Klopt. Hij had ze gewoon een nekschot moeten geven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Niet echt professioneel om ze zo uit te schelden
Nepagent.
And the winner is...?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:56 schreef dahei het volgende:
Zowel de politieagent als de marokkaantjes zijn losers.
Hah ja ik herinner me nog een uitstapje met de parijsse metro, tijdens een werkweek in parijs met school....quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:06 schreef Cry0_2007 het volgende:
Echt belachelijk, ze schelden hem uit zonder dat ie het weet. Geen respect, totaal niet..
Ze moeten gvd weer gezag gaan uitstralen. Doe je dit maar eens bij de Franse politie, de spaanse. Voordat je uitgesproken bent heb je een knuppel te pakken. Beter nog, een US State Trooper
.
ja je hebt volkomen gelijk. eigenlijk zij ze, dit schorum van de bovenste plank, onze redders in nood!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Fuck The Police, die gasten hebben gelijk om die kut agent uit te schelden. Het enige wat politie doet in Nederland zijn jongeren lastig vallen en veeeel boetes uitdelen.
mijn knie doet zeerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:12 schreef Bastoenie het volgende:
Oh ja en RTL gaat er natuurlijk weer bovenop zitten![]()
Wat is je klacht eigenlijk?
quote:Diep respect voor de agent. Niemand durft die zooi rottend afval aan te spreken want iedereen is te schijterig voor de consequenties. Als het geen politieman was, hadden de potenrammers er al lang op losgeslagen. Het liefst met z'n 15-en tegen 1. De agent krijgt een kutsalarisje iedere maand, maar hij staat daar wel mooi en doet z'n werk. Werk, iets waar die kudtkinderen nog nooit van gehoord hebben. Die kennen alleen de uitkering en zelfs dat woord kunnen ze niet normaal uitspreken. Maar goed, het Nederlandse gevolg zal wel weer zijn dat de agent ontslagen of geschorst wordt omdat hij een lelijk woord zei tegen die arme, arme Finnen...
Lijkt me toch wel gepast als die foto weggeedit wordt, maar wie ben ik...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
We houden het wel netjes he
Als ik een gendarme zie schiet ik al in bijna de lach omdat ik dan aan Louis de Funès moet denken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:31 schreef Fionn het volgende:
staat er zo een gendarme op wacht.... een of andere droplul uit de groep, die nederlandse politie gewend is, steekt zn hand naar hem op (ja de hele hand) en roept "heeuuuii!" of zoiets.
Die kon dus meteen mee naar het buroLeraar frans heeft moeten lullen als brugman om m mee te krijgen zonder een nachtje cel
in Frankrijk is het "éxcusez moi s'il vous plait, monsieur gendarme" als je ze aanspreekt en anders kon je wel eens een nachtje in de cel zitten
Wat lul je nou man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
En zo gaat het in steeds meer wijken overal. Die worden gewoon compleet overgenomen door allochtonen. Mensen durven niet meer op straat 's avonds, winkels sluiten eerder.
Tuurlijk. Het zijn 'incidenten'. Dit is maar een 'klein groepje'. Wii 'demoniseren' ze. Ze zijn slachtoffer, geen dader.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat lul je nou man.
Echt complete uitvergrote bullshit allemaal.
Stel je niet aan manquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel gepast als die foto weggeedit wordt, maar wie ben ik...
Heb ik dat gezegd? Ik zeg dat je het overdrijft.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het zijn 'incidenten'. Dit is maar een 'klein groepje'. Wii 'demoniseren' ze. Ze zijn slachtoffer, geen dader.
Stel me niet aan?quote:
Geen overdrijving, maar harde realiteit. Ik doe absoluut niet mee aan dat walgelijk zwakke knuffelgedoe, maar noem gewoon waar het op staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? Ik zeg dat je het overdrijft.
Helemaal niet. Je bent mensen aan het napraten en je overdrijft alles, om maar geen "knuffelaar" te zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geen overdrijving, maar harde realiteit. Ik doe absoluut niet mee aan dat walgelijk zwakke knuffelgedoe, maar noem gewoon waar het op staat.
jammer joh, die mogen niks...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik die agent was geweest, had ik versterking gevraagd van de ME. Met traangas en knuppels die Noord-Afrikanen bewerken om ze wat discipline aan te leren. Daarna in het busje stoppen en 1 nacht in de bak laten zitten om het af te leren.
Zie je niet dat hij door 12 Marokkanen ofzo wordt omringd, hij kan altijd zeggen dat hij zich bedreigd voelde en handelde uit verweer. Wie gelooft de rechter eerder, een groepje Marokkanen of een politieagent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer joh, die mogen niks...
als ze wat doen worden ze aangeklaagd vanwege geweldpleging..
Valt reuze mee trouwens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer joh, die mogen niks...
als ze wat doen worden ze aangeklaagd vanwege geweldpleging..
Jij ook niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Valt reuze mee trouwens.
Jij hebt de Nederlandse politie volgens mij nooit echt tekeer zien gaan.
Toevallig wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij ook niet.
De Nederlandse politie is een slap zooitje die niets mag, durft, kan of doet.
Met uitzondering van het geld aftroggelen van hardwerkende mensen die zich toch niet kunnen verdedigen omdat de bewijslast is omgekeerd.
Als Nederlanders "die tuig" schrijven, moeten ze hard aangepakt worden. In Vlaanderen zouden ze er wel raad mee weten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Als die tuig niet willen luisteren, moeten ze maar voelen. In Amerika zouden ze er wel raad mee weten.
hoi danielchicoquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:45 schreef Double-Helix het volgende:
Nederlandse politie
Guardia Civil had hem met een knuppel anaal vernedert.
Ik heet Youssef en jij?quote:
Mijn naam is Mustafa. Wollah, ik zweer.quote:
Ik...Ben Stiller!quote:
zo dat zijn pas een stelletje klootzakken, ik heb ze meegemaakt in lloret de mar maar het gekke is dat ik voor de mossos meer respect heb dan voor die miereneukers politie hier die alleen maar boetes kunnen uitdelen en de jeugd lastig vallen ipv echte harde criminelen aan te pakken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:00 schreef dubidub het volgende:
Moet je bij de Mossos D'esquadra proberen. Gelijk die halve meter aan knuppel in je nek. Jammer dit soort filmpjes, gebrek aan respect, gebrek aan opvoeding.
oh wacht even. dus de politie valt constant de jeugd lastig. ja nee maar dan snap ik je helemaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
zo dat zijn pas een stelletje klootzakken, ik heb ze meegemaakt in lloret de mar maar het gekke is dat ik voor de mossos meer respect heb dan voor die miereneukers politie hier die alleen maar boetes kunnen uitdelen en de jeugd lastig vallen ipv echte harde criminelen aan te pakken.
Huh? De politie valt de jeugd lastig?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
zo dat zijn pas een stelletje klootzakken, ik heb ze meegemaakt in lloret de mar maar het gekke is dat ik voor de mossos meer respect heb dan voor die miereneukers politie hier die alleen maar boetes kunnen uitdelen en de jeugd lastig vallen ipv echte harde criminelen aan te pakken.
lolquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
ik heb het over de onderwereld waar de politie zo bang voor is mafkees, dat jij zo naief bent die denk dat nederland geen topcriminelen heeft kan ik niks aan doen, jij komt zeker uit staphorst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef Gelderland het volgende:
[..]
lolje praat als een kereltje van 13.... 'ipv de echte criminelen'... hoe weet jij dat nou
![]()
Hoe naief ben jij nou
Kijk eens verder dan je neus lang is, en kom over 10 jaar eens met een normale mening terug
![]()
politie in nederland zijn gewoon mietjes, het enige wat ze kunnen is stiekem in bosjes te gaan zitten om auto's te flitsen en je legitimatie te vragen als je gewoon met vrienden ergens staat chillen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
Huh? De politie valt de jeugd lastig?
is vervelend maar wat is het probleem daarmee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:44 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
politie in nederland zijn gewoon mietjes, het enige wat ze kunnen is stiekem in bosjes te gaan zitten om auto's te flitsen en je legitimatie te vragen als je gewoon met vrienden ergens staat chillen.
Right. De politie is en kan. Oh en ze doen zó veel meer. Leuk hè, oogkleppen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:44 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
politie in nederland zijn gewoon mietjes, het enige wat ze kunnen is stiekem in bosjes te gaan zitten om auto's te flitsen en je legitimatie te vragen als je gewoon met vrienden ergens staat chillen.
Ging idd beetje ver, die reactie is weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel gepast als die foto weggeedit wordt, maar wie ben ik...
het is gewoon machtsmisbruik maar blijkbaar is jouw pappie politieman ofzo dat je daarom zo reageert want eerlijk is eerlijk het zijn gewoon miereneukers. En vertel jij mij maar eens wat ze dan zó veel meer doen dan alleen in bosjes zitten om te flitsen en boetes uitdelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Right. De politie is en kan. Oh en ze doen zó veel meer. Leuk hè, oogkleppen?
ik weet niet waar jij woont hoor, maar ik woon in den haag zuid west, en hier heb ik eigenlijk nergens last vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het zijn 'incidenten'. Dit is maar een 'klein groepje'. Wii 'demoniseren' ze. Ze zijn slachtoffer, geen dader.
het zijn óók mierenneukers. zoals je in elke ambtelijke tak wel vindt. neemt niet weg dat ze ook goed werk doen en dit soort randdebielen aan het (huis)werk zet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
het is gewoon machtsmisbruik maar blijkbaar is jouw pappie politieman ofzo dat je daarom zo reageert want eerlijk is eerlijk het zijn gewoon miereneukers. En vertel jij mij maar eens wat ze dan zó veel meer doen dan alleen in bosjes zitten om te flitsen en boetes uitdelen.
als ze harder optreden dan zijn het geen miereneukers meer das toch logischquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Hij vind de politie mierenneukers maar ze moeten wel harder optreden![]()
![]()
ik vond dit een kordaat optreden, waarbij de boefjes duidelijk werd gemaakt dat de straat niet van hen is, maar van mensen die niet lastig gevallen willen worden door dit crapuul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:48 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
als ze harder optreden dan zijn het geen miereneukers meer das toch logisch
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:39 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
ik heb het over de onderwereld waar de politie zo bang voor is mafkees, dat jij zo naief bent die denk dat nederland geen topcriminelen heeft kan ik niks aan doen, jij komt zeker uit staphorst.
Het zou volstrekt absurd zijn als je het terecht vind dat in deze situatie, die agent geweld gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:41 schreef T3rr0r het volgende:
Helaas mag die agent natuurlijk niks doen want dan heeft hij meteen een rechtzaak aan z'n broek.
die ene marokkaanse gast, met die vette pens, zit wel heel irritant dicht tegen hem aan. ik vind het goed dat de agent zijn macht niet heeft misbruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het zou volstrekt absurd zijn als je het terecht vind dat in deze situatie, die agent geweld gaat gebruiken.
Idd, reken maar dat je dan niet zo bijdehand loopt te doen tegen 'n agent.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:24 schreef Rapaille het volgende:
Gewoon de politie meer rechten geven. In dit geval lijkt mij een klap met een wapenknuppel wel gepast.
dat kan je wel zegge, ik was in blanes op vakantie en een avondje in lloret, zag ik even hoe een jongen werd aangepakt door de mossosquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
[..]
Weekje in Lloret gezeten, nul keer in actie gezien, jammergenoegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
dat kan je wel zegge, ik was in blanes op vakantie en een avondje in lloret, zag ik even hoe een jongen werd aangepakt door de mossos
nou dat wil je niet meemake, hij werd eerst geslage op ze hoofd omdat hij een grote bek had, daarna tegen het busje aangesmeten en kreeg hij nog een klap en sloeg keihard met ze hoofd tegen dat busje aan. Daarna stonden ze benen niet wijd genoeg uit elkaar, kreeg ie daar een paar trappe tegen zodat ze bene wel wijd genoeg stonden.. en daarna stond ie daar een half uur met een knuppel in ze nek
nou daar wil je dus echt niks mee te make hebbe denk ik zo!
Nee, kamelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:12 schreef IHVK het volgende:
lama
Dat is ook een vorm van beschaving, maar dat begrijpt de gemiddelde berber rif marokkaan niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:54 schreef Prondo het volgende:
Nederland heeft denk ik de softste politie van heel Europa, daar durven mensen dan snel een grote bek tegen te geven...
Ook onzin.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Groot gelijk van die Marokkanen. Laat die agent er eens een keer normaal uitzien, i.p.v. geblondeerde homo met een tongpiercing wtf..... Raar dat je dan uitgelachen wordt zeg.
Ja hoor en met jouw hoofd trek je ook volle zalen... Tjee als iedereen eens ophoudt met die vooroordelen en wat respect toont..maar blijkbaar moet dat bij sommige mensen erin geramd worden...quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Groot gelijk van die Marokkanen. Laat die agent er eens een keer normaal uitzien, i.p.v. geblondeerde homo met een tongpiercing wtf..... Raar dat je dan uitgelachen wordt zeg.
Dan zou de wereld een beter plek zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja hoor en met jouw hoofd trek je ook volle zalen... Tjee als iedereen eens ophoudt met die vooroordelen en wat respect toont..maar blijkbaar moet dat bij sommige mensen erin geramd worden...![]()
hopelijk lagen ze daar met een bebloed hoofd op de grond!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:18 schreef nils7 het volgende:
Nu is de hamvraag: stonden ze er na 5 min. nog steeds?
ik vind van welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Nepagent.
Politieagenten zijn ook mensen en ik zou me ook niet zo laten behandelen. Discussie voeren kan ten aller tijde op normaal niveau.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Nepagent.
Ik niet. Ik ben stoer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:51 schreef McKillem het volgende:
Er staan een stuk of 10 van die kutlui om hem heen dus ik zou me ook bedreigd voelen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja hoor en met jouw hoofd trek je ook volle zalen... Tjee als iedereen eens ophoudt met die vooroordelen en wat respect toont..maar blijkbaar moet dat bij sommige mensen erin geramd worden...![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Fuck The Police, die gasten hebben gelijk om die kut agent uit te schelden. Het enige wat politie doet in Nederland zijn jongeren lastig vallen en veeeel boetes uitdelen.
NWA Jeweetzellufquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Nepagent.
Arabische aanpakquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef ihugster het volgende:
Dat tuig verdiend gewoon de Arabische aanpak maar dat zal wel weer door die knuffelende partijen als mensonterend e.d worden gezien. De dag dat een marokkaan mij of mij familie om wat voor reden uitscheld,kun je lezen dat er een is opgenomen in het ziekenhuis.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |