De hele insteek van je topic heeft het niveau ONZ.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:55 schreef TeenWolf het volgende:
btje raar dat mijn topic gesloten is over slechte ademgeur van rimmers. Ok, dat er een paar mensen erom moeten lachen is hun zaak, rest de vraag; omdat hun kinderachtig zijn wordt mijn topic gesloten?
nou degenen die kwamen met oplossingen om die gesprekken te mijden waren wel serieus, bovendien was er niets tegen homo's , ik zei ook in het begin van de post dat de meesten prima mensen waren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De hele insteek van je topic heeft het niveau ONZ.
-edit-
Vele waren serieus? Jij was de enige.
De oplossingen die je krijgt zijn; 'Niet meer tegen ze praten'. Dat kan iedereen bedenken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nou degenen die kwamen met oplossingen om die gesprekken te mijden waren wel serieus, bovendien was er niets tegen homo's , ik zei ook in het begin van de post dat de meesten prima mensen waren.
ik vind dat je het meestal bij het rechte eind hebt als je modt, maar dit had ik niet verwacht
Nee hoor, ik ben er nog.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Denk dat TS dood is.
RIP aan de nabestaanden.
Blij met de antwoorden? Nog iets te klagen?quote:
Neuh, is wel goed zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blij met de antwoorden? Nog iets te klagen?![]()
Oke. Misschien minder kuttopic's selecterenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef MouzurX het volgende:
Ja nu word ik dus heel boos he...
G&$^#@T 2 keer achter elkaar wil ik ergens reageren en is ie gesloten wannee rik op post klik.
Misschien langer een kuttopic openlaten? minstens 5 min om lekker te baggeren ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke. Misschien minder kuttopic's selecteren![]()
kunnen mods aankondigen als ze een topic gaan sluiten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:26 schreef MouzurX het volgende:
Ja nu word ik dus heel boos he...
G&$^#@T 2 keer achter elkaar wil ik ergens reageren en is ie gesloten wannee rik op post klik.
en waarom hoeft dat dan niet? dat is exact wat je nodig hebt. hey steun je broeders eem beetje met dit briljante, maar miskende, idee...!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:33 schreef MouzurX het volgende:
Dat hoeft niet maar ik kan niet eens is reageren wannee rik op nieuwe topics klik en er is net een nieuwe gemaakt..... na 0.00000002 ms is tie al dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |