zielig. of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zeik omdat ik niets te zeiken heb.![]()
Vanwege het gebrek aan potentie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
Je kan hier niets meer doen!
waarom is deze parel in wording weggeschuurd?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vanwege het gebrek aan potentie.
Hihi, ik zei potentie.
Ach doe normaal, wat voor reacties wil je er op? "Gatverdamme" "Goorlap" "Had je maar een vriendin moeten hebben" "Spuit ook eens wat in mijn haar".quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Vierkantblokje het volgende:
Tering vogel zorgt ervoor dat mijn toestenbord onder de sper
Waarom wordt dit topic gesloten? Het is toch gewoon een normaal klaagtopic
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach doe normaal, wat voor reacties wil je er op? "Gatverdamme" "Goorlap" "Had je maar een vriendin moeten hebben" "Spuit ook eens wat in mijn haar".
Bagger.
Kusje der opquote:
Geslacht: Manquote:
Voor de duidelijkheid: Er was dus een Tubgirl plaatje geplaatstquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
In de posthistorie zie ik ook alleen maar een plaatje van activia..
Ik vat 'm...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Er was dus een Tubgirl plaatje geplaatstAlleen die user was zo slim om op de server waar het plaatje staat het bestand te vervangen met iets anders
Immer Herr IHVK.. immer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:20 schreef IHVK het volgende:
Dankje Janetje.
Waarschijnlijk omdat het storend is. Gokje hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:05 schreef Devlinsect het volgende:
Waarom worden twee gelijke topics met inhoud niet samengevoegd?
De recente zijn Ellen en van Muzzy.
Wanneer ik een link plaats van een search of soortgelijk topic (van dezelfde of vorige week NB!), wordt dat weggehaald door de mods? Waarom is dat dan?
Engels leren met die eekhoornquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het storend is. Gokje hoor.
Maar ik vraag wel een merge aan tussen de twee topics.
Ach als ik toch bezig ben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:12 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Engels leren met die eekhoorn
Muzzy
Ellen Degeneres
Ellen
Mee eens. Het gaat nergens meer over. Hoewel de user Devrim (ik neem aan moslim) misschien wat interessante punten heeft....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:48 schreef Jumparound het volgende:
mag ik een slotje op Vuile rascist
Niet omdat ik inzie dat mn op misschien iets te overdreven was, maar meer omdat ik geen zin heb om te verzanden in een welles niettus...
MI heb ik aan het eind van de discussie met Devil insect een aardige gematigde toon aangeslagen mbt mijn standpunten, en ik denk dat het zo wel mooi geweest is
Precies. Verwijderen is niet eens zo nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mee eens. Het gaat nergens meer over. Hoewel de user Devrim (ik neem aan moslim) misschien wat interessante punten heeft....
Edit: het verzand in een offtopic geblaat. Misschien een waarschuwing en de rest verwijderen?
Het is nou niet echt een geweldig topic, OP bestaand uit 2 zinnen, bagger en het trekt bagger aan. Misschien dat een dergelijk topic in ONZ meer succes heeft.quote:
Ga ergens anders een mening hebben, in een grafkist ofzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik vind van niet
doodsverwensing, ban!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:13 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Ga ergens anders een mening hebben, in een grafkist ofzo.
regels zijn regelsquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stop maar heren
Als we dan toch de regels toepassen: "Vragen om een ban is er eentje krijgen!"quote:
slijmerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Als we dan toch de regels toepassen: "Vragen om een ban is er eentje krijgen!"
Fiets, regel es ff
Ik leef met je mee.quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:42 schreef MouzurX het volgende:
We worden hier gewoon gediscrimineerd biogarde gooide er een slotje op waardoor niemand meer kom posten maar toen postte hij nog een keer![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |