Weet ik, maar ze kan me dan op zn minst aankijken of tegen me praten. Ik vond het ook lastig, maar praten kan wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:50 schreef Copycat het volgende:
Het is net een weekje uit, ze weet zich nog geen houding te geven.
My thoughts exactly... daarom heb ik het ook al opgegeven... ze zegt overigens van niet, dat ze het gewoon moeilijk vindt. Ook wel een aannemelijke uitleg, ik vind het zelf ook erg moeilijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:17 schreef Tarabass het volgende:
Of zou ze iets te verbergen hebben?
Nope. Echter, zij was degene die gewoon normaal wilde praten bij het uitgaan zei ze tegen me. Dus als ze dan ineens zo vaag gaat doen terwijl het haar eigen wens was om het zo te doen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:29 schreef dikkedorus het volgende:
Wat verwacht je dan, dat ze vrolijk een conversatie met je begint?
Klacht: mannen die niets van vrouwen begrijpen en er over zeuren op FOK [afbeelding]
Dan had die klacht er ook wel bijgestaan... of dan had ik niet eens een topic gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:53 schreef reetveter het volgende:
zei ze ook, het ligt niet aan jou het ligt aan mij
Wat denk je zelfquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ohja: Heb je haar wel geneukt ? Anders mag je het geen ex noemen enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |