Legowelt vind ik ook in alle opzichten interessanter en opwindender.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Pie.cr het volgende:
Leuk, al tipt het natuurlijk niet aan onzer eigen held Legowelt.
Maar dat is dan ook een tikkeltje anders.
En maar goed ook. Eindelijk iets leuks op de radioquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Legowelt vind ik ook in alle opzichten interessanter en opwindender.![]()
Justice is natuurlijk vrij commercieel.
Maar wel een leuke vrolijke uitschieter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Grobbel het volgende:
D.A.N.C.E. is overigens ook absoluut niet kenmerkend voor de rest van de plaat, mocht iemand door op hopen of bang voor zijn.
Alleen jammer dat dat nummer niet van Justice is, maar van Simian...quote:Op zondag 17 juni 2007 08:47 schreef female81 het volgende:
Idd. Alleen blijf ik persoonlijk 'Never be alone' nog net iets beter vinden dan elke track die het schijfje wél gehaald heeft.
Terwijl het toch echt een remix is die al in 2003 is gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat nummer niet van Justice is, maar van Simian...
verder te gekke plaat, staat hoog op de dance-jaarlijst-tot-dusver, samen met Digitalism en LCD Soundsystem
ja dus? huh, snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Terwijl het toch echt een remix is die al in 2003 is gemaakt.
En dat doen we zeker, speel 'm helemaal kapot op het moment.quote:Wie teleurgesteld was in de laatste Daft Punk kan nu zijn hart ophalen.
Dyno en Waters of Nazareth slapjes?quote:Hmm, ik beluister 'm nu voor het eerst helemaal. Naar het einde toe wordt ie wel slapjes.
Vind je? Ik vind juist het middenstuk van het album slapjes en hem aan het einde juist weer leuk worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, ik beluister 'm nu voor het eerst helemaal. Naar het einde toe wordt ie wel slapjes.
Het album is ook tofquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:19 schreef n0r het volgende:
Heb het album nog nooit in een keer geluisterd, maar live was het een feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |