Dat is wel een beetje jammer, soms heeft hij zo een bui... Heb hem al eens eerder zo zien doen, HMH tijdje terug was dat geloof ik. Maar de keren dat ik ze daarna gezien heb waren wel goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat Ricky straalbezopen was, af en toe wat mompelde maar hele stukken liet overnemen door de gitarist/het publiek. En hij zat een beetje te geilen op zijn eigen band, hoe vaak ik niet "We are Kaiser Chiefs" voorbij heb horen komen![]()
Omdat Faithless zuigtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Goover het volgende:
Weet iemand waarom Faithless nog niet uitverkocht is? Dat ging vorig concert veel sneller...
Ik ga ook naar Klaxons! (Zebaz ook)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef lienelien het volgende:
Net kaartjes voor Klaxons en The Holloways gehaald![]()
quote:Dans Le Rock
Rockende electro? Of juist elektronisch gerichte indie? In de hoofdstedelijke poptempels Melkweg en Paradiso vormt Dans Le Rock reeds een begrip onder de bezoekers. Zo ook tijdens Lowlands, alwaar het enthousiaste dj-collectief afgelopen editie wederom zegevierde. Dans Le Rock staat voor een rockende dansvloer, altijd zoekende naar de balans tussen rauwe indie-electro en hedendaagse rock. Verwacht een opwindende mix van o.a. Hot Chip, The Presets, Bloc Party en Digitalism.
Klinkt als: Where indie meets electro dancenight
zaterdag 01 September 23:00 ¤ 5,00 of Club Cruise Passe-partout
www.danslerock.nl
quote:Free Babyshambles vinyl with the NME - 23 August 2007
Babyshambles will be giving away the first single from their upcoming album with copies of the NME. The 7" vinyl will feature an acoustic version of 'Delivery', along with an interview where the band discuss the album.
Wat?quote:
Geen idee, ik kan niet herinneren dat dlr ooit in Rotterdam is geweest. Maar Rotown heeft het nog wel eens mis met de omschrijvingen van de DJ's... kan me nog herinneren dat er een Britpop avond was, waarbij The Red Hot Chili Peppers en Evanescence werden gedraaid....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef lienelien het volgende:
Hedendaagse rock? Wat heb ik gemist bij de afgelopen dlr's?![]()
Ze noemen tegenwoordig alles Britpop. Ooit een keer in Nijmegen, hing er zo'n poster aan een vage tent dat het Britpop-avond was ofzo. Nou, laten we dan maar even kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet herinneren dat dlr ooit in Rotterdam is geweest. Maar Rotown heeft het nog wel eens mis met de omschrijvingen van de DJ's... kan me nog herinneren dat er een Britpop avond was, waarbij The Red Hot Chili Peppers en Evanescence werden gedraaid....
Neenee, de rock is weer helemaal terug, geloof me...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef lienelien het volgende:
Hedendaagse rock? Wat heb ik gemist bij de afgelopen dlr's?![]()
Nou, eerlijk gezegd klinkt dat nieuwe album nog helemaal niet zo heel slecht hoor...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat Dhr. Doherty denkt dat 'ie nog een album kan prduceren, laat staan optreden
The Blindingquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd klinkt dat nieuwe album nog helemaal niet zo heel slecht hoor...
Da's een E.P. Ik heb het over het nieuwe album dat 1 oktober uitkomt: Shotter's Nationquote:
Nee, daarom vertel ik het je ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die is toch nog niet gelekekt what so ever?
Huh? wat bedoel je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef lienelien het volgende:
Ohh, en lmk, vertel eens iets over dat 'DLR komt naar je toe'?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |