18 euros exc.quote:16/10/07
Amsterdam, Melkweg,
Netherlands
Yepquote:
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepAltijd de 3e zaterdag van de maand
Hehe same here. Moest nog even checken bij Irien of het ook alweer 2e of 3e zaterdag van de maand wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Het was even een beetje langs me heen gegaan
shhhquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe same here. Moest nog even checken bij Irien of het ook alweer 2e of 3e zaterdag van de maand wasMaarre, zo druk bezig met je vriendje?
Hoop dat het dan een retourtje is..quote:
The Holloways!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef lienelien het volgende:
Deze maand nog The HollowaysEn later Klaxons
![]()
Oh en een van mn huisgenootjes is gisteren naar Razorlight in de hmh geweest, zo eens vragen wat ze er van vond
Stonden in de Effenaar niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:00 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Gisteren naar 1990s geweest, was echt leuk, voorprogramma was Tripoli maar de zang was niet te verstaan. 1990s speelden maar 7 of 8 nummers omdat de bassist uit de band was gestapt en ze onderweg iemand zijn tegen gekomen die snel de nummers in moest studeren. Mèn wat waren ze vrolijk.Daarna nog met drummer (
![]()
) geconverseerd en de zanger stouwde het laatste blikje bier in m'n handen.
![]()
Ik was er ook! En heb ook met de drummer staan praten én bier van de zanger gekregenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:00 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
The Holloways!Generator en Two Left Feet.
![]()
Gisteren naar 1990s geweest, was echt leuk, voorprogramma was Tripoli maar de zang was niet te verstaan. 1990s speelden maar 7 of 8 nummers omdat de bassist uit de band was gestapt en ze onderweg iemand zijn tegen gekomen die snel de nummers in moest studeren. Mèn wat waren ze vrolijk.Daarna nog met drummer (
![]()
) geconverseerd en de zanger stouwde het laatste blikje bier in m'n handen.
![]()
que?quote:
Zoveel bier had 'ie niet over, ken ik jou?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik was er ook! En heb ook met de drummer staan praten én bier van de zanger gekregen![]()
Nou dan zie je ook de LMK nog wel ff achter de draaitafels staanquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef n0r het volgende:
[..]
Stonden in de Effenaar niet?
Ik ben er morgen, met Vive La Fête![]()
Oi Va Voi was echt geweldig op Rock Werchter, een van mijn hoogtepunten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Lieke_K het volgende:
Gister PetePhilly en Perquisite gezien in Doornroosje, was echt megagoed!
Dinsdag Oi Va Voi! Dat wordt ook heel gaaf, denk ik.
Maar goed, misschien weinig Indie-Britpop, eerste daarvoor op de agenda is Air Traffic, yahoo!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Lieke_K het volgende:
Achja, ik vind het wel prima, daarna lekker uit eten ofzo. Gewoon gaan!Voor die 9,50 hoef je het sowieso niet te laten toch?
quote:
Op de afterparty, of ervoor ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou dan zie je ook de LMK nog wel ff achter de draaitafels staan
Waarom zou je naar Air Traffic gaan. Is niet meer dan een middelmatig overhyped ADHD bandje. Althans dat is mijn mening na het zien van hun optreden in Rotown een paar maanden terug.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Maar ik vind het altijd wel relaxt om tijdens het optreden een beetje te drinken en dan na afloop een kroeg ofzo in te vallen. Maja, bij Air Traffic is na afloop nog geen eens de avond begonnen
Geen woord gelogen. Helaas een veel te kort optreden.quote:Het trio Friendly Fires gooit hoge ogen in thuisland Engeland! De media liepen na het verschijnen van hun zeer gelimiteerde debuut EP 'Photobooth / It's Over Now / Your Love' (waarvan de laatste een cover is van Jamie Principle�s house anthem) eind vorig jaar behoorlijk weg met de jonge band: "Hottest band in new indie" - NME; "Everyone�s name-dropping them as the band to look out for next year, even us" - Vice mag; "Why can't all music be this good" - Fact. Inmiddels hebben zij een tweede EP uitgebracht en is hun CV uitgebreid met vele 'explosive gigs'. Hun muziek doet enigszins denken aan The Rapture, New Young Pony Club, New Order. Voor een website is het blijkbaar nog wat te vroeg, maar je kunt op hun MySpace pagina volop luisteren naar hun aanstekelijke nummers!
Check mijn post in het Justice topicquote:Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef lienelien het volgende:
Justice op 24 november in Paradiso. Om 1u 's nachts, dus een stuk beter dan de 18u30 van Lowlands
En moest jij niet ontgroenen vandaag?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
Op 24 november herkansing in Paradiso, alleen het tijdstip is bekend: 01.00 uur. Toch een stuk beter dan 18.30 op Lowlands
Zeg, hou es op met mij napratenquote:Op zondag 16 september 2007 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check mijn post in het Justice topic![]()
[..]
Wie praat er wie nou naquote:Op zondag 16 september 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, hou es op met mij napraten
ja dat zag ik ook welquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie praat er wie nou na(check de datum van de posts
)
Ah okquote:
Het is geen werkwoordquote:Op zondag 16 september 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okJe denkt dat ik een week voor dato al weet wat je gaat zeggen
Maarre moest je nou ontgroenen of hoe zit dat?
Prima planquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mja, das ook wel waar.
Maar ik vind het altijd wel relaxt om tijdens het optreden een beetje te drinken en dan na afloop een kroeg ofzo in te vallen. Maja, bij Air Traffic is na afloop nog geen eens de avond begonnen
Misschien kan ik nog wel iemand paaien voor een avondje Nijmegen met eerst Air traffic, dan eten, chillen en een nacht NGRGRND ofzo
Hoe laat treden ze op dan?quote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Prima planDan komen we elkaar vast nog wel tegen!
Aanvang 18.00uquote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe laat treden ze op dan?Nog steeds geen schema ontvangen van filmfestival dus weet niet of ik kan
quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:57 schreef JeroenV het volgende:
Zondag is er hier een festival waar oa. Hard-Fi, Ghosts en wat lokale meuk optreedt. Eens kijken of mensen zin hebben om zo lang te blijven. Vooral Hard-Fi lijkt me wel leuk, ookal zal het maar een paar nummers zijn
Niks mis mee toch? Gewoon eerst lekker buiten of ineen park een beetje drinken enzo en dan de nacht induikenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de tijden.
Als je het over slechte tijden hebt, ze spelen om 03.10![]()
Jup, stond ook al een tijdje in m'n signature hier.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
Oh wist niet dat je naar Oi Va Voi ging
Maar da's niet erg indie![]()
Daar ben ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef Irien het volgende:
Mijn volgende indie concert: 28ste (sep) Wir Sind Helden in Paradiso![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Oi Lieke, was jij nou vanavond nog even in Merleyn gaan tafelen met een vriendin? Ik meende je tenminste van een afstandje te herkennen, al weet ik niet zeker of jij het was. Ik stond die avond namelijk voor het eerst in 10 jaar of zo weer eens achter de draaitafel, dus als je bent weggegaan omdat de muziek zoog, dan kun je mij daarvoor bedanken.![]()
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!Muziek zoog niet hoor, nouja misschien een beetje dan...
Nee, je hebt Interpol gedraaid dus ach, het zij je vergeven.
Had effe gezwaaid! Op Lowlands was het ook iedere keer *zoef* daar ging Grobbel heen. Ik zou bijna denken dat je me niet wíl kennen!En dat na onze diepe natuurfilosofiesessie.
![]()
Indeed, beetje een kutkop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef JeroenV het volgende:
En de zanger heeft een arrogante smoel.
Vetquote:Klinch · Dave Clarke presents (ADE)
donderdag 18 oktober 2007
22:00 - 06:00
Melkweg
Amsterdam
Line-up
Alter Ego
Boris Divider
Dave Clarke
Estroe
Quince
Speedy J
Tim Nieburg
Vitalic
VJ: Scott Pagano
Die heb ik al een paar maandenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:05 schreef El_jefe07 het volgende:
Nu dan wachten op het nieuwe (en eerste album) van The Wombats
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:44 schreef lienelien het volgende:
Lienelien+vriendinnetje hobbelen paradiso binnen, mannetje scant kaartjes
Mannetje: Jullie weten dat The Holloways gecanceld zijnm toch?
Wij:![]()
![]()
![]()
Mannetje: maar er is een vervangend optreden, van State Radio!![]()
Wij: mmmm...ok![]()
En ik wilde zo graag The Holloways![]()
State Radio was wel grappig, wel zielig voor ze dat er maar zo'n 30 mensen waren
Trafficquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Lieke, áls ik een kaartje voor Air Traphic haal he, is dat dan duurder als ik dat donder aan de deur doe?
Gaafquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
EINDELIJK ik heb ze! Kaartjes voor Arctic Monkeys!!! Na al eerder zonder succes in de rij te hebben gestaan is het nu wel gelukt.
9:45 bij de FRS, ik was de eerste, dus de eerste 4 kaartjes waren voor mij. Wel duur grapje, ook jammer dat het de HMH is ipv een kleiner zaaltje. Niets mis met de HMH maar toch anders...
Dat is dus het dubbel lullige...quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:05 schreef Toad het volgende:
Je zou ook nog naar Madrid kunnen, JeroenV.
Wir Sind Helden gisteravond in Paradiso was geweldigquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:46 schreef SnowCockroach het volgende:
En hoe was Wir Sind Helden voor degene die ze al gezien hebben? Ik wilde er eigenlijk heen maar kon niet. De recensie in de krant over hun optreden in de Effenaar was niet bepaald lovend.
Hoezo als? Ik dacht dat we een date hadden!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Lieke, áls ik een kaartje voor Air Traphic haal he, is dat dan duurder als ik dat donder aan de deur doe?
Als Air Traffic klaar is, is het nog niet eens donker, dus dat sterrenkijken moet wel lukken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:10 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen weet ik of ik ga of niet. Degene met wie mogelijk ga die wist nog niet of 'ie kon laatst omdat 'ie misschien sterren ging kijken ofzo (...)
en die heb ik dus wel nodig omdat dat eet-, bier- en slaaptechnisch nogal handig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |