*klik* alstuquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:39 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand een vuurtje?
Ja hier wel!quote:
Hey! Ben je alweer aan het werk Broek?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ola.
Hey!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:45 schreef smammela het volgende:
hallo allemaal![]()
*steekt er ook vrolijk eentje op*
Jij mag de sinterklaasgedichten doen dit jaar!quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij mag de sinterklaasgedichten doen dit jaar!![]()
![]()
![]()
![]()
edit -' +m
haha cheerleaders met een sigaar in hun snuffelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Da's coolquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha cheerleaders met een sigaar in hun snuffel
Dat is heerlijk inderdaad, het is hier nu steeds regenachtig, dan weer zon dan weer regen. Het waait ook ontzettend hard! Morgen zou het beter zijn, dus misschien naar de kinderboerderij. Ik lekker op het terras en de kindjes lekker spelen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Da's cool![]()
Eindelijk lekker weer vandaag...middagje met Nena naar de speeltuin gegaan...lekker wat gedronken op 't terras...life's easy dan...![]()
Niet veel bijzonders...paar smileys en screenshots...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
ik ben nu je photobucket aan het bekijken
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
Ben je al aan het struinen geweest op de camping?
inderdaad!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders...paar smileys en screenshots...![]()
Ja...meestal vanuit het zuidwesten, dus krijg jij dit weer morgen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is heerlijk inderdaad, het is hier nu steeds regenachtig, dan weer zon dan weer regen. Het waait ook ontzettend hard! Morgen zou het beter zijn, dus misschien naar de kinderboerderij. Ik lekker op het terras en de kindjes lekker spelen!![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tezz zit elke dag naar je uit te kijken!![]()
Ja lekker samen 4 weken....wat nog maar 1,5 is inmiddels..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
heeft je vriendin ook vakantie?
ja dat gaat veel te snel, hebben jullie leuke dingen gedaan? hier zijn de meeste alweer terug van vakantie.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja lekker samen 4 weken....wat nog maar 1,5 is inmiddels..![]()
Ja, lekker daagjes weg...veel uit eten. Terrasjes pakken als het weer het toeliet. Ook een beetje klusjes in en om het huis. Veel weg met de kleine in de weer...ieder jaar in het hoogseizoen komt hier vanalles voorbij. Circus, kermis...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja dat gaat veel te snel, hebben jullie leuke dingen gedaan? hier zijn de meeste alweer terug van vakantie.
Mijn vriend werkt voor zichzelf en werkt gewoon door, gelukkig heb ik wel de auto dus ik kan alle kanten op. Een beetje vakantie dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
Heb jij nog plannen of ook gewoon "vrij" en lekker thuis?..![]()
Ja dat is ook geweldig, je moet zoveel mogelijk meepakken! dan heb je tenminste nog een vakantiegevoelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, lekker daagjes weg...veel uit eten. Terrasjes pakken als het weer het toeliet. Ook een beetje klusjes in en om het huis. Veel weg met de kleine in de weer...ieder jaar in het hoogseizoen komt hier vanalles voorbij. Circus, kermis...![]()
![]()
Truste E ! Ik was even op msn in gesprek...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker slapen! Welterusten BeeDee!![]()
![]()
![]()
Ik heb sinds kort weer meer kontact met een vriend van vroeger en die heeft een kleine van 1,5...Nena vind 't prachtig, zo'n jong kindje...dus dat schept dan weer een band.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt voor zichzelf en werkt gewoon door, gelukkig heb ik wel de auto dus ik kan alle kanten op. Een beetje vakantie dusSinds februari hebben we nieuwe overburen, hele leuke mensen gelukkig, we zijn vaak bijelkaar. Tim is evenoud als haar zoontje dus dat is leuk! Vandaag heeft tim daar gegeten, job kwam vragen of tim mocht blijven slapen, zo lief! Dat doen we dus de volgende keer. Ideaal zo lekker dichtbij!
Ja, ze begint steeds meer te durven...op kermisattracties enzo, dus dan gaat een pretpark ook een leuk dagje uit worden...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is ook geweldig, je moet zoveel mogelijk meepakken! dan heb je tenminste nog een vakantiegevoelJe kan daar ook zo een dagje belgie doen, dat is voor jullie niet ver. Voor ons ook niet maar wel verder..
![]()
Ja dat is het leuke van deze leeftijd, ze mogen in steeds meer attractiesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ze begint steeds meer te durven...op kermisattracties enzo, dus dan gaat een pretpark ook een leuk dagje uit worden...![]()
Wow! ongelooooflijk wat je met een lul kan doenquote:
ieuw. ik haat de tandarts! Nooit een beugel gehad gelukkig. Knap dat die tand het zolang heeft volgehouden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, m'n aangeplakte stukje tand is eindelijk losgekomen.
Na 10 jaar.![]()
Staat een leeftijd van 1 jaar op zo'n ding, morgen maar ff de tandarts bellen.
Zal wel kloten worden want precies 1 slotje van m'n beugel staat nu voor 1 kwart bloot, dus waarschijnlijk moet eerst die beugel eruit, moeten we verdomme naar de beugeltandarts, dan een nieuw stukje tand aanplakken, beugel er weer in laten zetten.![]()
Meh, helemaal geen moeite met tandarts ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ieuw. ik haat de tandarts! Nooit een beugel gehad gelukkig. Knap dat die tand het zolang heeft volgehouden.
Jep doe mij maar die ouderwetse artsen uit de jaren 40-45, Mengele bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meh, helemaal geen moeite met tandarts ofzo.![]()
lleen hekel aan ziekenhuizen, smerige plekken, en de chirurgen daar worden ook steeds slechter.![]()
Ziekenhuizen heb ik dan weer geen moeite meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meh, helemaal geen moeite met tandarts ofzo.![]()
lleen hekel aan ziekenhuizen, smerige plekken, en de chirurgen daar worden ook steeds slechter.![]()
Nu kan ik eindelijk eens zeggen, dat was voor mijn tijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep doe mij maar die ouderwetse artsen uit de jaren 40-45, Mengele bijvoorbeeld.![]()
Jeps, nog 2 weekies werk, dan nog steeds 3 weken over.quote:
Had je lessen gevolgd eigenlijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeps, nog 2 weekies werk, dan nog steeds 3 weken over.![]()
Ga flink veel gitaar spelen dan, wil een paar nummers extra kunnen spelen en een beetje simpele solo's kunnen spelen. Moet maar is aan electrisch beginnen.
Al 2 jaar, begin na de vakantie aan m'n 3e, dan gaan we meer naar solo's en snelheid.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Had je lessen gevolgd eigenlijk?
hahaa dat deed me aan madonna denkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:59 schreef Broekpaling het volgende:
Men, rete vaag met zo'n spleet in je voortand.![]()
Zulke dingen hoor je te weten ookal is het van ver voor je tijd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nu kan ik eindelijk eens zeggen, dat was voor mijn tijd![]()
oow dan ben je al goed op wegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Al 2 jaar, begin na de vakantie aan m'n 3e, dan gaan we meer naar solo's en snelheid.![]()
De afschuwelijke werktuigen kan ik me nog herinnerenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zulke dingen hoor je te weten ookal is het van ver voor je tijd.![]()
Je bent alweer aan het werk! Inderdaad lekker dat je dat thuis kan doen, je eigen tjid indelen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ja hoi.
Thuis werken is echt goed, enkel het probleem van het bij houden van uren, dat wil er nog wel eens bij inschieten kwam ik zojuist achter toen ik mijn uren ging versturen. Maar ach, beetje nat vingerwerk en weer een mooi maandsalaris.
Al bijna direct nadat ik thuis kwam hoor, in deze maanden moet juist het geld verdiend worden als student zijnde. Vandaag ff hard werken, ze geven voor het weekend namelijk strand weer af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je bent alweer aan het werk! Inderdaad lekker dat je dat thuis kan doen, je eigen tjid indelen.![]()
Voor mij is het niet echt werken, ik krijg een bestelling, kijk of er betaald is en stuur het op. Het is heel erg rustig nu, er staan 3 pakketten te wachten die ik vanmiddag naar het postkantoor breng. Misschien komen er meer bestellingen, maar meestal is het smorgens en savonds dat er bestellingen en vragen binnenkomen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al bijna direct nadat ik thuis kwam hoor, in deze maanden moet juist het geld verdiend worden als student zijnde. Vandaag ff hard werken, ze geven voor het weekend namelijk strand weer af.
Jij ook nog druk aan het werk?
Een beetje beweging is altijd lekker, ik fiets lieverquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist hard gelopen, dat viel nog alles mee na bijna een jaar niets doen ivm blessure.![]()
Het is hier super goed weer, zo ff bij een vriend zijn nieuwe huis bekijken en dan aan het bier in de tuin of de stad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Laat die klotezomer maar eens beginnen.
huil maar niet pierrot oooo pierrot, geef eens een glimlach cadeau ooo pierrotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |