Club 8, Amsterdam - Club Rascal http://www.club-8.nl/quote:Diep in de Groef
kassa open en aanvang: 23.00 uur / 5,- (tussen 23.00-24.00 gratis toegang)
Rock? Urban? Dance? Als je er maar op kunt dansen! EKKO gaat elke zaterdagavond Diep in de Groef, met de alternatieve hits van gisteren en die van over twee maanden! Je staartveren kun je uitschudden in de zaal, samen met 349 (toekomstige) vrienden, vriendinnen, liefjes en scharrels. Uitgedanst/-sjanst? Uitpuffen, barhangen en bijpraten doe je in het café onder muzikale begeleiding van de uitermate ontspannen café-dj's. De ultieme zaterdagavond-totaalervaring!
In Rotown binnenkort http://www.rotown.nlquote:The BEST Indierock to dance to!
Djs: Dash & Bx
Entree ¤ 5,-
Met flyer voor 23:00 GRATIS
anders met flyer ¤ 4,-
quote:London Calling is natuurlijk bijna een verplichting als je van alternatieve pop/rock houdt. 2 en 3 november is het weer zo ver! In de Amsterdamse Paradiso staat het beste van het nieuwe. Voorverkoop start zaterdag 4 augustus. De eerste twee namen voor het festival zijn ook bekend (via bandsite en myspace). DANANANANAYKROYD is op 2 november van de partij en The Rakes op 3 november.
Kaarten voor London Calling gaan over de toonbank voor 17.50 (voor 1 dag) en 30 euro (voor beide dagen)
waar is dat? niet dat ik kan, maar goedquote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef SnowCockroach het volgende:
Beetje saai idd.
Maar ik ga 12 sep naar een concert van 1990s. Jeeeueh.![]()
Pas tien delen al ofzoquote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Ghah! WAS in de OP.(of is dat standaard?
)
Ah.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Pas tien delen al ofzo![]()
Vroeger stond Lillyer ook nog wel eens in.
Ik dacht je meer prijs stelde op Reeta-Leenaquote:
Reeta-Leena van Husky Rescuequote:Op maandag 30 juli 2007 22:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Ah.Wie is die vrouw boven Keith Murray?
Leef je uit, zolang WAS maar blijft staan.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik dacht je meer prijs stelde op Reeta-Leena
Aan Uffie waag ik me niet
Nu de dames weg zijn kunnen al die mannen natuurlijk wel eens weg![]()
OK omdat Alfie wel grappig isquote:Op maandag 30 juli 2007 22:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil Lilly
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
OK omdat Alfie wel grappig isen het is Lily
Ik ben op vakantie en andere bezigheden waar ik rekening mee moet houden met geld enzoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Toad het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat is wel het plan!En het staat ook in de agenda van Lily.
Ga je er heen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef jakkop het volgende:
editors in paradiso:)
Ik zit er over na te denken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ga je er heen?![]()
Interpol speelt in november in 013, maar het is uitverkocht.![]()
Oeh Editors in oktober, niet uitverkocht. Ik zie mogelijkheden.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef jakkop het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik niet naar editors ga, 25 euro vind ik het niet waard. Dan ga ik liever naar London Calling voor even veel geld.
quote:
Niet bepaaldquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:43 schreef SnowCockroach het volgende:
Gefeliciteerd Jeroen![]()
én
ken je misschien een zekere Sara S en is je achternaam een vogel? (how mysterious..)
Ah oké.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Niet bepaald
maar ik heet dan eigenlijk ook geen Jeroen
Alstuquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:27 schreef jakkop het volgende:
Ik vind dat deze mevrouw in de OP moet:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:27 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
![]()
Net MaJo!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:27 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog mensen die even zin hebben om in de zotte te gaan indieën?
Volgende week ben ik jarrrriiigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]wat te ver weg. Volgende week misschien eens naar Utrecht weer.
Dat moet gevierd worden. Mits bierquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Volgende week ben ik jarrrriiig
eh, wie? ik ben dood, hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:48 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Net MaJo!![]()
Hoest daar in hungry Hungary? Hoorde van een vriendin dat het goed te houden is daar!![]()
jaja, ze leeft nog
Jazekerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat moet gevierd worden. Mits bier![]()
nee dat gaat niet lukken denk ik. zou (voor mij) wel perfect zij marr heb al een slaapplek in utrecht.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef frame-saw het volgende:
Terug naar Utrecht. Hmm, gaat lastig, moet de andere kant op. 's Ochtends eerste trein naar huis, slapen en weer weg.
Of ik ga naar Zwolle, maar daar gaan geen nachttreinen heen toch?
tof, tot danquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:42 schreef Love Mae King het volgende:
Voor de Lowlandsbezoekers: zaterdagnacht 18 augustus, 24uurs tent, 03.00 uur - 06.00 uur: Dans Le Rock
Zoals we nu denken, minder electro, meer hits... maar goed, kan niet beloven dat we om die tijd nog helder kunnen denken.
lowlands als afterparty van Sziget bedoel je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, da's best leuk afterparty-en
Al in het land? Heb zin in Lowlands! Hopen op goed weer..! Alhoewel, dan heb ik voor niks regenlaarzen gekocht. Waarom is Dans Le Rock zo laat? Of ben ik nou echt een aansteller..?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
lowlands als afterparty van Sziget bedoel je?![]()
Morgen een treinresi van 20 uur om nog op tijd op Lowlands aan te komen![]()
net thuis, ik ben dood. Maar ik wil vanavond naar Voxtrot in Paradiso. En ik wil slapen. Ik ben zooooo dood, en nu Lowlands nogquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, ik bedoel voor als er op het festivalterrein niets meer te doen ishou je het nog een beetje vol, dat vakantie vieren?
![]()
ik zei 'ik ben net thuis' m'n backpack is nog niet uitgepakt en ik moet mn kleren nog wassen en ik moet nog 10x douchen en nog eten enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voxtrot begint al om 20:00, dus daarna genoeg tijd om te slapen
Vorig jaar was Dans Le Rock op maandagochtend van 5 tot 8. Daarmee vergeleken is alles redelijk op tijd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Al in het land? Heb zin in Lowlands! Hopen op goed weer..! Alhoewel, dan heb ik voor niks regenlaarzen gekocht. Waarom is Dans Le Rock zo laat? Of ben ik nou echt een aansteller..?![]()
5 tot 8? wist niet dat ik toen nog wakker wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Vorig jaar was Dans Le Rock op maandagochtend van 5 tot 8. Daarmee vergeleken is alles redelijk op tijd...
Maar kom op hee, van 3 tot 6 op een zaterdagavond in de polder...
boehoequote:
The Rakes zijn tof, the Hives zijn inderdaad arrogantquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:56 schreef lienelien het volgende:
Oja, The Rakes he, die moeten ehh...![]()
bescheiden worden. Johnny Borrel is naast hem zeer bescheiden![]()
fijne kneepjes van het vak van die meneer afgekeken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef Love Mae King het volgende:
de zanger van de Hives is een koning. en dat is geen mening maar een feit
heul misschien morgen, anders na ll, nu slaaaapenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef SnowCockroach het volgende:
Hebben jullie nog foto's van Sziget?![]()
Het schaap bijvoorbeeld.![]()
Oké.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
heul misschien morgen, anders na ll, nu slaaaapen
Zijn jullie mattiesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef Love Mae King het volgende:
de zanger van de Hives is een koning. en dat is geen mening maar een feit
dlr is zaterdag pas, watjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie mattiesMeneer denkt er zelf ook zo over
![]()
Sziget foto's komen na Lowlands, ik ga nu echt slapen anders dan overleef ik Lowlands niet. Als ik nog een beetje wakker ben kom ik wel even buurten bij DLR (al geef ik het bar weinig kans)
Dan ben ik wrs dood van 90's Nowquote:
zoals het er nu naar uitziet draaien we in het eerste half uur al de beatles...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie mattiesMeneer denkt er zelf ook zo over
![]()
Sziget foto's komen na Lowlands, ik ga nu echt slapen anders dan overleef ik Lowlands niet. Als ik nog een beetje wakker ben kom ik wel even buurten bij DLR (al geef ik het bar weinig kans)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:08 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uitziet draaien we in het eerste half uur al de beatles...
IK heb een piep in m'n oren.quote:
Dit jaar is het tegendeel bewezen, hoewel ik nog steeds een softie ben met veel behoefte aan slaap en weinig aan alcohol. Dus eigenlijk ben ik maar semi-festivalproof, een nepperd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht jij totally niet festival-proof was?
Ja ik ook, ik denk ook dat ik vannacht niet kan slapen van de stilte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef lienelien het volgende:
IK heb een piep in m'n oren.
Ik twijfel of het van de muziek komt of van het gemekker van een zeker persoon
Moet je volgend jaar Sziget doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dit jaar is het tegendeel bewezen, hoewel ik nog steeds een softie ben met veel behoefte aan slaap en weinig aan alcohol. Dus eigenlijk ben ik maar semi-festivalproof, een nepperd.![]()
meeehehehequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je volgend jaar Sziget doen![]()
In Doornroosje. Best leuk, maar die tijdquote:Air Traffic + support
donderdag 4 oktober 2007 - Open 17:30 | Start 18:00
Normaal ¤ 12,00
Student RU/HAN ¤ 9,50
CJP ¤ 10,80
Maar dat is dan gelijk weer flink wat duurder, wat ik er niet voor over heb. Plus die kutreis erheen ook nog.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ze staan binnenkort ook in Paradiso trouwens
Nou, that is wat I did, maar had beter bij Editors kunnen blijven denk ik..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed, ik heb vrijdag wel meer domme keuzes begaan. Bij nader inzien had ik veel beter naar Battles kunnen gaan dan naar Editors, maar ach, dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk.
Waarom vielen die tegen? Die hebben niet heel lang geleden in het Paradiso nog een te gek optreden verzorgd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
HeyLowlands was gaaf
Hoogtepunten: Arcade Fire (janken!), Interpol (strak!), Justice (vet!), Editors, Uffie, Just Jack, the Killers, Damien Rice. Het enige wat echt tegenviel was Kaiser Chiefs, wat een afknapper
En inderdaad weer lekker veel goede concerten de komende tijd! Justice, Klaxons, the Holloways (voor 6 euro![]()
) en Just Jack (ga je mee Irien?
)
Omdat Ricky straalbezopen was, af en toe wat mompelde maar hele stukken liet overnemen door de gitarist/het publiek. En hij zat een beetje te geilen op zijn eigen band, hoe vaak ik niet "We are Kaiser Chiefs" voorbij heb horen komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom vielen die tegen? Die hebben niet heel lang geleden in het Paradiso nog een te gek optreden verzorgd!
Je vergeet Editors en London Calling! Justice lijkt me wel het gaafst uit je rijtje. Op Lowlands was het ook een feestje in de Bravo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
En inderdaad weer lekker veel goede concerten de komende tijd! Justice, Klaxons, the Holloways (voor 6 euro![]()
) en Just Jack (ga je mee Irien?
)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef lienelien het volgende:
Net kaartjes voor Klaxons en The Holloways gehaald![]()
Jep, wij zijn er ook bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In Doornroosje. Best leuk, maar die tijd [afbeelding]....
Dat is wel een beetje jammer, soms heeft hij zo een bui... Heb hem al eens eerder zo zien doen, HMH tijdje terug was dat geloof ik. Maar de keren dat ik ze daarna gezien heb waren wel goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat Ricky straalbezopen was, af en toe wat mompelde maar hele stukken liet overnemen door de gitarist/het publiek. En hij zat een beetje te geilen op zijn eigen band, hoe vaak ik niet "We are Kaiser Chiefs" voorbij heb horen komen![]()
Omdat Faithless zuigtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Goover het volgende:
Weet iemand waarom Faithless nog niet uitverkocht is? Dat ging vorig concert veel sneller...
Ik ga ook naar Klaxons! (Zebaz ook)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef lienelien het volgende:
Net kaartjes voor Klaxons en The Holloways gehaald![]()
quote:Dans Le Rock
Rockende electro? Of juist elektronisch gerichte indie? In de hoofdstedelijke poptempels Melkweg en Paradiso vormt Dans Le Rock reeds een begrip onder de bezoekers. Zo ook tijdens Lowlands, alwaar het enthousiaste dj-collectief afgelopen editie wederom zegevierde. Dans Le Rock staat voor een rockende dansvloer, altijd zoekende naar de balans tussen rauwe indie-electro en hedendaagse rock. Verwacht een opwindende mix van o.a. Hot Chip, The Presets, Bloc Party en Digitalism.
Klinkt als: Where indie meets electro dancenight
zaterdag 01 September 23:00 ¤ 5,00 of Club Cruise Passe-partout
www.danslerock.nl
quote:Free Babyshambles vinyl with the NME - 23 August 2007
Babyshambles will be giving away the first single from their upcoming album with copies of the NME. The 7" vinyl will feature an acoustic version of 'Delivery', along with an interview where the band discuss the album.
Wat?quote:
Geen idee, ik kan niet herinneren dat dlr ooit in Rotterdam is geweest. Maar Rotown heeft het nog wel eens mis met de omschrijvingen van de DJ's... kan me nog herinneren dat er een Britpop avond was, waarbij The Red Hot Chili Peppers en Evanescence werden gedraaid....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef lienelien het volgende:
Hedendaagse rock? Wat heb ik gemist bij de afgelopen dlr's?![]()
Ze noemen tegenwoordig alles Britpop. Ooit een keer in Nijmegen, hing er zo'n poster aan een vage tent dat het Britpop-avond was ofzo. Nou, laten we dan maar even kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet herinneren dat dlr ooit in Rotterdam is geweest. Maar Rotown heeft het nog wel eens mis met de omschrijvingen van de DJ's... kan me nog herinneren dat er een Britpop avond was, waarbij The Red Hot Chili Peppers en Evanescence werden gedraaid....
Neenee, de rock is weer helemaal terug, geloof me...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef lienelien het volgende:
Hedendaagse rock? Wat heb ik gemist bij de afgelopen dlr's?![]()
Nou, eerlijk gezegd klinkt dat nieuwe album nog helemaal niet zo heel slecht hoor...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat Dhr. Doherty denkt dat 'ie nog een album kan prduceren, laat staan optreden
The Blindingquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd klinkt dat nieuwe album nog helemaal niet zo heel slecht hoor...
Da's een E.P. Ik heb het over het nieuwe album dat 1 oktober uitkomt: Shotter's Nationquote:
Nee, daarom vertel ik het je ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die is toch nog niet gelekekt what so ever?
Huh? wat bedoel je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef lienelien het volgende:
Ohh, en lmk, vertel eens iets over dat 'DLR komt naar je toe'?![]()
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Oja, maar Carl is toch toffer![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijk
Met Carl bedoelde ik uiteraard ook gewoon Dirty Pretty Things.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijk
Het album The Libertinesquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
homo?
Bandleden van Infadels die plaatjes draaienquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Goover het volgende:
Als er op het programma: 'Infadels DJ-set' staat, wat kan je dan verwachten? http://thecityisours.com
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Hooi lieve indie peeps!
Morgen vertrek ik naar Barcelona voor mijn stage. Spannend maar leuk![]()
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik wat leuks ontdek![]()
3FM?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
[..]
leuk!
Ik had al ergens gepost: waar is die JeroenV nou.![]()
Paradiso, 24 november. Kaartjes zijn nog niet in de verkoop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef Mr.Brightside het volgende:
Waar speelt justice dan binnekort? Kan het nergens vinden
Ik ga er even zwaaienquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Paradiso, 24 november. Kaartjes zijn nog niet in de verkoop.
JeroenV: ja in het 3FM topic.
Linkje staat er bij schatquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bandleden van Infadels die plaatjes draaienWaar en wanneer is het? Heb het vorige keer gemist en lijkt me supertof
![]()
Razzmatazz!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Hooi lieve indie peeps!
Morgen vertrek ik naar Barcelona voor mijn stage. Spannend maar leuk![]()
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik wat leuks ontdek![]()
uhuh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef Love Mae King het volgende:
ofzo?
Ben je bekend met Noodlanding? De vorige keer dat er een infadels dj-set was leek het daar iig een beetje op. Dus toffe indie ed, volledig volgens de smaak van Richie en ehh, dinges, de gitarist, nouja, die dus. Vorige keer ook nog even met ze gepraat, lieve jongensquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Goover het volgende:
Als er op het programma: 'Infadels DJ-set' staat, wat kan je dan verwachten? http://thecityisours.com
OJa, nog een stukje gezien op ll. Was leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
Op de Myspace van Voicst is een eerste nummer van hun nieuwe album (geproduceerd door de producer van oa Interpol en The National) en dat klinkt weer leuk
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36422646quote:Nieuw tijdschrift richt zich op belevingswereld jonge fan
"Fans schrijven wie ze hebben geneukt, journalisten kunnen meer afstand houden."
Een uit de hand gelopen schoolproject heeft geresulteerd in een nieuw muziekmagazine. Zeven studentes van de Utrechtse school voor journalistiek staan aan de wieg van: BiteThis! Volgens de negentienjarige hoofdredactrice Eline van Beek een ‘cheeky’ blad, voor lezers van 18 tot 28, “geschreven met het oor van onze generatie.”
Van Beek, derdejaars studente journalistiek, vatte begin dit jaar het plan voor BiteThis!. Ze hing een poster op in school, waarin ze aangaf te zoeken naar redactiegenoten. Er bleken vooral reacties van vrouwen binnen te komen. In de toekomst moeten er volgens Van Beek ook wel mannen bij de redactie aansluiten. Van Beek: “Vrouwen hebben een sterker stalkersinstinct.” Van Beek legt uit dat BiteThis! is bedoeld voor de échte fans, mensen die ’s ochtends vroeg al vóór de popzaal staan voor een concert van twee uur. Van Beek: “Om daarna nog eens bij de achteruitgang te wachten tot de band een handtekening komt geven. Bijna groupies!” ‘Het Redactielokaal’, voormalig uitgever van verschillende computertijdschriften, bleek geïnteresseerd in het plan en investeerde in een eerste editie.
Het nieuwe blad wil volgens de makers vooral het wereldje rondóm de ‘indie-scene’ beschrijven. Mensen achter de bar, stagemanagers en wellicht een backstage-verhaal. Toch wijst de jonge hoofdredactrice erop dat dit wordt gedaan door journalisten. Van Beek: “Fans zullen schrijven hoe lekker de zanger is of met welk bandlid ze hebben geneukt. Journalisten kunnen meer afstand houden.”
Uitgever van BiteThis!, Matthijs Dierckx, legt uit waarom hij het aandurft een nieuw muziekblad te presenteren: “Dit is een mooi blad voor een jongere doelgroep, geen elitair muziekgewauwel. Ik wil het geen gat in de markt noemen, maar er is al veel animo.” “Wij kunnen dit doen omdat we het financieel slim aanpakken.” De redactie blijkt in hun vrije uurtjes en op vrijwillige basis het blad te maken. Dierckx: “Deze dames creëren hun eigen droombaan.”
Dierckx wil benadrukken dat BiteThis! geen meidenblad is: “Ik heb wel graag een man in de redactie, ja!” Toch doen de posters in het magazine vermoeden dat er op de jonge rockchick wordt gemikt. Dit zet de hoofdredactrice graag recht: “Kijk maar in het gemiddelde studentenhuis, dat hangt vol met filmposters of beroemdheden. Jongens houden ook van posters hoor!”
Zes keer per jaar zal er een papieren editie van BiteThis! verschijnen. Daarnaast gaat de uitgever experimenteren met een gratis digitale versie. Het plan is om het magazine ook in platenzaken te verkopen. Op dit moment is het blad voor ¤3,50 via de site van het blad te koop. Voor de eerstvolgende editie van BiteThis!, vooralsnog gepland over twee maanden, zijn de dames al flink concerten en festivals aan het bezoeken. Van Beek: “We behandelen kleine concerten, London Calling en misschien een tourverslag .” Van Beek blijkt niet bang om zaken te missen nu ze makkelijker bij concerten binnen komt: “We houden onze ogen en oren open voor goede verhalen. Echte fans horen toch liever iets geweldigs over hún band, dan dat ze een recensie van de show lezen.”
Grappig, zal het eens checkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef Toad het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36422646
Lijkt me wel leuk maar zo te zien is het meer een studenteninitiatief. Bovendien doe ik al genoeg dingen vrijwillig dus het wordt ook wel eens tijd dat ik er wat voor ga verdienenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef Toad het volgende:
Jij hebt zelf geen behoefte om mee te schrijven?
Daar zou het juist niet over gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:17 schreef -skippybal- het volgende:
Klinkt echt als een giga-kutblad. Wie boeit het nou wat dat één of andere corporale, goedkope zuigslet een lelijk Brits drummertje gedaan heeft
Is het gewoon een Belgische naäap bandquote:open 19:30 uur
entree ¤ 8,-
20:00 - 20:25 Cheap Thrills
20:45 - 21:10 Borrowed Time
21:45 - 22:10 Justice
22:30 - 23:00 Blacklisted
Yonderboi is wel tof, maar niet voor 30euro idd. De rest kan je door het hele land gratis overal zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Net Moke op Utrecht Centraal zien spelen. Zij stonden daar als voorproefje op het Festival De Beschaving dit weekend in Utrecht.
Niet echt een bijzonder bandje. En de rest is ook niet echt bijzonder voor die prijs
http://www.festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=19970
http://www.debeschaving.nl/
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
Kaartjes voor The Hives besteld29/11/07 in Paradiso
Ik heb even getwijfeld vanwege T.Raumschmiere, maar hey, 30 euro plus treinkaartje....als er niet hier straks een vermoedelijk minstens even leuk festivalletje was geweest voor 5 euro was ik misschien nog wel gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
En de rest is ook niet echt bijzonder voor die prijs
http://www.festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=19970
http://www.debeschaving.nl/
Ja! En hier ook: London Calling [Centraal]quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:33 schreef jakkop het volgende:
zijn er hier meer LC-gangers?
Ik vind nog steeds dat we naar The Hives moeten met een groot bord met "you suck monkey balls"quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we naar The Hives moeten met een groot bord met "you suck monkey balls"![]()
18 euros exc.quote:16/10/07
Amsterdam, Melkweg,
Netherlands
Yepquote:
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepAltijd de 3e zaterdag van de maand
Hehe same here. Moest nog even checken bij Irien of het ook alweer 2e of 3e zaterdag van de maand wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Het was even een beetje langs me heen gegaan
shhhquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe same here. Moest nog even checken bij Irien of het ook alweer 2e of 3e zaterdag van de maand wasMaarre, zo druk bezig met je vriendje?
Hoop dat het dan een retourtje is..quote:
The Holloways!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef lienelien het volgende:
Deze maand nog The HollowaysEn later Klaxons
![]()
Oh en een van mn huisgenootjes is gisteren naar Razorlight in de hmh geweest, zo eens vragen wat ze er van vond
Stonden in de Effenaar niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:00 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Gisteren naar 1990s geweest, was echt leuk, voorprogramma was Tripoli maar de zang was niet te verstaan. 1990s speelden maar 7 of 8 nummers omdat de bassist uit de band was gestapt en ze onderweg iemand zijn tegen gekomen die snel de nummers in moest studeren. Mèn wat waren ze vrolijk.Daarna nog met drummer (
![]()
) geconverseerd en de zanger stouwde het laatste blikje bier in m'n handen.
![]()
Ik was er ook! En heb ook met de drummer staan praten én bier van de zanger gekregenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:00 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
The Holloways!Generator en Two Left Feet.
![]()
Gisteren naar 1990s geweest, was echt leuk, voorprogramma was Tripoli maar de zang was niet te verstaan. 1990s speelden maar 7 of 8 nummers omdat de bassist uit de band was gestapt en ze onderweg iemand zijn tegen gekomen die snel de nummers in moest studeren. Mèn wat waren ze vrolijk.Daarna nog met drummer (
![]()
) geconverseerd en de zanger stouwde het laatste blikje bier in m'n handen.
![]()
que?quote:
Zoveel bier had 'ie niet over, ken ik jou?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik was er ook! En heb ook met de drummer staan praten én bier van de zanger gekregen![]()
Nou dan zie je ook de LMK nog wel ff achter de draaitafels staanquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef n0r het volgende:
[..]
Stonden in de Effenaar niet?
Ik ben er morgen, met Vive La Fête![]()
Oi Va Voi was echt geweldig op Rock Werchter, een van mijn hoogtepunten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Lieke_K het volgende:
Gister PetePhilly en Perquisite gezien in Doornroosje, was echt megagoed!
Dinsdag Oi Va Voi! Dat wordt ook heel gaaf, denk ik.
Maar goed, misschien weinig Indie-Britpop, eerste daarvoor op de agenda is Air Traffic, yahoo!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Lieke_K het volgende:
Achja, ik vind het wel prima, daarna lekker uit eten ofzo. Gewoon gaan!Voor die 9,50 hoef je het sowieso niet te laten toch?
quote:
Op de afterparty, of ervoor ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou dan zie je ook de LMK nog wel ff achter de draaitafels staan
Waarom zou je naar Air Traffic gaan. Is niet meer dan een middelmatig overhyped ADHD bandje. Althans dat is mijn mening na het zien van hun optreden in Rotown een paar maanden terug.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Maar ik vind het altijd wel relaxt om tijdens het optreden een beetje te drinken en dan na afloop een kroeg ofzo in te vallen. Maja, bij Air Traffic is na afloop nog geen eens de avond begonnen
Geen woord gelogen. Helaas een veel te kort optreden.quote:Het trio Friendly Fires gooit hoge ogen in thuisland Engeland! De media liepen na het verschijnen van hun zeer gelimiteerde debuut EP 'Photobooth / It's Over Now / Your Love' (waarvan de laatste een cover is van Jamie Principle�s house anthem) eind vorig jaar behoorlijk weg met de jonge band: "Hottest band in new indie" - NME; "Everyone�s name-dropping them as the band to look out for next year, even us" - Vice mag; "Why can't all music be this good" - Fact. Inmiddels hebben zij een tweede EP uitgebracht en is hun CV uitgebreid met vele 'explosive gigs'. Hun muziek doet enigszins denken aan The Rapture, New Young Pony Club, New Order. Voor een website is het blijkbaar nog wat te vroeg, maar je kunt op hun MySpace pagina volop luisteren naar hun aanstekelijke nummers!
Check mijn post in het Justice topicquote:Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef lienelien het volgende:
Justice op 24 november in Paradiso. Om 1u 's nachts, dus een stuk beter dan de 18u30 van Lowlands
En moest jij niet ontgroenen vandaag?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
Op 24 november herkansing in Paradiso, alleen het tijdstip is bekend: 01.00 uur. Toch een stuk beter dan 18.30 op Lowlands
Zeg, hou es op met mij napratenquote:Op zondag 16 september 2007 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check mijn post in het Justice topic![]()
[..]
Wie praat er wie nou naquote:Op zondag 16 september 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, hou es op met mij napraten
ja dat zag ik ook welquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie praat er wie nou na(check de datum van de posts
)
Ah okquote:
Het is geen werkwoordquote:Op zondag 16 september 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okJe denkt dat ik een week voor dato al weet wat je gaat zeggen
Maarre moest je nou ontgroenen of hoe zit dat?
Prima planquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mja, das ook wel waar.
Maar ik vind het altijd wel relaxt om tijdens het optreden een beetje te drinken en dan na afloop een kroeg ofzo in te vallen. Maja, bij Air Traffic is na afloop nog geen eens de avond begonnen
Misschien kan ik nog wel iemand paaien voor een avondje Nijmegen met eerst Air traffic, dan eten, chillen en een nacht NGRGRND ofzo
Hoe laat treden ze op dan?quote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Prima planDan komen we elkaar vast nog wel tegen!
Aanvang 18.00uquote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe laat treden ze op dan?Nog steeds geen schema ontvangen van filmfestival dus weet niet of ik kan
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:57 schreef JeroenV het volgende:
Zondag is er hier een festival waar oa. Hard-Fi, Ghosts en wat lokale meuk optreedt. Eens kijken of mensen zin hebben om zo lang te blijven. Vooral Hard-Fi lijkt me wel leuk, ookal zal het maar een paar nummers zijn
Niks mis mee toch? Gewoon eerst lekker buiten of ineen park een beetje drinken enzo en dan de nacht induikenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de tijden.
Als je het over slechte tijden hebt, ze spelen om 03.10![]()
Jup, stond ook al een tijdje in m'n signature hier.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
Oh wist niet dat je naar Oi Va Voi ging
Maar da's niet erg indie![]()
Daar ben ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef Irien het volgende:
Mijn volgende indie concert: 28ste (sep) Wir Sind Helden in Paradiso![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Oi Lieke, was jij nou vanavond nog even in Merleyn gaan tafelen met een vriendin? Ik meende je tenminste van een afstandje te herkennen, al weet ik niet zeker of jij het was. Ik stond die avond namelijk voor het eerst in 10 jaar of zo weer eens achter de draaitafel, dus als je bent weggegaan omdat de muziek zoog, dan kun je mij daarvoor bedanken.![]()
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!Muziek zoog niet hoor, nouja misschien een beetje dan...
Nee, je hebt Interpol gedraaid dus ach, het zij je vergeven.
Had effe gezwaaid! Op Lowlands was het ook iedere keer *zoef* daar ging Grobbel heen. Ik zou bijna denken dat je me niet wíl kennen!En dat na onze diepe natuurfilosofiesessie.
![]()
Indeed, beetje een kutkop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef JeroenV het volgende:
En de zanger heeft een arrogante smoel.
Vetquote:Klinch · Dave Clarke presents (ADE)
donderdag 18 oktober 2007
22:00 - 06:00
Melkweg
Amsterdam
Line-up
Alter Ego
Boris Divider
Dave Clarke
Estroe
Quince
Speedy J
Tim Nieburg
Vitalic
VJ: Scott Pagano
Die heb ik al een paar maandenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:05 schreef El_jefe07 het volgende:
Nu dan wachten op het nieuwe (en eerste album) van The Wombats
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:44 schreef lienelien het volgende:
Lienelien+vriendinnetje hobbelen paradiso binnen, mannetje scant kaartjes
Mannetje: Jullie weten dat The Holloways gecanceld zijnm toch?
Wij:![]()
![]()
![]()
Mannetje: maar er is een vervangend optreden, van State Radio!![]()
Wij: mmmm...ok![]()
En ik wilde zo graag The Holloways![]()
State Radio was wel grappig, wel zielig voor ze dat er maar zo'n 30 mensen waren
Trafficquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Lieke, áls ik een kaartje voor Air Traphic haal he, is dat dan duurder als ik dat donder aan de deur doe?
Gaafquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
EINDELIJK ik heb ze! Kaartjes voor Arctic Monkeys!!! Na al eerder zonder succes in de rij te hebben gestaan is het nu wel gelukt.
9:45 bij de FRS, ik was de eerste, dus de eerste 4 kaartjes waren voor mij. Wel duur grapje, ook jammer dat het de HMH is ipv een kleiner zaaltje. Niets mis met de HMH maar toch anders...
Dat is dus het dubbel lullige...quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:05 schreef Toad het volgende:
Je zou ook nog naar Madrid kunnen, JeroenV.
Wir Sind Helden gisteravond in Paradiso was geweldigquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:46 schreef SnowCockroach het volgende:
En hoe was Wir Sind Helden voor degene die ze al gezien hebben? Ik wilde er eigenlijk heen maar kon niet. De recensie in de krant over hun optreden in de Effenaar was niet bepaald lovend.
Hoezo als? Ik dacht dat we een date hadden!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Lieke, áls ik een kaartje voor Air Traphic haal he, is dat dan duurder als ik dat donder aan de deur doe?
Als Air Traffic klaar is, is het nog niet eens donker, dus dat sterrenkijken moet wel lukken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:10 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen weet ik of ik ga of niet. Degene met wie mogelijk ga die wist nog niet of 'ie kon laatst omdat 'ie misschien sterren ging kijken ofzo (...)
en die heb ik dus wel nodig omdat dat eet-, bier- en slaaptechnisch nogal handig is
Ga hem nú is beluisteren.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
Zozo, die Doherty heeft met z'n junkerige puistenkop nog een aardig album gemaakt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |