quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:57 schreef JeroenV het volgende:
Zondag is er hier een festival waar oa. Hard-Fi, Ghosts en wat lokale meuk optreedt. Eens kijken of mensen zin hebben om zo lang te blijven. Vooral Hard-Fi lijkt me wel leuk, ookal zal het maar een paar nummers zijn
Niks mis mee toch? Gewoon eerst lekker buiten of ineen park een beetje drinken enzo en dan de nacht induikenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de tijden.
Als je het over slechte tijden hebt, ze spelen om 03.10![]()
Jup, stond ook al een tijdje in m'n signature hier.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
Oh wist niet dat je naar Oi Va Voi ging
Maar da's niet erg indie![]()
Daar ben ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef Irien het volgende:
Mijn volgende indie concert: 28ste (sep) Wir Sind Helden in Paradiso![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Oi Lieke, was jij nou vanavond nog even in Merleyn gaan tafelen met een vriendin? Ik meende je tenminste van een afstandje te herkennen, al weet ik niet zeker of jij het was. Ik stond die avond namelijk voor het eerst in 10 jaar of zo weer eens achter de draaitafel, dus als je bent weggegaan omdat de muziek zoog, dan kun je mij daarvoor bedanken.![]()
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!Muziek zoog niet hoor, nouja misschien een beetje dan...
Nee, je hebt Interpol gedraaid dus ach, het zij je vergeven.
Had effe gezwaaid! Op Lowlands was het ook iedere keer *zoef* daar ging Grobbel heen. Ik zou bijna denken dat je me niet wíl kennen!En dat na onze diepe natuurfilosofiesessie.
![]()
Indeed, beetje een kutkop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef JeroenV het volgende:
En de zanger heeft een arrogante smoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |