abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52669742
net op rtl 4 nieuws : Agent verliest zijn zelfbeheersing.

http://nl.youtube.com/watch?v=qNlxDuQTlLA

hoe embed ik dat youtube filmpje?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:41:48 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_52669825
Polite?
sig verwijderd door FA
pi_52669844
Niet echt professioneel om ze zo uit te schelden
Nepagent.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_52669886
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Niet echt professioneel om ze zo uit te schelden
Nepagent.
Klopt. Hij had ze gewoon een nekschot moeten geven.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52669913
Inderdaad. Alleen als er een goede reden voor is(kransvoetbal ofzo).
San Siro 2007 - Laura Pausini / www.woosterwijk.nl
pi_52669979
Zowel de politieagent als de marokkaantjes zijn losers.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_52669988
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 08:56 schreef dahei het volgende:
Zowel de politieagent als de marokkaantjes zijn losers.
And the winner is...?
pi_52669990
Hoezo "verliest zijn zelfbeheersing"? Ik vond hem, gezien wat er gebeurde vrij kalm
Tja, hij zegt op een gegeven moment 'tyfuslijer' ooh wat erg als het nou tegen een net oud omatje was ofzo was dat erg geweest, maar in dit geval van zo een groep uitvaagsel die ergere dingen in hun normale spreektaal gebruiken en constant bijdehand doen, is het geen probleem imo. die flippos spreken geen andere taal.

Die gasten staan m gewoon te jennen en uit te lachen, en constant met m in discussie te gaan, omdat ze weten dat een agent ook een mens is, en dat als je maar lang genoeg jent dat hij dan boos wordt, en ze weten dat hij dan minder kan doen dan de gemiddelde burger die ze gewoon een klap op hun smoel kan geven. Ze gebruiken gewoon de letter van de wet tegen hem.

Ze proberen 'm te intimideren (mislukt) en staan de hele tijd maar door hem heen te brullen op een manier die van geen enkel respect betuigt, om zijn pogingen de boel op een rustige normale manier op te lossen te frustreren.
Als een agent praat hou je je waffel en luister je braaf tot ie klaar is. Dan mag je op redelijke wijze en een normale toon je argumenten uiteen zetten. Als hij een beslissing neemt is dat dat en mag je hooguit via de rechter de boel laten corrigeren.

Als hij nou van zn motor kwam en een paar schedels kraakte met zijn knuppel of ze allemaal onder bedreiging van zn dienstwapen naar het buro had gejaagd had het inderdaad '"verliest zelfbeheersing" geweest.

heh, mijn moeder had vroeger zo een filmpje op youtube moeten zien van mij die een agent zo bejegende. Dan was een avondje in de politiecel te prefereren geweest
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_52670021
Ja ik had ook zoiets in mijn gedachten dat hij er een paar keihard op de grond zou duwen en oppakken ofzo maar wat schelden wooooehhh
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52670042
Echt belachelijk, ze schelden hem uit zonder dat ie het weet. Geen respect, totaal niet..
Ze moeten gvd weer gezag gaan uitstralen. Doe je dit maar eens bij de Franse politie, de spaanse. Voordat je uitgesproken bent heb je een knuppel te pakken . Beter nog, een US State Trooper .
pi_52670083
Oh ja en RTL gaat er natuurlijk weer bovenop zitten

Wat is je klacht eigenlijk?
pi_52670149
tsja, ik kom oorspronkelijk uit roosendaal (goddank woon ik al jaren in de randstad) en tis een ellende daar. je hebt aan de ene kant een dopewereld gecontroleerd door marokanen (en heel veel hangjongeren) en aan de andere kant een levendig "eigen vol eerst" mentaliteit. lekker extreem aan beide kanten. blij dat ik daar weg ben
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_52670224
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 09:06 schreef Cry0_2007 het volgende:
Echt belachelijk, ze schelden hem uit zonder dat ie het weet. Geen respect, totaal niet..
Ze moeten gvd weer gezag gaan uitstralen. Doe je dit maar eens bij de Franse politie, de spaanse. Voordat je uitgesproken bent heb je een knuppel te pakken . Beter nog, een US State Trooper .
Hah ja ik herinner me nog een uitstapje met de parijsse metro, tijdens een werkweek in parijs met school....

Stappen we de metro uit, staat er zo een gendarme op wacht.... een of andere droplul uit de groep, die nederlandse politie gewend is, steekt zn hand naar hem op (ja de hele hand ) en roept "heeuuuii!" of zoiets.
Die kon dus meteen mee naar het buro Leraar frans heeft moeten lullen als brugman om m mee te krijgen zonder een nachtje cel in Frankrijk is het "éxcusez moi s'il vous plait, monsieur gendarme" als je ze aanspreekt en anders kon je wel eens een nachtje in de cel zitten

Van mij hoeft het niet zo in NL, maar wat je in het filmpje ziet gaat gewoon veel te ver in de andere richting.
Hij weet gerust wel dat ze hem uitschelden, alleen kan hij er kwa wettelijke mogelijkheden niks mee. Dat is waar het fout zit.
Als dit soort types bij dit gedrag elke keer een nachtje in de cel zitten houdt het echt snel op hoor. Maar ze weten gewoon tè goed hoever ze kunnen gaan, en hoe 'redelijk' de politie steeds probeert te zijn.
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:44:44 #17
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_52670321
Dit soort gastn gelijk total loss slaan met d knuppel. Marokkanen knnen het woord respect gewoon niet. Als zo'n jochie mij zo zou bejegenn zou ik hem iig een flinke stoomcursus opvoeding geven
pi_52670520
Heb geduld mensen. Geertje zal binnenkort met een definitieve eindoplossing voor het marokkaandervraagstuk komen.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:17:23 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52670585
pas op het moment dat die agent de "taal" van de knaapjes sprak, bonden ze een beetje in. het wordt ineens ook lekker stil. als je trouwens hoort wat ze zeggen valt 'homo' en 'eikel' ook wel mee. misschien verstandig om een cursus schelden in het marokkaans te nemen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52670594
Moet je in het buitenland proberen, krijg je gelijk een knuppel in je nek.
pi_52671327
In Bulgarije lopen agenten met ak-47 over straat
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:22:13 #22
169253 Dr_Gonz0
Gonzo Journalism
pi_52671406
Fuck The Police, die gasten hebben gelijk om die kut agent uit te schelden. Het enige wat politie doet in Nederland zijn jongeren lastig vallen en veeeel boetes uitdelen.
pi_52671410
ik vind het behoorlijk knap van die agent dat ie niet terplekke zijn gummiknuppel om die nekjes heenvouwt..
hulde dat ie zo rustig weet te blijven
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:25:44 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52671474
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Fuck The Police, die gasten hebben gelijk om die kut agent uit te schelden. Het enige wat politie doet in Nederland zijn jongeren lastig vallen en veeeel boetes uitdelen.
ja je hebt volkomen gelijk. eigenlijk zij ze, dit schorum van de bovenste plank, onze redders in nood!

(bedankt jongens * snif* fijn dat jullie nederland weer leefbaar maken *snik* )
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52671511
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 09:12 schreef Bastoenie het volgende:
Oh ja en RTL gaat er natuurlijk weer bovenop zitten

Wat is je klacht eigenlijk?
mijn knie doet zeer
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:32:33 #26
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_52671574
-dit soort reacties mag je dus achterwege laten.-

[ Bericht 84% gewijzigd door The_Terminator op 25-08-2007 15:02:23 ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_52672072
wat is polite?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_52672127
vriendelijke marokkanen gaat het over duh
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:03:57 #29
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_52672174
haha dit is geen verlies van zelfbeheersing..

die gassies moeten gewoon es goed aangepakt worden.
k hoop dat dat busje ook nodig was na die 5 minuten.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_52672701
verlies zelfbeheersing Hij had de knuppel over die apen heen moeten halen...

wolla
Haleloeja
pi_52672738
quote:
Diep respect voor de agent. Niemand durft die zooi rottend afval aan te spreken want iedereen is te schijterig voor de consequenties. Als het geen politieman was, hadden de potenrammers er al lang op losgeslagen. Het liefst met z'n 15-en tegen 1. De agent krijgt een kutsalarisje iedere maand, maar hij staat daar wel mooi en doet z'n werk. Werk, iets waar die kudtkinderen nog nooit van gehoord hebben. Die kennen alleen de uitkering en zelfs dat woord kunnen ze niet normaal uitspreken. Maar goed, het Nederlandse gevolg zal wel weer zijn dat de agent ontslagen of geschorst wordt omdat hij een lelijk woord zei tegen die arme, arme Finnen...
Haleloeja
  PR/Manusje van alles zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:01:24 #32
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_52673260
We houden het wel netjes he
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_52673274
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We houden het wel netjes he
Lijkt me toch wel gepast als die foto weggeedit wordt, maar wie ben ik...
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:03:31 #34
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52673296
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 09:31 schreef Fionn het volgende:
staat er zo een gendarme op wacht.... een of andere droplul uit de groep, die nederlandse politie gewend is, steekt zn hand naar hem op (ja de hele hand ) en roept "heeuuuii!" of zoiets.
Die kon dus meteen mee naar het buro Leraar frans heeft moeten lullen als brugman om m mee te krijgen zonder een nachtje cel in Frankrijk is het "éxcusez moi s'il vous plait, monsieur gendarme" als je ze aanspreekt en anders kon je wel eens een nachtje in de cel zitten
Als ik een gendarme zie schiet ik al in bijna de lach omdat ik dan aan Louis de Funès moet denken.

Maarre props voor de agent uit het filmpje, hoog tijd dat de mariniers die damslapers overvechthangers eens flink afranselen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  Donald Duck held zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:11:56 #35
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52673424
En zo gaat het in steeds meer wijken overal. Die worden gewoon compleet overgenomen door allochtonen. Mensen durven niet meer op straat 's avonds, winkels sluiten eerder.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52673442
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
En zo gaat het in steeds meer wijken overal. Die worden gewoon compleet overgenomen door allochtonen. Mensen durven niet meer op straat 's avonds, winkels sluiten eerder.
Wat lul je nou man.

Echt compleet uitvergrote bullshit allemaal.
  Donald Duck held zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:14:27 #37
46149 __Saviour__
pi_52673464
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat lul je nou man.

Echt complete uitvergrote bullshit allemaal.
Tuurlijk. Het zijn 'incidenten'. Dit is maar een 'klein groepje'. Wii 'demoniseren' ze. Ze zijn slachtoffer, geen dader.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_52673478
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:02 schreef IHVK het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel gepast als die foto weggeedit wordt, maar wie ben ik...
Stel je niet aan man
pi_52673493
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het zijn 'incidenten'. Dit is maar een 'klein groepje'. Wii 'demoniseren' ze. Ze zijn slachtoffer, geen dader.
Heb ik dat gezegd? Ik zeg dat je het overdrijft.
pi_52673513
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Stel je niet aan man
Stel me niet aan?

Serieus, dat gaat ongeveer volgens alle wetten in Nederland te ver. Ik bedoel straks gaan er nog mensen klagen bij het MDI..
  Donald Duck held zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:17:08 #41
46149 __Saviour__
pi_52673520
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? Ik zeg dat je het overdrijft.
Geen overdrijving, maar harde realiteit. Ik doe absoluut niet mee aan dat walgelijk zwakke knuffelgedoe, maar noem gewoon waar het op staat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_52673526
Als ik die agent was geweest, had ik versterking gevraagd van de ME. Met traangas en knuppels die Noord-Afrikanen bewerken om ze wat discipline aan te leren. Daarna in het busje stoppen en 1 nacht in de bak laten zitten om het af te leren.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52673542
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Geen overdrijving, maar harde realiteit. Ik doe absoluut niet mee aan dat walgelijk zwakke knuffelgedoe, maar noem gewoon waar het op staat.
Helemaal niet. Je bent mensen aan het napraten en je overdrijft alles, om maar geen "knuffelaar" te zijn.

Dat er problemen zijn in sommige wijken zal niemand ontkennen..
pi_52673546
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik die agent was geweest, had ik versterking gevraagd van de ME. Met traangas en knuppels die Noord-Afrikanen bewerken om ze wat discipline aan te leren. Daarna in het busje stoppen en 1 nacht in de bak laten zitten om het af te leren.
jammer joh, die mogen niks...
als ze wat doen worden ze aangeklaagd vanwege geweldpleging..
pi_52673571
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef mschol het volgende:

[..]

Zie je niet dat hij door 12 Marokkanen ofzo wordt omringd, hij kan altijd zeggen dat hij zich bedreigd voelde en handelde uit verweer. Wie gelooft de rechter eerder, een groepje Marokkanen of een politieagent.
pi_52673581
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef mschol het volgende:

[..]

Valt reuze mee trouwens.

Jij hebt de Nederlandse politie volgens mij nooit echt tekeer zien gaan.

(en ja er lopen ook veel goeie gasten tussen, om maar niet te generaliseren)
pi_52673610
Als die tuig niet willen luisteren, moeten ze maar voelen. In Amerika zouden ze er wel raad mee weten.
pi_52673619
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef IHVK het volgende:

[..]

Valt reuze mee trouwens.

Jij hebt de Nederlandse politie volgens mij nooit echt tekeer zien gaan.
Jij ook niet.

De Nederlandse politie is een slap zooitje die niets mag, durft, kan of doet.

Met uitzondering van het geld aftroggelen van hardwerkende mensen die zich toch niet kunnen verdedigen omdat de bewijslast is omgekeerd.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52673674
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Jij ook niet.

De Nederlandse politie is een slap zooitje die niets mag, durft, kan of doet.

Met uitzondering van het geld aftroggelen van hardwerkende mensen die zich toch niet kunnen verdedigen omdat de bewijslast is omgekeerd.
Toevallig wel.

Was een toeschouwer, maar er werden echt wel een paar klappen uitgedeeld.

De staat heeft in Nederland een monopolie op geweld en zolang het "geoorloofd" is, dan wordt er echt wel geschopt/geslagen door de politie hoor.
pi_52673872
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Als die tuig niet willen luisteren, moeten ze maar voelen. In Amerika zouden ze er wel raad mee weten.
Als Nederlanders "die tuig" schrijven, moeten ze hard aangepakt worden. In Vlaanderen zouden ze er wel raad mee weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')