Legowelt vind ik ook in alle opzichten interessanter en opwindender.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Pie.cr het volgende:
Leuk, al tipt het natuurlijk niet aan onzer eigen held Legowelt.
Maar dat is dan ook een tikkeltje anders.
En maar goed ook. Eindelijk iets leuks op de radioquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Legowelt vind ik ook in alle opzichten interessanter en opwindender.![]()
Justice is natuurlijk vrij commercieel.
Maar wel een leuke vrolijke uitschieter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:01 schreef Grobbel het volgende:
D.A.N.C.E. is overigens ook absoluut niet kenmerkend voor de rest van de plaat, mocht iemand door op hopen of bang voor zijn.
Alleen jammer dat dat nummer niet van Justice is, maar van Simian...quote:Op zondag 17 juni 2007 08:47 schreef female81 het volgende:
Idd. Alleen blijf ik persoonlijk 'Never be alone' nog net iets beter vinden dan elke track die het schijfje wél gehaald heeft.
Terwijl het toch echt een remix is die al in 2003 is gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:20 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat nummer niet van Justice is, maar van Simian...
verder te gekke plaat, staat hoog op de dance-jaarlijst-tot-dusver, samen met Digitalism en LCD Soundsystem
ja dus? huh, snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Terwijl het toch echt een remix is die al in 2003 is gemaakt.
En dat doen we zeker, speel 'm helemaal kapot op het moment.quote:Wie teleurgesteld was in de laatste Daft Punk kan nu zijn hart ophalen.
Dyno en Waters of Nazareth slapjes?quote:Hmm, ik beluister 'm nu voor het eerst helemaal. Naar het einde toe wordt ie wel slapjes.
Vind je? Ik vind juist het middenstuk van het album slapjes en hem aan het einde juist weer leuk worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, ik beluister 'm nu voor het eerst helemaal. Naar het einde toe wordt ie wel slapjes.
Het album is ook tofquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:19 schreef n0r het volgende:
Heb het album nog nooit in een keer geluisterd, maar live was het een feest
Ik zal het eens proberen, wil het nog sowieso eens live meemakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het album is ook tofVooral vlak voor het uitgaan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:30 schreef n0r het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, wil het nog sowieso eens live meemaken
Ik ookquote:
Mja, ik gok dat het volgend jaar op menig festival wel weer te aanshouwen is, dus ik wacht even afquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]De 24ste
Moeten ze alleen wel eens wat meer bekend gaan maken (zoals de prijs)
Zou kunnen maar dan wil ik ze alsnog wel in Paradiso zien. Lijkt me een stuk gaver dan in een grote tentquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:33 schreef n0r het volgende:
[..]
Mja, ik gok dat het volgend jaar op menig festival wel weer te aanshouwen is, dus ik wacht even af
Bij Lily Allenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
Jongens, waar waren jullie allemaal vorig jaar bij Justice in de Paradiso?
Toen kende ik ze nog nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
Jongens, waar waren jullie allemaal vorig jaar bij Justice in de Paradiso?
Of ze zetten het ook even in de nieuwsbrief die afgelopen nacht is verstuurd..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:59 schreef Mathijz het volgende:
Grote Zaal: 01:00 Justice. Kleine zaal: Does it offend you, yeah? Uitsluitend 18 jaar en ouder.
Kosten ¤16,- excl. lidmaatschap
vvk zaterdag 13 oktober
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Of ze zetten het ook even in de nieuwsbrief die afgelopen nacht is verstuurd..![]()
Chemical brothers?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:59 schreef Erotica_ het volgende:
Donderdag Chemical Brothers, zaterdag Justice![]()
34 euro exclusief dus zoiets jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chemical brothers?Zou ik wel heen willen, was zo gaaf op Sziget
Maar zal wel 40 euro ofzo kosten zeker?
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Maar 16 euro is wel een prima prijs
Gaan?
voor het geval je opeens niet kan ofzoquote:
opeens?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
voor het geval je opeens niet kan ofzoMaar jee
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:06 schreef MaJo het volgende:
*Kick*
De kaarten zijn nu in de verkoopEn ik heb ze al
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:59 schreef De_Brandweer het volgende:
welke kaarten kan ik het beste kopen?
¤ 16 Normaal
¤ 19 Inclusief lidmaatschap
Ik zou het juist nooit met lidmaatschap kopen, aangezien je nooit weet waar je nog meer heengaat die maand. Zo gaan we ook al naar Klaxons en zit je met een dubbel lidmaatschapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
lidmaatschap moet je toch hebben, dus die kan je beter nu halen dan dat je nog een keer bij paradiso in de rij moet gaan staan daarvoor.
Ja maar aangeizne hij het vroeg over dat lidmaatschap is 'ie blijkbaar niet op de hoogte van hoe het werkt, en gaat hij dus ook niet vaak naar paradiso, toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou het juist nooit met lidmaatschap kopen, aangezien je nooit weet waar je nog meer heengaat die maand. Zo gaan we ook al naar Klaxons en zit je met een dubbel lidmaatschap
Dat is waar jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar aangeizne hij het vroeg over dat lidmaatschap is 'ie blijkbaar niet op de hoogte van hoe het werkt, en gaat hij dus ook niet vaak naar paradiso, toch?
B.e.a.t. is de clubversie van D.a.n.c.e.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is DANCE trouwens een remix van BEAT of andersom?
Tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:28 schreef Erotica_ het volgende:
Wordt echt dikEr is blijkbaar ook een voorprogramma
![]()
French Touchquote:De omschrijving qua stijl die het meest aansluit is French House en French Touch. De exacte stijl van Daft Punk, de kruiwagen van Justice.
CB wel in een kleine zaal en dat lijkt me erg tofquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chemical brothers?Zou ik wel heen willen, was zo gaaf op Sziget
Maar zal wel 40 euro ofzo kosten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |