Dit is klaagbaak. Er is geen discussie. De een klaagt dat blanke vla smerig is, en de ander klaagt over mensen die blanke vla smerig vinden. Het tweede topic was ludiek.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klopt. Je gaat een discussie over smaak van blanke vla toch ook niet in een topic voor voor- en tegenstanders voeren?
In het tweede topic wordt over precies hetzelfde gepraat als in dat andere topic. De ene partij vindt de andere partij stom, de ene partij vindt Yolanthe een lekker wijf, de andere partij vindt 'r een hoer. Prima, maar wat mij betreft is dat een discussie die in één topic gevoerd kan worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak. Er is geen discussie. De een klaagt dat blanke vla smerig is, en de ander klaagt over mensen die blanke vla smerig vinden. Het tweede topic was ludiek.
Nogmaals... in klaagbaak wordt niet gediscussierd. Het was een leuke running gag. Maar goed, ik heb al eerder aan den lijven ondervonden dat juist de leukere topics hier omzeep geholpen worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
In het tweede topic wordt over precies hetzelfde gepraat als in dat andere topic. De ene partij vindt de andere partij stom, de ene partij vindt Yolanthe een lekker wijf, de andere partij vindt 'r een hoer. Prima, maar wat mij betreft is dat een discussie die in één topic gevoerd kan worden.
en niet alleen door mods hoor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals... in klaagbaak wordt niet gediscussierd. Het was een leuke running gag. Maar goed, ik heb al eerder aan den lijven ondervonden dat juist de leukere topics hier omzeep geholpen worden.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef Pieter-Pen het volgende:
dat van die fiets en vrachtwagen was waar
Daar ging je al de mist in, je zit namelijk de hele morgen al op Fok te baggeren. En als het dan al net was gebeurd dan kan ik me niet voorstellen dat je er dan meteen een topic over gaat openen.quote:Toen ik net aan het rijden was
telefoon en internetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[..]
Daar ging je al de mist in, je zit namelijk de hele morgen al op Fok te baggeren. En als het dan al net was gebeurd dan kan ik me niet voorstellen dat je er dan meteen een topic over gaat openen.
Kortom, gewoon onzin dus.
Waarschijnlijk dacht een mod, (ik weet niet wie de TT aangepast heeft) dat het een spelfout was. Ik verander het weer evenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:03 schreef BloodRayne het volgende:
Hey daar, kleinigheidje eigenlijk maar desalniettemin vrij storend.
Iemand heeft zonder mededelingen, vragen of communicatie mijn topic titel verandert van 'klucht' naar 'klacht'. Omdat beide zaken iets totaal anders betekeken... vraag ik me af waarom is dat gedaan? En waarom is er niets over aangegeven?
Dit is het bewuste topic: Mijn KPN klacht
quote:klucht (de ~, ~en)
1 kort toneelstuk waarin een komisch geval uit het dagelijks leven op grappige wijze wordt behandeld => kluchtspel
2 lachwekkend voorval
Zelf-denkende modsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht een mod, (ik weet niet wie de TT aangepast heeft) dat het een spelfout was. Ik verander het weer even![]()
![]()
Voor de meeschrijvers:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:00 schreef De_Ananas het volgende:
Het is triest gesteld met Nederland
Ban ze Bio![]()
huiliequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:26 schreef simmu het volgende:
pffff, klaagbaak, dus wat meer gezeik mag wel, maar kan dit topic: Polite/marokkanen opgeschoond worden op haatposts? sommige (vooral dat plaatje) acht ik iig te ver gaan.
Ik ga even naar kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:26 schreef simmu het volgende:
pffff, klaagbaak, dus wat meer gezeik mag wel, maar kan dit topic: Polite/marokkanen opgeschoond worden op haatposts? sommige (vooral dat plaatje) acht ik iig te ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |