Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef thedude0 het volgende:
Lekker belangrijk zeg, het is goedkoop dus een goedeKUT winkel
Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....
Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..
Maar dat durfde ik niet![]()
![]()
Dat was mijn idee ook maar ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef Tarabass het volgende:
Hadden ze toch jouw setje in die doos kunnen doen van het nieuwe setje dat jij dan weer meekrijgt zonder doos.. Zie het probleem niet van die fucking MM. Stelletje prutsers daar. En goedkoper zijn ze ook al niet, dus snap niet waarom mensen daar nog kopen..
Prima, maar kom hier dan niet huilie huilie doen als je 5 weken op je pokketroep moet wachten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:52 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....
Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..
Maar dat durfde ik niet![]()
![]()
Nu je het zegt...inderdaad een Gouden tip van Razor21quote:
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
Daar noem je ook wat. Bart Shit.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...
Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...![]()
2 spellen voor de prijs van 1![]()
En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarktquote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Sukkel, je had gewoon de doos 2 weken moeten bewaren, had je direct een nieuwe meegekregen
Bron ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarkt![]()
Klopt, dat weet ik uit eigen ervaring. TFT's met dooie pixels zetten ze zo weer terug. Mijn zusje heeft iets van 4x moeten ruilen voordat ze een goede had, teringjantje zegquote:
Het is toeval dat als je een doos meekrijgt die al open is geweest hetgene wat erin zit altijd defect isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |