Naast dat horlogewinkeltje, tegenover station, tegenover tramhalte 1. Breng die held maar een bloemetjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef teamlead het volgende:whehehe
goeie actie van dat dönermannetje [afbeelding]
Waar zit die toko?
gmtaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het zal gezien al die positieve reacties wel aan mij liggen.....
Maar ik vind het een beetje een sneue aktie, van zowel die donerturk als de klanten. Als iedereen in die winkel nu ziet dat die vent even 5 seconden weg was door dat "grapje", dan laat je hem toch weer gewoon zijn plek innemen. Dat is toch geen voordringen![]()
Ik vermoed dat het meer te maken heeft met zijn houding. Als je dat verstaat onder agent zijn, heb je gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is dat voor bullshit? Als die kerel eerder in de rij stond en door een grapje wordt weggeroepen ga je hem zijn verdiende plaats weigeren?Wat een debiel ben je dan zeg. Alleen omdat het een agent was zeker.
Nogal treurig imho.
Mwhaha inddquote:
Hij stond gewoon heel stoer te patsen met al z'n pistool/bonnenboekje/pen/mobilofoongedoe om zich heen en met z'n oortje in. Not my thing.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Oosthoek het volgende:
Wat is dat voor bullshit? Als die kerel eerder in de rij stond en door een grapje wordt weggeroepen ga je hem zijn verdiende plaats weigeren?Wat een debiel ben je dan zeg. Alleen omdat het een agent was zeker.
Nogal treurig imho.
Great Minds Think Alike, ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:02 schreef Kikker_kermit het volgende:
gmta?
Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:27 schreef bluebit het volgende:
triest, en maar klagen dat de politie er niet is als je ze nodig hebt. Maar eigenlijk blijkt het aan 8 eikels te liggen die die kerel niet gewoon zijn plek teruggeven. Die 8 mensen die er stonden hadden blijkbaar ook niet veel te doen dat ze maar kebab gingen vreten..... (en als je nu gaat roepen dat die agent blijkbaar ook niets te doen had, hij liet het wel allemaal lopen door direct op de oproep te reageren, zal meteen de reden zijn waarom ie zo 'stoer' deed met zijn portofoon)
als ik aan de beurt was geweest had ik de bestelling van die agent gewoon bij mijn bestelling genomen en de rest van die lui genaaid.
Goh dan zul je de collega's agent toch ook als mede-hufters moeten bestempelen, aangezien zij dit keer degene waren die begonnen met collegaatje pesten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:34 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...
Wat een hufter die gast van die toko, er zijn soms dagen dat politie agenten helemaal geen maaltijd hebben tijdens hun werk door de vele meldingen. Vooral in de binnenstad.
Beetje triest gedrag inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:42 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het zal gezien al die positieve reacties wel aan mij liggen.....
Maar ik vind het een beetje een sneue aktie, van zowel die donerturk als de klanten. Als iedereen in die winkel nu ziet dat die vent even 5 seconden weg was door dat "grapje", dan laat je hem toch weer gewoon zijn plek innemen. Dat is toch geen voordringen![]()
Raar hč, een agent die om zich heen kijkt en een pistool aan zijn broek heeft met een portofoon en oortje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hij stond gewoon heel stoer te patsen met al z'n pistool/bonnenboekje/pen/mobilofoongedoe om zich heen en met z'n oortje in. Not my thing.
" Staat heel stoer te patsen "quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Raar hč, een agent die om zich heen kijkt en een pistool aan zijn broek heeft met een portofoon en oortje.
vergeet je uniform niet uit te trekken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:34 schreef Isdatzo het volgende:
en zo hoort het.
welke tent was het?
dan ga ik daar iets eten volgende keer als ik op amsterdam cs ben![]()
Vind ik ook, stelletje proleten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:41 schreef Oosthoek het volgende:
Nogal treurig imho.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vergeet je uniform niet uit te trekken.
.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:11 schreef BaajGuardian het volgende:
En om zijn aggressie kwijt te raken zal hij wel weer iemand een bekeuring geven die 1 voet op het fietspad loopt oid.
Ohja diequote:Op woensdag 25 juli 2007 13:56 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
"Tegen de politieeeeeeee !"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |