quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:21 schreef BrauN het volgende:
Dus jij gauw naar huis rijden in je Alto om als een echte vent een heus KLB topic te typen over dit 'incident'. Echt waar gast, je bent sneuer dan 84 van zulke Polen bij elkaar.
En nu huilen!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef fransbreda het volgende:
Nou was 'ie volgens mij aardig groot dus ik heb em maar laten schieten (komt hij goed weg).
cynisme is jou blijkbaar niet bekend,quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:22 schreef BrauN het volgende:
Hmm, nu zie ik de TT pas goed. TS is het type held dat 'kanker' niet voluit durft te schrijven dus het maar afkort naar 'KK'. Ik had het dus precies bij het rechte eind in mijn bovenstaande post waarin ik de heldhaftigheid van meneer probeer te bepalen.
LOOOL.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
schilderen....
Die .... zeggen genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
schilderen....
voor dat soort gevallen heb ik een fles wodka in de auto liggen, die gooi ik in de bossen en netasls een hond gaan ze er op af en ken ik er mooi tussenuitquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef mrPanerai het volgende:
je hebt nog geluk dat ie niet is gestopt want als ze te laat op een klus komen worden ze pas cht kwaad
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
LOOOL.
Precies het werk wat tegenwoordig veel door Polen wordt gedaan.
Vandaar de frustratie. Uitleg is verder overbodig.
als je een fatsoenlijke opleiding had gevolgd had je je nu niet druk hoeven maken om polenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef fransbreda het volgende:
schilderen....
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:31 schreef Flashwin het volgende:
[..]
als je een fatsoenlijke opleiding had gevolgd had je je nu niet druk hoeven maken om polen
Welja, geef eens een ontzettend originele slinger aan een topic wat min of meer dood aan het gaan is!quote:
je KKmoer!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef fransbreda het volgende:
Jahoor, nog geen 24 uur nadat de overheid het groen licht aan de polen ect heeft gegeven kom ik de eerste assopool al tegen![]()
Schiet zonder te kijken gewoon de weg op en wil dan gaan vechten als ik aangeef dmv mene toeter dat ik het daar niet mee eens ben.
Nou was 'ie volgens mij aardig groot dus ik heb em maar laten schieten (komt hij goed weg).
Vorige week al een beunkarwei misgelopen door zoeen auslander![]()
Weer een bevolkingsgroep op de lijst van gehate dieren!
GODVERDEGODVERTERINGKUTPOOL![]()
gegroet
kk is toch Klote kolere ofzoietsquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:21 schreef BrauN het volgende:
Dus jij gauw naar huis rijden in je Alto om als een echte vent een heus KLB topic te typen over dit 'incident'. Echt waar gast, je bent sneuer dan 84 van zulke Polen bij elkaar.
En nu huilen!
Duitsers?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat wij over Polen zeggen, dat zeggen Polen over Oekraieners, enz. Ben benieuwd waar wij Nederlanders niet in de smaak vallen.
Belgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat wij over Polen zeggen, dat zeggen Polen over Oekraieners, enz. Ben benieuwd waar wij Nederlanders niet in de smaak vallen.
Marokkanenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Boh gek, iedere idioot kan voor een drol een 316 uit 1990 kopen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:26 schreef fransbreda het volgende:
[..]
cynisme is jou blijkbaar niet bekend,
ik rijd bmw![]()
Ik lees het altijd als kutkanker eigenlijk.quote:
Dan zijn je tarieven niet concurrerend genoeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef fransbreda het volgende:
Vorige week al een beunkarwei misgelopen door zoeen auslander![]()
Ik denk dat de meesten zullen inzien dat het openen van de grenzen een slechte zaak is, ik vind wel dat daar tegenover moet staan dat er meer geld komt voor integratie en dat iemand die hier geboren wordt ook hier mag blijven wonen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:24 schreef IHVK het volgende:
Ik ben ook tegen open grenzen, en ik ben allochtoon, whehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |