Al in het land? Heb zin in Lowlands! Hopen op goed weer..! Alhoewel, dan heb ik voor niks regenlaarzen gekocht. Waarom is Dans Le Rock zo laat? Of ben ik nou echt een aansteller..?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
lowlands als afterparty van Sziget bedoel je?![]()
Morgen een treinresi van 20 uur om nog op tijd op Lowlands aan te komen![]()
net thuis, ik ben dood. Maar ik wil vanavond naar Voxtrot in Paradiso. En ik wil slapen. Ik ben zooooo dood, en nu Lowlands nogquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nee, ik bedoel voor als er op het festivalterrein niets meer te doen ishou je het nog een beetje vol, dat vakantie vieren?
![]()
ik zei 'ik ben net thuis' m'n backpack is nog niet uitgepakt en ik moet mn kleren nog wassen en ik moet nog 10x douchen en nog eten enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voxtrot begint al om 20:00, dus daarna genoeg tijd om te slapen
Vorig jaar was Dans Le Rock op maandagochtend van 5 tot 8. Daarmee vergeleken is alles redelijk op tijd...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Al in het land? Heb zin in Lowlands! Hopen op goed weer..! Alhoewel, dan heb ik voor niks regenlaarzen gekocht. Waarom is Dans Le Rock zo laat? Of ben ik nou echt een aansteller..?![]()
5 tot 8? wist niet dat ik toen nog wakker wasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:33 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Vorig jaar was Dans Le Rock op maandagochtend van 5 tot 8. Daarmee vergeleken is alles redelijk op tijd...
Maar kom op hee, van 3 tot 6 op een zaterdagavond in de polder...
boehoequote:
The Rakes zijn tof, the Hives zijn inderdaad arrogantquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:56 schreef lienelien het volgende:
Oja, The Rakes he, die moeten ehh...![]()
bescheiden worden. Johnny Borrel is naast hem zeer bescheiden![]()
fijne kneepjes van het vak van die meneer afgekeken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef Love Mae King het volgende:
de zanger van de Hives is een koning. en dat is geen mening maar een feit
heul misschien morgen, anders na ll, nu slaaaapenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef SnowCockroach het volgende:
Hebben jullie nog foto's van Sziget?![]()
Het schaap bijvoorbeeld.![]()
Oké.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
heul misschien morgen, anders na ll, nu slaaaapen
Zijn jullie mattiesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef Love Mae King het volgende:
de zanger van de Hives is een koning. en dat is geen mening maar een feit
dlr is zaterdag pas, watjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie mattiesMeneer denkt er zelf ook zo over
![]()
Sziget foto's komen na Lowlands, ik ga nu echt slapen anders dan overleef ik Lowlands niet. Als ik nog een beetje wakker ben kom ik wel even buurten bij DLR (al geef ik het bar weinig kans)
Dan ben ik wrs dood van 90's Nowquote:
zoals het er nu naar uitziet draaien we in het eerste half uur al de beatles...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie mattiesMeneer denkt er zelf ook zo over
![]()
Sziget foto's komen na Lowlands, ik ga nu echt slapen anders dan overleef ik Lowlands niet. Als ik nog een beetje wakker ben kom ik wel even buurten bij DLR (al geef ik het bar weinig kans)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:08 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uitziet draaien we in het eerste half uur al de beatles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |