IK heb een piep in m'n oren.quote:
Dit jaar is het tegendeel bewezen, hoewel ik nog steeds een softie ben met veel behoefte aan slaap en weinig aan alcohol. Dus eigenlijk ben ik maar semi-festivalproof, een nepperd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik dacht jij totally niet festival-proof was?
Ja ik ook, ik denk ook dat ik vannacht niet kan slapen van de stilte.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:29 schreef lienelien het volgende:
IK heb een piep in m'n oren.
Ik twijfel of het van de muziek komt of van het gemekker van een zeker persoon
Moet je volgend jaar Sziget doenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Dit jaar is het tegendeel bewezen, hoewel ik nog steeds een softie ben met veel behoefte aan slaap en weinig aan alcohol. Dus eigenlijk ben ik maar semi-festivalproof, een nepperd.![]()
meeehehehequote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je volgend jaar Sziget doen![]()
In Doornroosje. Best leuk, maar die tijdquote:Air Traffic + support
donderdag 4 oktober 2007 - Open 17:30 | Start 18:00
Normaal ¤ 12,00
Student RU/HAN ¤ 9,50
CJP ¤ 10,80
Maar dat is dan gelijk weer flink wat duurder, wat ik er niet voor over heb. Plus die kutreis erheen ook nog.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef lienelien het volgende:
![]()
Ze staan binnenkort ook in Paradiso trouwens
Nou, that is wat I did, maar had beter bij Editors kunnen blijven denk ik..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:19 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed, ik heb vrijdag wel meer domme keuzes begaan. Bij nader inzien had ik veel beter naar Battles kunnen gaan dan naar Editors, maar ach, dat is achteraf makkelijk praten natuurlijk.
Waarom vielen die tegen? Die hebben niet heel lang geleden in het Paradiso nog een te gek optreden verzorgd!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
HeyLowlands was gaaf
Hoogtepunten: Arcade Fire (janken!), Interpol (strak!), Justice (vet!), Editors, Uffie, Just Jack, the Killers, Damien Rice. Het enige wat echt tegenviel was Kaiser Chiefs, wat een afknapper
En inderdaad weer lekker veel goede concerten de komende tijd! Justice, Klaxons, the Holloways (voor 6 euro![]()
) en Just Jack (ga je mee Irien?
)
Omdat Ricky straalbezopen was, af en toe wat mompelde maar hele stukken liet overnemen door de gitarist/het publiek. En hij zat een beetje te geilen op zijn eigen band, hoe vaak ik niet "We are Kaiser Chiefs" voorbij heb horen komenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom vielen die tegen? Die hebben niet heel lang geleden in het Paradiso nog een te gek optreden verzorgd!
Je vergeet Editors en London Calling! Justice lijkt me wel het gaafst uit je rijtje. Op Lowlands was het ook een feestje in de Bravo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
En inderdaad weer lekker veel goede concerten de komende tijd! Justice, Klaxons, the Holloways (voor 6 euro![]()
) en Just Jack (ga je mee Irien?
)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef lienelien het volgende:
Net kaartjes voor Klaxons en The Holloways gehaald![]()
Jep, wij zijn er ook bijquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In Doornroosje. Best leuk, maar die tijd [afbeelding]....
Dat is wel een beetje jammer, soms heeft hij zo een bui... Heb hem al eens eerder zo zien doen, HMH tijdje terug was dat geloof ik. Maar de keren dat ik ze daarna gezien heb waren wel goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat Ricky straalbezopen was, af en toe wat mompelde maar hele stukken liet overnemen door de gitarist/het publiek. En hij zat een beetje te geilen op zijn eigen band, hoe vaak ik niet "We are Kaiser Chiefs" voorbij heb horen komen![]()
Omdat Faithless zuigtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:38 schreef Goover het volgende:
Weet iemand waarom Faithless nog niet uitverkocht is? Dat ging vorig concert veel sneller...
Ik ga ook naar Klaxons! (Zebaz ook)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:14 schreef lienelien het volgende:
Net kaartjes voor Klaxons en The Holloways gehaald![]()
quote:Dans Le Rock
Rockende electro? Of juist elektronisch gerichte indie? In de hoofdstedelijke poptempels Melkweg en Paradiso vormt Dans Le Rock reeds een begrip onder de bezoekers. Zo ook tijdens Lowlands, alwaar het enthousiaste dj-collectief afgelopen editie wederom zegevierde. Dans Le Rock staat voor een rockende dansvloer, altijd zoekende naar de balans tussen rauwe indie-electro en hedendaagse rock. Verwacht een opwindende mix van o.a. Hot Chip, The Presets, Bloc Party en Digitalism.
Klinkt als: Where indie meets electro dancenight
zaterdag 01 September 23:00 ¤ 5,00 of Club Cruise Passe-partout
www.danslerock.nl
quote:Free Babyshambles vinyl with the NME - 23 August 2007
Babyshambles will be giving away the first single from their upcoming album with copies of the NME. The 7" vinyl will feature an acoustic version of 'Delivery', along with an interview where the band discuss the album.
Wat?quote:
Geen idee, ik kan niet herinneren dat dlr ooit in Rotterdam is geweest. Maar Rotown heeft het nog wel eens mis met de omschrijvingen van de DJ's... kan me nog herinneren dat er een Britpop avond was, waarbij The Red Hot Chili Peppers en Evanescence werden gedraaid....quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef lienelien het volgende:
Hedendaagse rock? Wat heb ik gemist bij de afgelopen dlr's?![]()
Ze noemen tegenwoordig alles Britpop. Ooit een keer in Nijmegen, hing er zo'n poster aan een vage tent dat het Britpop-avond was ofzo. Nou, laten we dan maar even kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet herinneren dat dlr ooit in Rotterdam is geweest. Maar Rotown heeft het nog wel eens mis met de omschrijvingen van de DJ's... kan me nog herinneren dat er een Britpop avond was, waarbij The Red Hot Chili Peppers en Evanescence werden gedraaid....
Neenee, de rock is weer helemaal terug, geloof me...quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:56 schreef lienelien het volgende:
Hedendaagse rock? Wat heb ik gemist bij de afgelopen dlr's?![]()
Nou, eerlijk gezegd klinkt dat nieuwe album nog helemaal niet zo heel slecht hoor...quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat Dhr. Doherty denkt dat 'ie nog een album kan prduceren, laat staan optreden
The Blindingquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:04 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd klinkt dat nieuwe album nog helemaal niet zo heel slecht hoor...
Da's een E.P. Ik heb het over het nieuwe album dat 1 oktober uitkomt: Shotter's Nationquote:
Nee, daarom vertel ik het je ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:28 schreef -skippybal- het volgende:
Maar die is toch nog niet gelekekt what so ever?
Huh? wat bedoel je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef lienelien het volgende:
Ohh, en lmk, vertel eens iets over dat 'DLR komt naar je toe'?![]()
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Oja, maar Carl is toch toffer![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijk
Met Carl bedoelde ik uiteraard ook gewoon Dirty Pretty Things.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijk
Het album The Libertinesquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
homo?
Bandleden van Infadels die plaatjes draaienquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Goover het volgende:
Als er op het programma: 'Infadels DJ-set' staat, wat kan je dan verwachten? http://thecityisours.com
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Hooi lieve indie peeps!
Morgen vertrek ik naar Barcelona voor mijn stage. Spannend maar leuk![]()
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik wat leuks ontdek![]()
3FM?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
[..]
leuk!
Ik had al ergens gepost: waar is die JeroenV nou.![]()
Paradiso, 24 november. Kaartjes zijn nog niet in de verkoop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef Mr.Brightside het volgende:
Waar speelt justice dan binnekort? Kan het nergens vinden
Ik ga er even zwaaienquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Paradiso, 24 november. Kaartjes zijn nog niet in de verkoop.
JeroenV: ja in het 3FM topic.
Linkje staat er bij schatquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bandleden van Infadels die plaatjes draaienWaar en wanneer is het? Heb het vorige keer gemist en lijkt me supertof
![]()
Razzmatazz!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Hooi lieve indie peeps!
Morgen vertrek ik naar Barcelona voor mijn stage. Spannend maar leuk![]()
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik wat leuks ontdek![]()
uhuh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef Love Mae King het volgende:
ofzo?
Ben je bekend met Noodlanding? De vorige keer dat er een infadels dj-set was leek het daar iig een beetje op. Dus toffe indie ed, volledig volgens de smaak van Richie en ehh, dinges, de gitarist, nouja, die dus. Vorige keer ook nog even met ze gepraat, lieve jongensquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Goover het volgende:
Als er op het programma: 'Infadels DJ-set' staat, wat kan je dan verwachten? http://thecityisours.com
OJa, nog een stukje gezien op ll. Was leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
Op de Myspace van Voicst is een eerste nummer van hun nieuwe album (geproduceerd door de producer van oa Interpol en The National) en dat klinkt weer leuk
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36422646quote:Nieuw tijdschrift richt zich op belevingswereld jonge fan
"Fans schrijven wie ze hebben geneukt, journalisten kunnen meer afstand houden."
Een uit de hand gelopen schoolproject heeft geresulteerd in een nieuw muziekmagazine. Zeven studentes van de Utrechtse school voor journalistiek staan aan de wieg van: BiteThis! Volgens de negentienjarige hoofdredactrice Eline van Beek een ‘cheeky’ blad, voor lezers van 18 tot 28, “geschreven met het oor van onze generatie.”
Van Beek, derdejaars studente journalistiek, vatte begin dit jaar het plan voor BiteThis!. Ze hing een poster op in school, waarin ze aangaf te zoeken naar redactiegenoten. Er bleken vooral reacties van vrouwen binnen te komen. In de toekomst moeten er volgens Van Beek ook wel mannen bij de redactie aansluiten. Van Beek: “Vrouwen hebben een sterker stalkersinstinct.” Van Beek legt uit dat BiteThis! is bedoeld voor de échte fans, mensen die ’s ochtends vroeg al vóór de popzaal staan voor een concert van twee uur. Van Beek: “Om daarna nog eens bij de achteruitgang te wachten tot de band een handtekening komt geven. Bijna groupies!” ‘Het Redactielokaal’, voormalig uitgever van verschillende computertijdschriften, bleek geïnteresseerd in het plan en investeerde in een eerste editie.
Het nieuwe blad wil volgens de makers vooral het wereldje rondóm de ‘indie-scene’ beschrijven. Mensen achter de bar, stagemanagers en wellicht een backstage-verhaal. Toch wijst de jonge hoofdredactrice erop dat dit wordt gedaan door journalisten. Van Beek: “Fans zullen schrijven hoe lekker de zanger is of met welk bandlid ze hebben geneukt. Journalisten kunnen meer afstand houden.”
Uitgever van BiteThis!, Matthijs Dierckx, legt uit waarom hij het aandurft een nieuw muziekblad te presenteren: “Dit is een mooi blad voor een jongere doelgroep, geen elitair muziekgewauwel. Ik wil het geen gat in de markt noemen, maar er is al veel animo.” “Wij kunnen dit doen omdat we het financieel slim aanpakken.” De redactie blijkt in hun vrije uurtjes en op vrijwillige basis het blad te maken. Dierckx: “Deze dames creëren hun eigen droombaan.”
Dierckx wil benadrukken dat BiteThis! geen meidenblad is: “Ik heb wel graag een man in de redactie, ja!” Toch doen de posters in het magazine vermoeden dat er op de jonge rockchick wordt gemikt. Dit zet de hoofdredactrice graag recht: “Kijk maar in het gemiddelde studentenhuis, dat hangt vol met filmposters of beroemdheden. Jongens houden ook van posters hoor!”
Zes keer per jaar zal er een papieren editie van BiteThis! verschijnen. Daarnaast gaat de uitgever experimenteren met een gratis digitale versie. Het plan is om het magazine ook in platenzaken te verkopen. Op dit moment is het blad voor ¤3,50 via de site van het blad te koop. Voor de eerstvolgende editie van BiteThis!, vooralsnog gepland over twee maanden, zijn de dames al flink concerten en festivals aan het bezoeken. Van Beek: “We behandelen kleine concerten, London Calling en misschien een tourverslag .” Van Beek blijkt niet bang om zaken te missen nu ze makkelijker bij concerten binnen komt: “We houden onze ogen en oren open voor goede verhalen. Echte fans horen toch liever iets geweldigs over hún band, dan dat ze een recensie van de show lezen.”
Grappig, zal het eens checkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:05 schreef Toad het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36422646
Lijkt me wel leuk maar zo te zien is het meer een studenteninitiatief. Bovendien doe ik al genoeg dingen vrijwillig dus het wordt ook wel eens tijd dat ik er wat voor ga verdienenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef Toad het volgende:
Jij hebt zelf geen behoefte om mee te schrijven?
Daar zou het juist niet over gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:17 schreef -skippybal- het volgende:
Klinkt echt als een giga-kutblad. Wie boeit het nou wat dat één of andere corporale, goedkope zuigslet een lelijk Brits drummertje gedaan heeft
Is het gewoon een Belgische naäap bandquote:open 19:30 uur
entree ¤ 8,-
20:00 - 20:25 Cheap Thrills
20:45 - 21:10 Borrowed Time
21:45 - 22:10 Justice
22:30 - 23:00 Blacklisted
Yonderboi is wel tof, maar niet voor 30euro idd. De rest kan je door het hele land gratis overal zien.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
Net Moke op Utrecht Centraal zien spelen. Zij stonden daar als voorproefje op het Festival De Beschaving dit weekend in Utrecht.
Niet echt een bijzonder bandje. En de rest is ook niet echt bijzonder voor die prijs
http://www.festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=19970
http://www.debeschaving.nl/
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:59 schreef Goover het volgende:
Kaartjes voor The Hives besteld29/11/07 in Paradiso
Ik heb even getwijfeld vanwege T.Raumschmiere, maar hey, 30 euro plus treinkaartje....als er niet hier straks een vermoedelijk minstens even leuk festivalletje was geweest voor 5 euro was ik misschien nog wel gegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:57 schreef DutchTrain het volgende:
En de rest is ook niet echt bijzonder voor die prijs
http://www.festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=19970
http://www.debeschaving.nl/
Ja! En hier ook: London Calling [Centraal]quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:33 schreef jakkop het volgende:
zijn er hier meer LC-gangers?
Ik vind nog steeds dat we naar The Hives moeten met een groot bord met "you suck monkey balls"quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we naar The Hives moeten met een groot bord met "you suck monkey balls"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |