quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:57 schreef JeroenV het volgende:
Zondag is er hier een festival waar oa. Hard-Fi, Ghosts en wat lokale meuk optreedt. Eens kijken of mensen zin hebben om zo lang te blijven. Vooral Hard-Fi lijkt me wel leuk, ookal zal het maar een paar nummers zijn
Niks mis mee toch? Gewoon eerst lekker buiten of ineen park een beetje drinken enzo en dan de nacht induikenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de tijden.
Als je het over slechte tijden hebt, ze spelen om 03.10![]()
Jup, stond ook al een tijdje in m'n signature hier.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef lienelien het volgende:
Oh wist niet dat je naar Oi Va Voi ging
Maar da's niet erg indie![]()
Daar ben ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef Irien het volgende:
Mijn volgende indie concert: 28ste (sep) Wir Sind Helden in Paradiso![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!quote:Op donderdag 20 september 2007 02:47 schreef Grobbel het volgende:
Oi Lieke, was jij nou vanavond nog even in Merleyn gaan tafelen met een vriendin? Ik meende je tenminste van een afstandje te herkennen, al weet ik niet zeker of jij het was. Ik stond die avond namelijk voor het eerst in 10 jaar of zo weer eens achter de draaitafel, dus als je bent weggegaan omdat de muziek zoog, dan kun je mij daarvoor bedanken.![]()
Ik had trouwens alle Britse indieplaatjes van nu gewoon thuisgelaten, veel meer indie kun je het eigenlijk niet hebben.![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 12:45 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ha die Grobbel! Dat was ik ja!Muziek zoog niet hoor, nouja misschien een beetje dan...
Nee, je hebt Interpol gedraaid dus ach, het zij je vergeven.
Had effe gezwaaid! Op Lowlands was het ook iedere keer *zoef* daar ging Grobbel heen. Ik zou bijna denken dat je me niet wíl kennen!En dat na onze diepe natuurfilosofiesessie.
![]()
Indeed, beetje een kutkop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef JeroenV het volgende:
En de zanger heeft een arrogante smoel.
Vetquote:Klinch · Dave Clarke presents (ADE)
donderdag 18 oktober 2007
22:00 - 06:00
Melkweg
Amsterdam
Line-up
Alter Ego
Boris Divider
Dave Clarke
Estroe
Quince
Speedy J
Tim Nieburg
Vitalic
VJ: Scott Pagano
Die heb ik al een paar maandenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:05 schreef El_jefe07 het volgende:
Nu dan wachten op het nieuwe (en eerste album) van The Wombats
Waarom?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:44 schreef lienelien het volgende:
Lienelien+vriendinnetje hobbelen paradiso binnen, mannetje scant kaartjes
Mannetje: Jullie weten dat The Holloways gecanceld zijnm toch?
Wij:![]()
![]()
![]()
Mannetje: maar er is een vervangend optreden, van State Radio!![]()
Wij: mmmm...ok![]()
En ik wilde zo graag The Holloways![]()
State Radio was wel grappig, wel zielig voor ze dat er maar zo'n 30 mensen waren
Trafficquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Lieke, áls ik een kaartje voor Air Traphic haal he, is dat dan duurder als ik dat donder aan de deur doe?
Gaafquote:Op zaterdag 29 september 2007 10:31 schreef Goover het volgende:
EINDELIJK ik heb ze! Kaartjes voor Arctic Monkeys!!! Na al eerder zonder succes in de rij te hebben gestaan is het nu wel gelukt.
9:45 bij de FRS, ik was de eerste, dus de eerste 4 kaartjes waren voor mij. Wel duur grapje, ook jammer dat het de HMH is ipv een kleiner zaaltje. Niets mis met de HMH maar toch anders...
Dat is dus het dubbel lullige...quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:05 schreef Toad het volgende:
Je zou ook nog naar Madrid kunnen, JeroenV.
Wir Sind Helden gisteravond in Paradiso was geweldigquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:46 schreef SnowCockroach het volgende:
En hoe was Wir Sind Helden voor degene die ze al gezien hebben? Ik wilde er eigenlijk heen maar kon niet. De recensie in de krant over hun optreden in de Effenaar was niet bepaald lovend.
Hoezo als? Ik dacht dat we een date hadden!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hey Lieke, áls ik een kaartje voor Air Traphic haal he, is dat dan duurder als ik dat donder aan de deur doe?
Als Air Traffic klaar is, is het nog niet eens donker, dus dat sterrenkijken moet wel lukken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:10 schreef -skippybal- het volgende:
Morgen weet ik of ik ga of niet. Degene met wie mogelijk ga die wist nog niet of 'ie kon laatst omdat 'ie misschien sterren ging kijken ofzo (...)
en die heb ik dus wel nodig omdat dat eet-, bier- en slaaptechnisch nogal handig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |