hopelijk lagen ze daar met een bebloed hoofd op de grond!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:18 schreef nils7 het volgende:
Nu is de hamvraag: stonden ze er na 5 min. nog steeds?
ik vind van welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Niet echt professioneel om ze zo uit te schelden
Nepagent.
Politieagenten zijn ook mensen en ik zou me ook niet zo laten behandelen. Discussie voeren kan ten aller tijde op normaal niveau.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Nepagent.
Ik niet. Ik ben stoer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:51 schreef McKillem het volgende:
Er staan een stuk of 10 van die kutlui om hem heen dus ik zou me ook bedreigd voelen.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja hoor en met jouw hoofd trek je ook volle zalen... Tjee als iedereen eens ophoudt met die vooroordelen en wat respect toont..maar blijkbaar moet dat bij sommige mensen erin geramd worden...![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Fuck The Police, die gasten hebben gelijk om die kut agent uit te schelden. Het enige wat politie doet in Nederland zijn jongeren lastig vallen en veeeel boetes uitdelen.
NWA Jeweetzellufquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:22 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Fuck The Police, die gasten hebben gelijk om die kut agent uit te schelden. Het enige wat politie doet in Nederland zijn jongeren lastig vallen en veeeel boetes uitdelen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:17 schreef crossover het volgende:
Nepagent.
Arabische aanpakquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef ihugster het volgende:
Dat tuig verdiend gewoon de Arabische aanpak maar dat zal wel weer door die knuffelende partijen als mensonterend e.d worden gezien. De dag dat een marokkaan mij of mij familie om wat voor reden uitscheld,kun je lezen dat er een is opgenomen in het ziekenhuis.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |