ja de 1 discquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Het_Biertje het volgende:
gewoon nog via bol.com verkrijgbaar lamlul.
dat jij kwaliteit niet kent kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:12 schreef Het_Biertje het volgende:
POTC is trouwens een kinderfilm
grow up.
was dat niet duidelijk?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Het_Biertje het volgende:
en wat is je klacht precies? open dan een goed klb topic of niet.
ga toch weg als je alleen maar bijdehante opmerkingen kan maken..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:14 schreef Het_Biertje het volgende:
wel verkrijgbaar dus. koop een blu-ray speler.
Pirates 'kwaliteit'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat jij kwaliteit niet kent kan ik niks aan doen
wat denk je dat ik het afgelopen jaar heb geprobeerd??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:16 schreef Repeat het volgende:
En je gaat er ook niet eerder achteraan dan pas na een jaar?
Schop die gast na een week of 2 lekker wakker, ipv zolang te wachten
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef thefunny het volgende:
Zo ben ik 57 dvd's kwijtgeraakt. Nooit meer teruggezien. Maar ach, ik download ze wel weer.
Rrrrrrrrrrrrright. Of je bent een fantast of een grote loser die zich laat gebruiken...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef thefunny het volgende:
Zo ben ik 57 dvd's kwijtgeraakt. Nooit meer teruggezien. Maar ach, ik download ze wel weer.
probleem is dat je dat wel kan doen maar er gewoon niks uitkwam (en hij wist ook niet waar die was (ik vreesde dus al het ergste) )quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:54 schreef Florian_ het volgende:
je kunt dingen natuurlijk ook gewoon terugvragen/eisen nadat je ze uitgeleend hebt
Ik heb hem nog (kopen?)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef mschol het volgende:
godverdomme...
ik leen NOOIT meer dvd's uit aan mensen..
ik krijg bijna een jaar na dato een film terug: echter wel de cheap ass single disc versie terwijl ik de dubbeldisc versie met slipcase hadKUTzooi
en laat het nou net zo zijn dat de dubbeldisc + slipcase niet meer te krijgen is (betreft Pirates of the caribbean: curse of the black pearl)
POTC + kwaliteitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat jij kwaliteit niet kent kan ik niks aan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |