Kijk maar uit, straks ga ik nog vragen of je niet die DJ bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:19 schreef Rozevla het volgende:
[] Nachtelijke trek of gewoon kei veel honger []
WTF DIT IS TOCH FUCKING NIET NORMAAL JANET
Ben jij niet die vla?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:19 schreef Rozevla het volgende:
[] Nachtelijke trek of gewoon kei veel honger []
WTF DIT IS TOCH FUCKING NIET NORMAAL JANET
Ik hoop dat je een steenpuist krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Big maddafakker pink pimp roze vla swa![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:31 schreef Biogarde het volgende:
Is Sandstorm weer bezig?
Misschien als jij eens niet zo irritant post dan is het ook niet zo dat ik daar op reageer. Met je quasi-grappige-bashende opmerkingen. Anyway ik heb net al een waarschuwing gehad dus ik zal sowiso al minder makkelijk kunnen reageren op je postsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Maar het gaat onder andere over MetalSonic
Hier in Klaagbaak zijn we zo makkelijk dat we een hoop door de vingers zien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:01 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Misschien als jij eens niet zo irritant post dan is het ook niet zo dat ik daar op reageer. Met je quasi-grappige-bashende opmerkingen. Anyway ik heb net al een waarschuwing gehad dus ik zal sowiso al minder makkelijk kunnen reageren op je posts![]()
Je hebt wel gelijk ik heb even kinderachtig lopen doen ja. Ik zal er inelkgeval op letten in de toekomst .quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier in Klaagbaak zijn we zo makkelijk dat we een hoop door de vingers zien.
Maar ga aub niet doen wat een ander doet. Gaat iemand over de zeik tegen je, dan mag je dat melden.
Hier of middels een topic-report: Uitroepteken bovenaan de topic's.
Ik heb je vanavond even zitten volgen, en zelfs ik werd er treurig van![]()
Zand erover. Gaan met die banaan![]()
Je mag soms best even je gal spuien. Daar is KLB immers voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk ik heb even kinderachtig lopen doen ja. Ik zal er inelkgeval op letten in de toekomst .![]()
Rode mieren kolonie in je onderbroek gekropen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:24 schreef Kreator het volgende:
Kan een moderator in mijn hondentopic even de reacties met hondenplaatjes verwijderen? Ze voegen niets toe en notabene een moderator verneukt daarmee moedwillig mijn topic.
Bedankt.
groetjes,
krea.
Ah..dus topicvervuilende offtopic crap mag gewoon blijven staan, als het maar van een moderator is? hihi, grappig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Rode mieren kolonie in je onderbroek gekropen?
Relax man..
ach ja.. je kan er wat tegen inbrengen, maar dat heeft geen zin..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah..dus topicvervuilende offtopic crap mag gewoon blijven staan, als het maar van een moderator is? hihi, grappig..
Ehm, zie jij het nog ergens staan dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah..dus topicvervuilende offtopic crap mag gewoon blijven staan, als het maar van een moderator is? hihi, grappig..
...tellen is best pittig, maar 1 + 1 is twee. En uiteraard blijft uitgerekend die van inteeltwonder Missteek staan. Wat een toeval, wat een toeval. Nou bedankt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Janetje het volgende:
Ehm, zie jij het nog ergens staan dan?
Ik heb welgeteld één plaatje laten staan. De rest van de offtopic troep en plaatjes heb ik eruit gegooid.
Mijn allereerste en allerlaatste reply op BereNDD, het wonderkind: Er stonden er een tiental, die dus allemaal zijn weggehaald...op die van Missteak na.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef BereNDD het volgende:
Heb even gekeken naar het topic.. maar kom op man.. zo kan je natuurlijk over alles zeuren, het is gewoon een leuk plaatje van een hond, daar stoor je je toch niet aan?
In een topic over honden leek me één plaatje niet bijzonder ongepast.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
...tellen is best pittig, maar 1 + 1 is twee. En uiteraard blijft uitgerekend die van inteeltwonder Missteek staan. Wat een toeval, wat een toeval. Nou bedankt!
Mijn allerlaatste reply op deze quote van het wonderkind Kreator: Er stonden er 4.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn allereerste en allerlaatste reply op BereNDD, het wonderkind: Er stonden er een tiental, die dus allemaal zijn weggehaald...op die van Missteak na.
och nou nou nou, kijk dat zijn pas dingen die nergens overgaan..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn allereerste en allerlaatste reply op BereNDD, het wonderkind: Er stonden er een tiental, die dus allemaal zijn weggehaald...op die van Missteak na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |