En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef lienelien het volgende:
Oja, maar Carl is toch toffer![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijk
Met Carl bedoelde ik uiteraard ook gewoon Dirty Pretty Things.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:21 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
En zijn bandje is ook toffer vind ik eigenlijk
Het album The Libertinesquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:04 schreef Love Mae King het volgende:
homo?
Bandleden van Infadels die plaatjes draaienquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Goover het volgende:
Als er op het programma: 'Infadels DJ-set' staat, wat kan je dan verwachten? http://thecityisours.com
quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Hooi lieve indie peeps!
Morgen vertrek ik naar Barcelona voor mijn stage. Spannend maar leuk![]()
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik wat leuks ontdek![]()
3FM?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:51 schreef Toad het volgende:
[..]
leuk!
Ik had al ergens gepost: waar is die JeroenV nou.![]()
Paradiso, 24 november. Kaartjes zijn nog niet in de verkoop.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:27 schreef Mr.Brightside het volgende:
Waar speelt justice dan binnekort? Kan het nergens vinden
Ik ga er even zwaaienquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Paradiso, 24 november. Kaartjes zijn nog niet in de verkoop.
JeroenV: ja in het 3FM topic.
Linkje staat er bij schatquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bandleden van Infadels die plaatjes draaienWaar en wanneer is het? Heb het vorige keer gemist en lijkt me supertof
![]()
Razzmatazz!!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:47 schreef JeroenV het volgende:
Hooi lieve indie peeps!
Morgen vertrek ik naar Barcelona voor mijn stage. Spannend maar leuk![]()
Ik zal jullie op de hoogte houden als ik wat leuks ontdek![]()
uhuh.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:37 schreef Love Mae King het volgende:
ofzo?
Ben je bekend met Noodlanding? De vorige keer dat er een infadels dj-set was leek het daar iig een beetje op. Dus toffe indie ed, volledig volgens de smaak van Richie en ehh, dinges, de gitarist, nouja, die dus. Vorige keer ook nog even met ze gepraat, lieve jongensquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:16 schreef Goover het volgende:
Als er op het programma: 'Infadels DJ-set' staat, wat kan je dan verwachten? http://thecityisours.com
OJa, nog een stukje gezien op ll. Was leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:07 schreef -skippybal- het volgende:
Op de Myspace van Voicst is een eerste nummer van hun nieuwe album (geproduceerd door de producer van oa Interpol en The National) en dat klinkt weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |