Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef thedude0 het volgende:
Lekker belangrijk zeg, het is goedkoop dus een goedeKUT winkel
Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....
Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..
Maar dat durfde ik niet![]()
![]()
Dat was mijn idee ook maar ja...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:51 schreef Tarabass het volgende:
Hadden ze toch jouw setje in die doos kunnen doen van het nieuwe setje dat jij dan weer meekrijgt zonder doos.. Zie het probleem niet van die fucking MM. Stelletje prutsers daar. En goedkoper zijn ze ook al niet, dus snap niet waarom mensen daar nog kopen..
Prima, maar kom hier dan niet huilie huilie doen als je 5 weken op je pokketroep moet wachten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:52 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat jij liever bij veel te dure schijtwinkels je spul koopt. Gewoon bij de media markt langs gaan of online bestellen, anders niet.
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof ze hem zonder doos niet kunnen omruilen.
Pak gewoon een nieuw setje uit de winkel en ruil hem om met die van mij....
Wilde eerst een nieuw setje kopen daar mijn defecte dan in doen en deze dan weer terugbrengen en mijn geld terug vragen en dan zou ik erbij zeggen : Hoef hem niet meer mijn vriendin had er al eentje gekocht..
Maar dat durfde ik niet![]()
![]()
Nu je het zegt...inderdaad een Gouden tip van Razor21quote:
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Wel eens van een serienummer gehoord?
Daar noem je ook wat. Bart Shit.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...
Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...![]()
2 spellen voor de prijs van 1![]()
En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarktquote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Sukkel, je had gewoon de doos 2 weken moeten bewaren, had je direct een nieuwe meegekregen
Bron ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
En dan zetten ze die kapotte zo weer in de schappen. Mediamarkt![]()
Klopt, dat weet ik uit eigen ervaring. TFT's met dooie pixels zetten ze zo weer terug. Mijn zusje heeft iets van 4x moeten ruilen voordat ze een goede had, teringjantje zegquote:
Het is toeval dat als je een doos meekrijgt die al open is geweest hetgene wat erin zit altijd defect isquote:
Ik heb al 2x na een half jaar een defect apparaat ook zonder discussie kunnen teruggeven. Gewoon hele aankoopbedrag contant terug. Wel met doos enzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het enige voordeel is dat je ALLES kan ruilen binnen 2 weken, wat de reden ook is, maar voor de prijs en service ná die 2 weken hoef je niet bij ze terecht.
Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De meesten checken dat echt niet hoor...maar je weet idd maar nooit..
Ooit eens bij Bart Smit een cdrom gekocht cd er thuis uitgehaald en er een muziek cd van Jan Smit erin teruggestopt en geruild : Ik hoef hem niet dat spel draait niet goed op mijn computer...
Oh ok kies maar een andere uit je kunt hem gewoon omruilen. Die doos keek ook geeneens in het hoesje...![]()
2 spellen voor de prijs van 1![]()
Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.
Trots vertellen hoe je spullen jat, en de huillie uithangen als een zaak je door je eigen stomme schuld niet meteen kan helpen.
Kneus.
Je moest eens weten hoeveel van dit soort mongolen er rond lopen in Nederland en dat mag ook nog stemmen.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon diefstal. Ik had al weinig medelijden met je, maar nu al helemaal niet meer.
Trots vertellen hoe je spullen jat, en de huillie uithangen als een zaak je door je eigen stomme schuld niet meteen kan helpen.
Kneus.
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:15 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het is toeval dat als je een doos meekrijgt die al open is geweest hetgene wat erin zit altijd defect is![]()
Laat mij nou ook eens even schelden jahquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook niet
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
Sorryquote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens even schelden jah.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens even schelden jah.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
ik ha der een keer een digi videocam gekocht en een smiley op de lens getekend, doos weer netjes dichtgemaakt, 30 kmin teruggebracht, en mijn geld terug gekregenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Collega van me kocht eens een USB harddisk. Zat een keurig briefje in de doos van de vorige 'eigenaar'.
"Als u dit leest heeft u een defect apparaat gekocht. Doe geen moeite om te testen, ruil maar meteen om."
Het werd ooit eens vroeger in kassa en/of radar behandeld, en de duiderlijke boodschap daarbij was dat je abosluut NIET verplicht bent om de doos van het product te bewaren.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:44 schreef Razor21 het volgende:
jaja...ik moet er ook eens aangeloven.
Kort samengevat :
12 juni een Philips surround setje gekocht.
24 juni defect geluid viel steeds weg.
Meteen ingeleverd dat wijf bij de servicebalie : Heb je de doos nog?
Ik zo van nee wat moet ik meteen doos die leeg is![]()
Nou dan kan ik hem niet omruilen dan moet ik hem opsturen voor reparatie dat duurt 3 tot 5 weken.![]()
![]()
Ik zo van![]()
![]()
Dus ik net eens bellen hoe het ermee stond : Wanneer heb je hem ingeleverd?
Ik zo van 24 juni...![]()
Zij zo van er staat 3 tot 5 weken voor.![]()
Ik ja dat weet ik maar wil graag de status weten.
Zij zo van nou ik verbind je even door met de servicebalie gooit ze die hoorn erop.
Sterf even![]()
![]()
![]()
Hoe moelijk is het om iets te repareren / om te ruilen ook al zit er geen doos bij......
Service Mediamarkt![]()
Ze zijn dan ook niet verplicht je direct een nieuwe mee te geven.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het werd ooit eens vroeger in kassa en/of radar behandeld, en de duiderlijke boodschap daarbij was dat je abosluut NIET verplicht bent om de doos van het product te bewaren.
Dit is ook volledig ondoenlijk als je een compleet nieuw systeem maakt.Ik zou inmiddels mijn kont niet kunnen keren hier iig.
En wat denk je dat ze daar doen als je zonder doos terug komt?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook maar ja...
En ik hem daar niet gekocht omdat het eventueel goedkoper zou zijn, maar je hebt iets meer keuze dan bv. bij Expert / Scheer & Foppen of wat dan ook...
Maar laat dit een les zijn voor mij...![]()
ook zo'n onzinnige termijn 2 wekenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook niet verplicht je direct een nieuwe mee te geven.
Apparaat wordt opgestuurd ter reparatie, dat dat 3 tot 5 weken duurt, tja, dan had je maar wel de doos moeten bewaren.
Toen ik die meuk nog bezorgde, zeiden we het er altijd bij:
Binnen 2 weken kapot en in originele verpakking = omruilen.
Na meer dan 2 weken kapot en/of niet in originele verpakking = repareren.
Dat hij fan van Jan Smit is geloof ik nog wel, maar de rest niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is razor21 man. Die liegt nog meer da ispy24, dit topic is waarschijnlijk niet eens waar en die post over zijn jan smit cd in het spelletje waarschijnlijk ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |