Oi Va Voi was echt geweldig op Rock Werchter, een van mijn hoogtepunten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Lieke_K het volgende:
Gister PetePhilly en Perquisite gezien in Doornroosje, was echt megagoed!
Dinsdag Oi Va Voi! Dat wordt ook heel gaaf, denk ik.
Maar goed, misschien weinig Indie-Britpop, eerste daarvoor op de agenda is Air Traffic, yahoo!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Lieke_K het volgende:
Achja, ik vind het wel prima, daarna lekker uit eten ofzo. Gewoon gaan!Voor die 9,50 hoef je het sowieso niet te laten toch?
quote:
Op de afterparty, of ervoor ofzo?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:46 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou dan zie je ook de LMK nog wel ff achter de draaitafels staan
Waarom zou je naar Air Traffic gaan. Is niet meer dan een middelmatig overhyped ADHD bandje. Althans dat is mijn mening na het zien van hun optreden in Rotown een paar maanden terug.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
Maar ik vind het altijd wel relaxt om tijdens het optreden een beetje te drinken en dan na afloop een kroeg ofzo in te vallen. Maja, bij Air Traffic is na afloop nog geen eens de avond begonnen
Geen woord gelogen. Helaas een veel te kort optreden.quote:Het trio Friendly Fires gooit hoge ogen in thuisland Engeland! De media liepen na het verschijnen van hun zeer gelimiteerde debuut EP 'Photobooth / It's Over Now / Your Love' (waarvan de laatste een cover is van Jamie Principle�s house anthem) eind vorig jaar behoorlijk weg met de jonge band: "Hottest band in new indie" - NME; "Everyone�s name-dropping them as the band to look out for next year, even us" - Vice mag; "Why can't all music be this good" - Fact. Inmiddels hebben zij een tweede EP uitgebracht en is hun CV uitgebreid met vele 'explosive gigs'. Hun muziek doet enigszins denken aan The Rapture, New Young Pony Club, New Order. Voor een website is het blijkbaar nog wat te vroeg, maar je kunt op hun MySpace pagina volop luisteren naar hun aanstekelijke nummers!
Check mijn post in het Justice topicquote:Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef lienelien het volgende:
Justice op 24 november in Paradiso. Om 1u 's nachts, dus een stuk beter dan de 18u30 van Lowlands
En moest jij niet ontgroenen vandaag?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:51 schreef MaJo het volgende:
Op 24 november herkansing in Paradiso, alleen het tijdstip is bekend: 01.00 uur. Toch een stuk beter dan 18.30 op Lowlands
Zeg, hou es op met mij napratenquote:Op zondag 16 september 2007 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Check mijn post in het Justice topic![]()
[..]
Wie praat er wie nou naquote:Op zondag 16 september 2007 15:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zeg, hou es op met mij napraten
ja dat zag ik ook welquote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie praat er wie nou na(check de datum van de posts
)
Ah okquote:
Het is geen werkwoordquote:Op zondag 16 september 2007 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okJe denkt dat ik een week voor dato al weet wat je gaat zeggen
Maarre moest je nou ontgroenen of hoe zit dat?
Prima planquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mja, das ook wel waar.
Maar ik vind het altijd wel relaxt om tijdens het optreden een beetje te drinken en dan na afloop een kroeg ofzo in te vallen. Maja, bij Air Traffic is na afloop nog geen eens de avond begonnen
Misschien kan ik nog wel iemand paaien voor een avondje Nijmegen met eerst Air traffic, dan eten, chillen en een nacht NGRGRND ofzo
Hoe laat treden ze op dan?quote:Op maandag 17 september 2007 15:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Prima planDan komen we elkaar vast nog wel tegen!
Aanvang 18.00uquote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe laat treden ze op dan?Nog steeds geen schema ontvangen van filmfestival dus weet niet of ik kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |