Niet zo op iedereen kankeren helpt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder lulliger als je niet zuipt en rookt en dan toch kanker krijgt...
huidkanker, teelbalkanker, oogkanker, slokdarmkanker, botkanker, etc...
Inderdaad, met minder stress leven is het meest gezonde wat een mens kan doen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet zo op iedereen kankeren helpt.
Als je zegt:"Zo ben ik nu eenmaal" wil dat gewoon zeggen dat je het zelf wel prima vindt zo...voor jou moet er dus blijkbaar achteraan gezegd worden "Take it or leave it" ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Net alsof je niet kan veranderen
Je kunt ongveer 95% van je eigenschappen trainen maar dan moet je er wel iets voor doen![]()
Klacht: Mensen die zeggen ''zo ben ik nu eenmaal'' ter verdediging
Dat is te zien aan je avatarquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo simplistisch geredeneerd dat ik er om moest lachen van triestheid
''Zo ben je nu eenmaal''quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo simplistisch geredeneerd dat ik er om moest lachen van triestheid
Je doet wat aan hoe/wie/wat je bent.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sinds wanneer verander je dan niet?
Als je goed traint is er een kleine kans dat je terugvalt. Verschilt natuurlijk wel per persoon. Je hoeft niet overal aanleg voor te hebben maar je kan het zeker wel trainen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je doet wat aan hoe/wie/wat je bent.
Dat wil niet zeggen dat je dat ook daadwerkelijk bent.
Tuurlijk veranderen mensen ook, maar het is niet zo dat dmv trainen iemand per definitie kan veranderen.
Vaak vallen mensen toch terug in oude gewoontes (spelling anyone)
Maar het karakter verander je niet. Je traint het alleen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je goed traint is er een kleine kans dat je terugvalt. Verschilt natuurlijk wel per persoon. Je hoeft niet overal aanleg voor te hebben maar je kan het zeker wel trainen.
Mastrubatie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:43 schreef mymoodfentje het volgende:
wat nou trainen en zelfreflectie, flikker op met je drang alles aan jezelf altijd maar proberen te verbeteren, lijkt wel 1 grote mastrubatie op deze manier![]()
Uiteindelijk is alles aangeleerd gedrag, dus je kunt het zeker wel conditionerenquote:Op maandag 6 augustus 2007 01:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
Maar het karakter verander je niet. Je traint het alleen.
Zo vat ik het hierboven genoemde op
idd,daar ben ik al best goed inquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Van die 3 is luiheid nog het makkelijkste te trainen
Vooral dat jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:21 schreef Igen het volgende:
Vooral erg zijn mensen die zeggen: "Ja als zij een probleem met mijn gedrag heeft, dan moet zij maar veranderen, want ik ben nu eenmaal zo!"
Dan ben ik erg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:21 schreef Igen het volgende:
Vooral erg zijn mensen die zeggen: "Ja als zij een probleem met mijn gedrag heeft, dan moet zij maar veranderen, want ik ben nu eenmaal zo!"
Mensen die veranderen omdat anderen vinden dat het moet lach ik harder uit eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef De_Ananas het volgende:
Net alsof je niet kan veranderen
Je kunt ongveer 95% van je eigenschappen trainen maar dan moet je er wel iets voor doen![]()
Klacht: Mensen die zeggen ''zo ben ik nu eenmaal'' ter verdediging
Waar heb ik gezegd dat het moet? Hun argument klopt gewoon niet.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mensen die veranderen omdat anderen vinden dat het moet lach ik harder uit eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |