Je vind de TT niet zo ?quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 16:28 schreef mootie het volgende:
oops........ [COS #2116] Waar er 4 gaan racen
Wil iemand deze even dichtgooien?
Nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef gelly het volgende:
Moet dat kanker dit en kanker dat ?
Opgeschoond.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef _The_General_ het volgende:
Het gaat om het niveau van de reacties!
Sandstorm kan ik missen als kiespijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
Kut TT![]()
Nieuwe TT: ''Wij missen DJ Sandstorm''
Hangt van de log af, link naar het topic ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:42 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
k dacht dat je geen logs mog posten?
nee ik werd dr wel eens op aangesproken, dus dacht dat het een algemene regel wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hangt van de log af, link naar het topic ?
Het is inderdaad een algemene regel dat je (zonder toestemming) geen log mag posten, ook het posten van adresgegevens is ongewenst.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:02 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
nee ik werd dr wel eens op aangesproken, dus dacht dat het een algemene regel was
ah okequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is inderdaad een algemene regel dat je (zonder toestemming) geen log mag posten, ook het posten van adresgegevens is ongewenst.(email, telefoonnummers)
Kankerkachelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:59 schreef Biogarde het volgende:
Kees.
Geen idee men. Was bij mij ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:19 schreef De_Ananas het volgende:
Bio, hoe komt het dat mijn FOK! lay-out steeds veranderd?![]()
cjeckquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:24 schreef PLAE@ het volgende:
Niet willen zeggen wat je voor iets betaald hebt!
betaalt moet met een d in de TT.
Ge-edit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Moeten deze reacties nou weer?
Politie gewpned door dönermannetje.
Que?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:20 schreef MouzurX het volgende:
Jullie reactiesnelheid is niet echt geweldig he? Het duurde maarliefst 3 minuten voordat iemand die een ban vroeg gebanned werdook zit er nog steeds geen slotje op de 4 van de 5 topics.
Ach, waar zo'n kutkloon die zich verveeld...quote:Op zondag 29 juli 2007 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/187137
Jouw topics zuigen gewoon, ga iets anders doen met je levenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:41 schreef Rozevla het volgende:
Poep ONDER de bril
Waarom !!
Dit was echt gebeurd moet ik er de volgende keer een foto van maken ofzo !! Het is echt waar![]()
Hij was aardig op weg ja. Heb een aantal van zijn berichten verwijderd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef mschol het volgende:
ik leen nooit meer dvd's uit......
Het_Biertje heeft topic lopen vergallen,
--edit- toch nog niet...
ik roep wel als hij echt weer topic verpest...
slowchat over mariokartquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben ze daar geen SC dan over Mariokart ?
Nog niet. Maar dat zou deze kunnen worden!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben ze daar geen SC dan over Mariokart ?
Kijk maar uit, straks ga ik nog vragen of je niet die DJ bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:19 schreef Rozevla het volgende:
[] Nachtelijke trek of gewoon kei veel honger []
WTF DIT IS TOCH FUCKING NIET NORMAAL JANET
Ben jij niet die vla?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:19 schreef Rozevla het volgende:
[] Nachtelijke trek of gewoon kei veel honger []
WTF DIT IS TOCH FUCKING NIET NORMAAL JANET
Ik hoop dat je een steenpuist krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Big maddafakker pink pimp roze vla swa![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef Biogarde het volgende:
Is Sandstorm weer bezig?
Misschien als jij eens niet zo irritant post dan is het ook niet zo dat ik daar op reageer. Met je quasi-grappige-bashende opmerkingen. Anyway ik heb net al een waarschuwing gehad dus ik zal sowiso al minder makkelijk kunnen reageren op je postsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar het gaat onder andere over MetalSonic
Hier in Klaagbaak zijn we zo makkelijk dat we een hoop door de vingers zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Misschien als jij eens niet zo irritant post dan is het ook niet zo dat ik daar op reageer. Met je quasi-grappige-bashende opmerkingen. Anyway ik heb net al een waarschuwing gehad dus ik zal sowiso al minder makkelijk kunnen reageren op je posts![]()
Je hebt wel gelijk ik heb even kinderachtig lopen doen ja. Ik zal er inelkgeval op letten in de toekomst .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier in Klaagbaak zijn we zo makkelijk dat we een hoop door de vingers zien.
Maar ga aub niet doen wat een ander doet. Gaat iemand over de zeik tegen je, dan mag je dat melden.
Hier of middels een topic-report: Uitroepteken bovenaan de topic's.
Ik heb je vanavond even zitten volgen, en zelfs ik werd er treurig van![]()
Zand erover. Gaan met die banaan![]()
Je mag soms best even je gal spuien. Daar is KLB immers voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ik heb even kinderachtig lopen doen ja. Ik zal er inelkgeval op letten in de toekomst .![]()
Rode mieren kolonie in je onderbroek gekropen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
Kan een moderator in mijn hondentopic even de reacties met hondenplaatjes verwijderen? Ze voegen niets toe en notabene een moderator verneukt daarmee moedwillig mijn topic.
Bedankt.
groetjes,
krea.
Ah..dus topicvervuilende offtopic crap mag gewoon blijven staan, als het maar van een moderator is? hihi, grappig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Rode mieren kolonie in je onderbroek gekropen?
Relax man..
ach ja.. je kan er wat tegen inbrengen, maar dat heeft geen zin..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah..dus topicvervuilende offtopic crap mag gewoon blijven staan, als het maar van een moderator is? hihi, grappig..
Ehm, zie jij het nog ergens staan dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah..dus topicvervuilende offtopic crap mag gewoon blijven staan, als het maar van een moderator is? hihi, grappig..
...tellen is best pittig, maar 1 + 1 is twee. En uiteraard blijft uitgerekend die van inteeltwonder Missteek staan. Wat een toeval, wat een toeval. Nou bedankt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Janetje het volgende:
Ehm, zie jij het nog ergens staan dan?
Ik heb welgeteld één plaatje laten staan. De rest van de offtopic troep en plaatjes heb ik eruit gegooid.
Mijn allereerste en allerlaatste reply op BereNDD, het wonderkind: Er stonden er een tiental, die dus allemaal zijn weggehaald...op die van Missteak na.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef BereNDD het volgende:
Heb even gekeken naar het topic.. maar kom op man.. zo kan je natuurlijk over alles zeuren, het is gewoon een leuk plaatje van een hond, daar stoor je je toch niet aan?
In een topic over honden leek me één plaatje niet bijzonder ongepast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
...tellen is best pittig, maar 1 + 1 is twee. En uiteraard blijft uitgerekend die van inteeltwonder Missteek staan. Wat een toeval, wat een toeval. Nou bedankt!
Mijn allerlaatste reply op deze quote van het wonderkind Kreator: Er stonden er 4.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn allereerste en allerlaatste reply op BereNDD, het wonderkind: Er stonden er een tiental, die dus allemaal zijn weggehaald...op die van Missteak na.
och nou nou nou, kijk dat zijn pas dingen die nergens overgaan..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn allereerste en allerlaatste reply op BereNDD, het wonderkind: Er stonden er een tiental, die dus allemaal zijn weggehaald...op die van Missteak na.
Wat mij betreft niet.quote:
hopelijk is Dirkh er nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Ik kan het eens vragen maarre.. Weinig kans
ga toch fietsenquote:
Het was niet dirkh, maar hij zei wel nee.quote:
...ja. Of niet natuurlijk. Verder is het natuurlijk te absurd voor woorden dat je niet eens een reactie van een 'moderator' durft weg te halen....Zij was tenslotte de aanleiding voor het verneuken van het topic met plaatjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:30 schreef Janetje het volgende:
En je zou best je toon even iets kunnen aanpassen.
Nee, staat goed hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:11 schreef Razor21 het volgende:
Mag mijn topic Die "service" van Mediamarkt naar geldzaken en recht
vraagteken doet het niet op mijn keyboard....zie ik nu![]()
Ben al des duivels![]()
Vind ik niet het was een klacht..nu niet meer...ik wil nu even advies hebben wat mijn rechten zijn.quote:
...dat komt omdat je geen reden kunt bedenken waarom nou net toevallig die reactie moest blijven staan. Dan kun je het inderdaad beter gewoon doodzwijgen, dan waait het vanzelf weer over. Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef Janetje het volgende:
Gelukkig ben ik zo'n angsthaas dat ik je verder niet ga tegenspreken.
Hij staat in WGRquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vind ik niet het was een klacht..nu niet meer...ik wil nu even advies hebben wat mijn rechten zijn.
Tis toch van de zotte dat ik 6 weken moet wachten...op iets...wat blijkbaar al opgehaald is.
Dus....
Zag het al dank je....maar het probleem is in al opgelost..mag een nieuwe set uitkiezenquote:
Ok.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:57 schreef postmortum het volgende:
Mensen die zichzelf kankertof vinden. zelfs ik had die gesloten
Mag ook.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neuj zakt vanzelf wel weg in de lijst.
Laat zienquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:11 schreef De_Ananas het volgende:
Hoezo dat? Het is gewoon een terechte klacht en zij gaan opeens praten over kanker![]()
Kijk m'n voorbeeld dan!
Kheb trouwens een hoop foto's gemaakt, ook van m'n loempiadellen![]()
zielig. of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zeik omdat ik niets te zeiken heb.![]()
Vanwege het gebrek aan potentie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
Je kan hier niets meer doen!
waarom is deze parel in wording weggeschuurd?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanwege het gebrek aan potentie.
Hihi, ik zei potentie.
Ach doe normaal, wat voor reacties wil je er op? "Gatverdamme" "Goorlap" "Had je maar een vriendin moeten hebben" "Spuit ook eens wat in mijn haar".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Vierkantblokje het volgende:
Tering vogel zorgt ervoor dat mijn toestenbord onder de sper
Waarom wordt dit topic gesloten? Het is toch gewoon een normaal klaagtopic
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach doe normaal, wat voor reacties wil je er op? "Gatverdamme" "Goorlap" "Had je maar een vriendin moeten hebben" "Spuit ook eens wat in mijn haar".
Bagger.
Kusje der opquote:
Geslacht: Manquote:
Voor de duidelijkheid: Er was dus een Tubgirl plaatje geplaatstquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
In de posthistorie zie ik ook alleen maar een plaatje van activia..
Ik vat 'm...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Er was dus een Tubgirl plaatje geplaatstAlleen die user was zo slim om op de server waar het plaatje staat het bestand te vervangen met iets anders
Immer Herr IHVK.. immer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef IHVK het volgende:
Dankje Janetje.
Waarschijnlijk omdat het storend is. Gokje hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom worden twee gelijke topics met inhoud niet samengevoegd?
De recente zijn Ellen en van Muzzy.
Wanneer ik een link plaats van een search of soortgelijk topic (van dezelfde of vorige week NB!), wordt dat weggehaald door de mods? Waarom is dat dan?
Engels leren met die eekhoornquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het storend is. Gokje hoor.
Maar ik vraag wel een merge aan tussen de twee topics.
Ach als ik toch bezig ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Engels leren met die eekhoorn
Muzzy
Ellen Degeneres
Ellen
Mee eens. Het gaat nergens meer over. Hoewel de user Devrim (ik neem aan moslim) misschien wat interessante punten heeft....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Jumparound het volgende:
mag ik een slotje op Vuile rascist
Niet omdat ik inzie dat mn op misschien iets te overdreven was, maar meer omdat ik geen zin heb om te verzanden in een welles niettus...
MI heb ik aan het eind van de discussie met Devil insect een aardige gematigde toon aangeslagen mbt mijn standpunten, en ik denk dat het zo wel mooi geweest is
Precies. Verwijderen is niet eens zo nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mee eens. Het gaat nergens meer over. Hoewel de user Devrim (ik neem aan moslim) misschien wat interessante punten heeft....
Edit: het verzand in een offtopic geblaat. Misschien een waarschuwing en de rest verwijderen?
Het is nou niet echt een geweldig topic, OP bestaand uit 2 zinnen, bagger en het trekt bagger aan. Misschien dat een dergelijk topic in ONZ meer succes heeft.quote:
Ga ergens anders een mening hebben, in een grafkist ofzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik vind van niet
doodsverwensing, ban!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:13 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ga ergens anders een mening hebben, in een grafkist ofzo.
regels zijn regelsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop maar heren
Als we dan toch de regels toepassen: "Vragen om een ban is er eentje krijgen!"quote:
slijmerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als we dan toch de regels toepassen: "Vragen om een ban is er eentje krijgen!"
Fiets, regel es ff
Ik leef met je mee.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:42 schreef MouzurX het volgende:
We worden hier gewoon gediscrimineerd biogarde gooide er een slotje op waardoor niemand meer kom posten maar toen postte hij nog een keer![]()
![]()
De hele insteek van je topic heeft het niveau ONZ.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:55 schreef TeenWolf het volgende:
btje raar dat mijn topic gesloten is over slechte ademgeur van rimmers. Ok, dat er een paar mensen erom moeten lachen is hun zaak, rest de vraag; omdat hun kinderachtig zijn wordt mijn topic gesloten?
nou degenen die kwamen met oplossingen om die gesprekken te mijden waren wel serieus, bovendien was er niets tegen homo's , ik zei ook in het begin van de post dat de meesten prima mensen waren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De hele insteek van je topic heeft het niveau ONZ.
-edit-
Vele waren serieus? Jij was de enige.
De oplossingen die je krijgt zijn; 'Niet meer tegen ze praten'. Dat kan iedereen bedenken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou degenen die kwamen met oplossingen om die gesprekken te mijden waren wel serieus, bovendien was er niets tegen homo's , ik zei ook in het begin van de post dat de meesten prima mensen waren.
ik vind dat je het meestal bij het rechte eind hebt als je modt, maar dit had ik niet verwacht
Nee hoor, ik ben er nog.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat TS dood is.
RIP aan de nabestaanden.
Blij met de antwoorden? Nog iets te klagen?quote:
Neuh, is wel goed zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blij met de antwoorden? Nog iets te klagen?![]()
Oke. Misschien minder kuttopic's selecterenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef MouzurX het volgende:
Ja nu word ik dus heel boos he...
G&$^#@T 2 keer achter elkaar wil ik ergens reageren en is ie gesloten wannee rik op post klik.
Misschien langer een kuttopic openlaten? minstens 5 min om lekker te baggeren ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke. Misschien minder kuttopic's selecteren![]()
kunnen mods aankondigen als ze een topic gaan sluiten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef MouzurX het volgende:
Ja nu word ik dus heel boos he...
G&$^#@T 2 keer achter elkaar wil ik ergens reageren en is ie gesloten wannee rik op post klik.
en waarom hoeft dat dan niet? dat is exact wat je nodig hebt. hey steun je broeders eem beetje met dit briljante, maar miskende, idee...!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Dat hoeft niet maar ik kan niet eens is reageren wannee rik op nieuwe topics klik en er is net een nieuwe gemaakt..... na 0.00000002 ms is tie al dicht.
Klopt, een 2e deel is totaal overbodig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef MouzurX het volgende:
slotje graag op 14 jarige hoeren dansen in clip deel 2 aangezien er geen klacht is en het nu dus een linkdump is.
Schop hem dan naar onz.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:19 schreef The_Terminator het volgende:
Ga naar ONZ please.
Nee, ik kan je nu al vertellen dat hij daar ook wordt gesloten, het is gewoon kant en klare bagger. Ik wil met die reactie zeggen dat hij dat soort topics in het vervolg maar meteen in ONZ moet openen, KLB is niet bedoeld voor dat soort onzinnige troep.quote:
Baggerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom ging dit prachtige topic op slot?
twiet twiet
![]()
![]()
notes. schmootsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:51 schreef MetalSonic het volgende:
Geen X360 kopen..
deze topic: aantal users lopen alleen maar te bashen, het is al kut genoeg dat ik gezeik met m'n x360 heb. En als ik terug kut krijg ik weer een warning ¬_¬
Even 33 posts wachten, dan komt er vanzelf een slotje op en gaan we over op deel 2...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:14 schreef Teunebeun het volgende:
Een kut newbie in de klas wat mij uitscheld via msn!
Sluit dit topic maar want ik ben geen homo
Nee, ik bedoel mijn topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Biogarde het volgende:
Of doel je op de bovenstaande menschen.
Anders open je even een topic in Klaagbaak "Kiddin fokkers noemen mij homo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel mijn topic. Ik wist niet dat de topics automatisch op slot gaan.
Maar ik werd gek van die 'kiddin fokkers' ze noemde mij homo.
Groetjes,
Teunebeun![]()
Beter van nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:32 schreef index.html het volgende:
[..]
Anders open je even een topic in Klaagbaak "Kiddin fokkers noemen mij homo!"
Je hebt gelijk. Ik keek in eerste instantie naar het aantal replies ipv naar de datum.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:35 schreef ScudRaket het volgende:
Vuurwerk in Scheveningen
Is gesloten vanwege een lemming.
Terwijl Scheveningen nog open is.
Toch raar dat wanneer er een reactie gemaakt wordt m.b.t. het al bestaan van een topic over het vuurwerk in Scheveningen het eerstgeöpende gesloten wordt
Omdat:quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef MouzurX het volgende:
Waarom slotje biogarde?
wat een topreden!quote:
Wellicht moet je d'r een solli uitgooienquote:
Naja oke.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wellicht moet je d'r een solli uitgooien![]()
Dude, het is een baggertopic. Althans, het begint als een melige 'bash'.
Loempiadellenquote:
hahahahaha (ijzige lach)quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wellicht moet je d'r een solli uitgooien![]()
Dude, het is een baggertopic. Althans, het begint als een melige 'bash'.
en solli's doe ik niet aan.quote:
Klopt. Je gaat een discussie over smaak van blanke vla toch ook niet in een topic voor voor- en tegenstanders voeren?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Homo's die zeggen dat Yolanthe stom is :')
eh... het gesloten topic is juist het tegenovergestelde van het topic waar je naar verwijst.
Met alle respect, maar afzeik topics zijn een gevolg van irritatie. en dat resulteert in een opsomming van klachten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:56 schreef The_Terminator het volgende:
Hier kun je over slotjes klagen: [FB] Ik zeik dus ik ben een zeikerd
En KLB is niet om te bekritiseren, KLB is om te klagen. Wat jij opende was gewoon een topic om een andere cultuur af te zeiken, en daar is KLB dus niet voor bedoeld.
Gezien de gemiddelde reactie's in dergelijke topic's voorzie ik nou niet echt een discussie.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:11 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Met alle respect, maar afzeik topics zijn een gevolg van irritatie. en dat resulteert in een opsomming van klachten.
ik vind het een beetje zielig, dat mensen niet kritisch mogen zijn tegenover de islam of het zelfs mogen afzeiken. Ik ben zelf een atheist en ik vind het concept van religie belachelijk. Ik zou mijn standpunt tot in den treure verdedigen. En als ik de neiging had, zou ik ook er een topic over maken.
Wat vreemd is, dat ik waarschijnlijk een topic van 7 pagina's zou halen zolang ik de woorden moslim of islam zou schrijven.
Ik vind het triest, dat de Islam met een bepaald taboe wordt behandeld.
Een topic over hoe belachelijk jij religie in het algemeen vind, zou een stuk langer openblijven omdat er een mooie discussie over te voeren is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:11 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Met alle respect, maar afzeik topics zijn een gevolg van irritatie. en dat resulteert in een opsomming van klachten.
ik vind het een beetje zielig, dat mensen niet kritisch mogen zijn tegenover de islam of het zelfs mogen afzeiken. Ik ben zelf een atheist en ik vind het concept van religie belachelijk. Ik zou mijn standpunt tot in den treure verdedigen. En als ik de neiging had, zou ik ook er een topic over maken.
Wat vreemd is, dat ik waarschijnlijk een topic van 7 pagina's zou halen zolang ik de woorden moslim of islam zou schrijven.
Ik vind het triest, dat de Islam met een bepaald taboe wordt behandeld.
... dan zou dat topic waarschijnlijk ook meteen dicht zijnquote:-Jezus geboren uit een maagd ? Hahaha kom op zeg !
-De bijbel staat vol met onzin, wat een flutboek
- etc..
- etc..
weet je wat jij zou moeten doen... !?quote:
Klaagbaak is toch niet echt een plek voor discussies. en een bash kan soms geen kwaad. er zijn genoeg topics in Kb dat alleen maar zijn om te bashen. en die worden ook niet gesloten. Het wordt pas een probleem op het moment, dat bepaalde bevolkingsgroepen, culturen of religies in de mond genomen worden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gezien de gemiddelde reactie's in dergelijke topic's voorzie ik nou niet echt een discussie.
Het loopt OF uit op bagger OF op een bash van allerlei partijen. Dergelijke topic's hebben we al zat gehad of lopen nog steeds. Wil je je ei kwijt en dus in discussie over een geloof, dan kan dat prima in WFL.
Kamer van Koophandel bellen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je wat jij zou moeten doen... !?
Misschien, en ik kan mij ook wel voorstellen dat mensen zich aan sommige dingen irriteren die met geloof of cultuur temaken hebben. Het probleem is alleen dat het gewoon een opsomtopic was om dingen te posten waar je dan wel een hekel aan hebt, en dat resulteert weer in de bekende flame reacties omdat een ander het daar niet eens mee is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:11 schreef tong_poh het volgende:
[..]
jammer genoeg, kan ik het niet proberen omdat ik nu een punt ervan gemaakt heb.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:18 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Een topic over hoe belachelijk jij religie in het algemeen vind, zou een stuk langer openblijven omdat er een mooie discussie over te voeren is.
Als je alleen een rijtje geeft aan welke dingen je je ergert aan 1 bepaalde bevolkingsgroep, heeft dat totaal geen waarde. Het kan dan wel een klacht zijn, maar niemand heeft er wat aan, en er valt meestal ook niet over te discussieren.
En het maakt volgens mij niets uit of het de Islamieten zijn of niet.
Als jij een topic opent met "Waar ik me aan erger bij Christenen" en dan in de OP...
[..]
... dan zou dat topic waarschijnlijk ook meteen dicht zijn
Voor discussies over geloof moet je in WFL zijn, niet met een rijtje uitlokkende uitspraken in KLB
Ik wil best in discussie met iemand die zijn ding kwijt wil over een geloof. Of dit nou de islam is of niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:24 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Klaagbaak is toch niet echt een plek voor discussies. en een bash kan soms geen kwaad. er zijn genoeg topics in Kb dat alleen maar zijn om te bashen. en die worden ook niet gesloten. Het wordt pas een probleem op het moment, dat bepaalde bevolkingsgroepen, culturen of religies in de mond genomen worden.
Op zich is dat in zo'n geval toch echt censuur. Op zo'n manier laat je niet zien wat de mening is van de meerderheid ( hier op fok). ook al ben ik het niet met die meningen eens, wil ik het toch weten.
Ik denk, dat de echte reden is, dat de meesten het niet aandurven. Islam is nou eenmaal een taboe en andere religies niet en daar zorgen we zelf voor.
ja ook.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:25 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Kamer van Koophandel bellen?
Kutchinezenquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:26 schreef tong_poh het volgende:
[..]
jammer genoeg, kan ik het niet proberen omdat ik nu een punt ervan gemaakt heb.
Maar ik maak een punt in mijn agenda voor over een half jaar ofzo en dan zullen we zien hoe snel zo'n topic wordt gesloten.
Er zijn er honderden. Open en dicht.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Kutchinezen
Christenen.
KK polen!!!
Scheelt je weer wat agendaruimte
gast! ben jij de nieuwe messias? droevige truttebel, meld je aan als mod of zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Kutchinezen
Christenen.
KK polen!!!
etc....
Dat ben ik inderdaad. En jou kom ik in ieder geval niet halen als de verlossing nabij isquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gast! ben jij de nieuwe messias? droevige truttebel, meld je aan als mod of zo.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad. En jou kom ik in ieder geval niet halen als de verlossing nabij is.
wel leuk, dat de christentopic een heel stuk langer openblijft dan een islam topic.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:30 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Kutchinezen
Christenen.
KK polen!!!
Ga die user maar lekker PM-enquote:
zeg je ook ga de postbank maar lekker mailen als daar een klacht over is ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ga die user maar lekker PM-en![]()
Een klaagtopic over de postbank valt niet te vergelijken met dat topic van jou, simpel bash topic waar niemand iets mee kanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
zeg je ook ga de postbank maar lekker mailen als daar een klacht over is ?
als hij niet op slot was gegaan waren er honderden reacties gekomen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een klaagtopic over de postbank valt niet te vergelijken met dat topic van jou, simpel bash topic waar niemand iets mee kan![]()
Niet zo erg toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jeutje wat erg
Ja aan bagger, gebash en dergelijkequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
als hij niet op slot was gegaan waren er honderden reacties gekomen.
mooiquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja aan bagger, gebash en dergelijke![]()
@appelsjap I could not care less
Ik heb net Surveillance-Fiets UI gejat :Dquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja aan bagger, gebash en dergelijke![]()
@appelsjap I could not care less
En daar gaat het al fout.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:44 schreef Rozevla het volgende:
Bejaarde en hun eigenschappen !!
Dit is toch fucking niet normaal !!!
Dit is echt een groot irritant kut probleem met die flikkers
Dit is klaagbaak. Er is geen discussie. De een klaagt dat blanke vla smerig is, en de ander klaagt over mensen die blanke vla smerig vinden. Het tweede topic was ludiek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt. Je gaat een discussie over smaak van blanke vla toch ook niet in een topic voor voor- en tegenstanders voeren?
In het tweede topic wordt over precies hetzelfde gepraat als in dat andere topic. De ene partij vindt de andere partij stom, de ene partij vindt Yolanthe een lekker wijf, de andere partij vindt 'r een hoer. Prima, maar wat mij betreft is dat een discussie die in één topic gevoerd kan worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak. Er is geen discussie. De een klaagt dat blanke vla smerig is, en de ander klaagt over mensen die blanke vla smerig vinden. Het tweede topic was ludiek.
Nogmaals... in klaagbaak wordt niet gediscussierd. Het was een leuke running gag. Maar goed, ik heb al eerder aan den lijven ondervonden dat juist de leukere topics hier omzeep geholpen worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
In het tweede topic wordt over precies hetzelfde gepraat als in dat andere topic. De ene partij vindt de andere partij stom, de ene partij vindt Yolanthe een lekker wijf, de andere partij vindt 'r een hoer. Prima, maar wat mij betreft is dat een discussie die in één topic gevoerd kan worden.
en niet alleen door mods hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals... in klaagbaak wordt niet gediscussierd. Het was een leuke running gag. Maar goed, ik heb al eerder aan den lijven ondervonden dat juist de leukere topics hier omzeep geholpen worden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef Pieter-Pen het volgende:
dat van die fiets en vrachtwagen was waar
Daar ging je al de mist in, je zit namelijk de hele morgen al op Fok te baggeren. En als het dan al net was gebeurd dan kan ik me niet voorstellen dat je er dan meteen een topic over gaat openen.quote:Toen ik net aan het rijden was
telefoon en internetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Daar ging je al de mist in, je zit namelijk de hele morgen al op Fok te baggeren. En als het dan al net was gebeurd dan kan ik me niet voorstellen dat je er dan meteen een topic over gaat openen.
Kortom, gewoon onzin dus.
Waarschijnlijk dacht een mod, (ik weet niet wie de TT aangepast heeft) dat het een spelfout was. Ik verander het weer evenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef BloodRayne het volgende:
Hey daar, kleinigheidje eigenlijk maar desalniettemin vrij storend.
Iemand heeft zonder mededelingen, vragen of communicatie mijn topic titel verandert van 'klucht' naar 'klacht'. Omdat beide zaken iets totaal anders betekeken... vraag ik me af waarom is dat gedaan? En waarom is er niets over aangegeven?
Dit is het bewuste topic: Mijn KPN klacht
quote:klucht (de ~, ~en)
1 kort toneelstuk waarin een komisch geval uit het dagelijks leven op grappige wijze wordt behandeld => kluchtspel
2 lachwekkend voorval
Zelf-denkende modsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht een mod, (ik weet niet wie de TT aangepast heeft) dat het een spelfout was. Ik verander het weer even![]()
![]()
Voor de meeschrijvers:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:00 schreef De_Ananas het volgende:
Het is triest gesteld met Nederland
Ban ze Bio![]()
huiliequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:26 schreef simmu het volgende:
pffff, klaagbaak, dus wat meer gezeik mag wel, maar kan dit topic: Polite/marokkanen opgeschoond worden op haatposts? sommige (vooral dat plaatje) acht ik iig te ver gaan.
Ik ga even naar kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:26 schreef simmu het volgende:
pffff, klaagbaak, dus wat meer gezeik mag wel, maar kan dit topic: Polite/marokkanen opgeschoond worden op haatposts? sommige (vooral dat plaatje) acht ik iig te ver gaan.
Ik ging er toch naar kijken, nou dat heb ik gedaanquote:
Ohja, je hebt voor de vorm even foei gezegd dus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ging er toch naar kijken, nou dat heb ik gedaanGaat wat mij betreft niet te ver.
Ik vond juist het leuke aan het topic dat het de onwetendheid van de reageerders weer aangeeft. Dat was mijn reden van het niet uitleggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ging er toch naar kijken, nou dat heb ik gedaanGaat wat mij betreft niet te ver.
Klopt. Die heeft een eigen straat. Leuke vent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef Doodmetaal het volgende:
Nog even dan voor the_terminator(en alle andere dombo's), zodat deze kan pretenderen het te snappen: Het is P.C. HoofT, één van onze grootheden.
Denk je nou echt serieuze reacties op dat topic te krijgen? Ik denk het niet, vooral omdat veel mensen dus niet snappen waar het over gaat. Overigens snapte ik wel waar het over ging, ik heb het topic gesloten omdat er toch geen bijzondere reacties zouden volgen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:39 schreef Doodmetaal het volgende:
Nog even dan voor the_terminator(en alle andere dombo's), zodat deze kan pretenderen het te snappen: Het is P.C. HoofT, één van onze grootheden.
Je begint verkeerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Index het volgende:
ey mongool ik was ff douchen en kon dus niet antwoorden in negers
Jaaa! Dat dus! Komop, gooi 'm naar ONZ, kan best wat leuks worden! En er zal vast wel wat meer over die mensen te vinden zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Baila baila baila , wat doe je!
Dit had een fokking culttopic kunnen worden!
Awwww... *Insert aaioverdebolsmiley...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Er zijn vanochtend al 3 topics van mij gesloten...o.a. die over klaagbalk....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awwww... *Insert aaioverdebolsmiley...
Nee, is een kutlemming.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef EricG het volgende:
Dat Chasin' topic vind ik wel een goed klaagtopic eigenlijk... Is veel meer over te klagen dan over G-Star. Mag die open?
Idd....hij is een hater, omdat hij zelf Chasin draagt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef EricG het volgende:
Dat Chasin' topic vind ik wel een goed klaagtopic eigenlijk... Is veel meer over te klagen dan over G-Star. Mag die open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |