quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:21 schreef BrauN het volgende:
Dus jij gauw naar huis rijden in je Alto om als een echte vent een heus KLB topic te typen over dit 'incident'. Echt waar gast, je bent sneuer dan 84 van zulke Polen bij elkaar.
En nu huilen!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef fransbreda het volgende:
Nou was 'ie volgens mij aardig groot dus ik heb em maar laten schieten (komt hij goed weg).
cynisme is jou blijkbaar niet bekend,quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef BrauN het volgende:
Hmm, nu zie ik de TT pas goed. TS is het type held dat 'kanker' niet voluit durft te schrijven dus het maar afkort naar 'KK'. Ik had het dus precies bij het rechte eind in mijn bovenstaande post waarin ik de heldhaftigheid van meneer probeer te bepalen.
LOOOL.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
schilderen....
Die .... zeggen genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
schilderen....
voor dat soort gevallen heb ik een fles wodka in de auto liggen, die gooi ik in de bossen en netasls een hond gaan ze er op af en ken ik er mooi tussenuitquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef mrPanerai het volgende:
je hebt nog geluk dat ie niet is gestopt want als ze te laat op een klus komen worden ze pas cht kwaad
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
LOOOL.
Precies het werk wat tegenwoordig veel door Polen wordt gedaan.
Vandaar de frustratie. Uitleg is verder overbodig.
als je een fatsoenlijke opleiding had gevolgd had je je nu niet druk hoeven maken om polenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
schilderen....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
als je een fatsoenlijke opleiding had gevolgd had je je nu niet druk hoeven maken om polen
Welja, geef eens een ontzettend originele slinger aan een topic wat min of meer dood aan het gaan is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |