ik en 1 ander persoon komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |