18 euros exc.quote:16/10/07
Amsterdam, Melkweg,
Netherlands
Yepquote:
Ja dat weet ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepAltijd de 3e zaterdag van de maand
Hehe same here. Moest nog even checken bij Irien of het ook alweer 2e of 3e zaterdag van de maand wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:37 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja dat weet ik![]()
Het was even een beetje langs me heen gegaan
shhhquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe same here. Moest nog even checken bij Irien of het ook alweer 2e of 3e zaterdag van de maand wasMaarre, zo druk bezig met je vriendje?
Hoop dat het dan een retourtje is..quote:
The Holloways!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef lienelien het volgende:
Deze maand nog The HollowaysEn later Klaxons
![]()
Oh en een van mn huisgenootjes is gisteren naar Razorlight in de hmh geweest, zo eens vragen wat ze er van vond
Stonden in de Effenaar niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:00 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Gisteren naar 1990s geweest, was echt leuk, voorprogramma was Tripoli maar de zang was niet te verstaan. 1990s speelden maar 7 of 8 nummers omdat de bassist uit de band was gestapt en ze onderweg iemand zijn tegen gekomen die snel de nummers in moest studeren. Mèn wat waren ze vrolijk.Daarna nog met drummer (
![]()
) geconverseerd en de zanger stouwde het laatste blikje bier in m'n handen.
![]()
Ik was er ook! En heb ook met de drummer staan praten én bier van de zanger gekregenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:00 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
The Holloways!Generator en Two Left Feet.
![]()
Gisteren naar 1990s geweest, was echt leuk, voorprogramma was Tripoli maar de zang was niet te verstaan. 1990s speelden maar 7 of 8 nummers omdat de bassist uit de band was gestapt en ze onderweg iemand zijn tegen gekomen die snel de nummers in moest studeren. Mèn wat waren ze vrolijk.Daarna nog met drummer (
![]()
) geconverseerd en de zanger stouwde het laatste blikje bier in m'n handen.
![]()
que?quote:
Zoveel bier had 'ie niet over, ken ik jou?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:32 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Ik was er ook! En heb ook met de drummer staan praten én bier van de zanger gekregen![]()
Nou dan zie je ook de LMK nog wel ff achter de draaitafels staanquote:Op donderdag 13 september 2007 18:28 schreef n0r het volgende:
[..]
Stonden in de Effenaar niet?
Ik ben er morgen, met Vive La Fête![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |