Doe dat eerst maar op Mirror, 100cc en 50cc... Dat is toch makkelijk, 160 punten halen in All Cupquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Ja hoor een 160er!!![]()
![]()
Wil iemand op me aanraken?![]()
(op 150cc uiteraard)
Mijn DS een beetje usen in exchange voor een jonko ehquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef Kikker_kermit het volgende:
Mario Kart op de nintendo DS is geniaal, helemaal als je stoned bent![]()
Ik vind de woestijnbanen in latere mario's een stuk kutter... En die ijsbanen in supermariokart...quote:
De ijsbaan bedoel die ene in de originele Mario Kart... mt die kleine ijsblokjes, waar je tegenaan ramt en dan stil staat... gewoon kutbanen zijn het...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Aan die woestijnbaan in DD heb ik ook een hekel, die uit de eerste cup. Daar eindig ik altijd zo dat ik m'n opgebouwde winst verspeel en niet 1e plaats heb in de totaalstand.
Ijsbaan is wel geinig, alleen ik knal nogal eens tegen die ijsblokken op en die schaatsende melvins.
Bowser stage, Star Cup wat een kuttrack was dat op 150cc in 1P modus....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De ijsbaan bedoel die ene in de originele Mario Kart... mt die kleine ijsblokjes, waar je tegenaan ramt en dan stil staat... gewoon kutbanen zijn het...
Vanilla Lake was het dacht ik...
[afbeelding]
En je valt er steeds af als bowser om de hoek komt en je eraf knaltquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Rainbow Road is juist gaaf. Vrolijke muziek, vrolijke kleurtjes![]()
Ik heb m'n SNES een paar maanden geleden nog eens aangesloten en OMG!!! Je wordt idd scheel van die mode7 (had eerst double dash gespeeld). Duurt echt wel een tijdje voor je weer gewend bent aan de graphics hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
kan ik me wel herinneren ja. ik ben benieuwd of ik dat originele mariokart nu nog wel leuk zou vinden, of dat het maar valse nostalgie is. in de oude kart lijken echt alle banen nog op elkaar, en dat mode7 ga je scheel van kijken
ja, da's wel kut. daarom neem ik tegenwoordig altijd in ieder geval zelf bowser. lekker iedereen opzij beuken. en dan toad erbij voor de gouden mushroomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef Glennz het volgende:
[..]
En je valt er steeds af als bowser om de hoek komt en je eraf knalt
Is wel een voordeel ja, alleen vind ik die zware karts wel een stuk lastiger te besturen, bovendien als je geraakt wordt door een schild of over een schil rijd dan gaat je snelheid drastisch omlaagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, da's wel kut. daarom neem ik tegenwoordig altijd in ieder geval zelf bowser. lekker iedereen opzij beuken. en dan toad erbij voor de gouden mushroom
Als je met een Bowser of Kong rijdt, dan ga je natuurlijk niet over schillen rijden hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is wel een voordeel ja, alleen vind ik die zware karts wel een stuk lastiger te besturen, bovendien als je geraakt wordt door een schild of over een schil rijd dan gaat je snelheid drastisch omlaag
Als je goed timed kun je een rood schildje afweren door op het juiste moment een schild of banaan naar achteren te gooien. Ik ben er ook wel eens kwijtgeraakt door er paddestoeltjes keisnel vandoor te schietenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Als je met een Bowser of Kong rijdt, dan ga je natuurlijk niet over schillen rijden heDe rode schildjes kun je dan weer weinig aan doen, of je moet wat geluk hebben bij een bochtig stuk (of bijvoorbeeld de Ghost valley tracks) dat je de schildjes kunt afschudden.
Uiteraard als je al een banaan on schildje hebt kun je dat doen (schildjes kun je immers naar achteren gooien), maar meestal kreig je die krengen naar je kop als je geen wapen hebtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je goed timed kun je een rood schildje afweren door op het juiste moment een schild of banaan naar achteren te gooien. Ik ben er ook wel eens kwijtgeraakt door er paddestoeltjes keisnel vandoor te schieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |