quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Geweldig, ik heb toevallig morgen een afspraak voor een permanentje.
Is dit een foto van die Karel de Fries Johansen? Ziet er ineens heel anders uit dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:12 schreef fanneke het volgende:
Dus deze jongen uit de 3e (!) Deense afdeling moet het gaat doen voor ons?
[afbeelding]
Zal vanavond het papiertje van theole mee brengen voor je.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:04 schreef DutchGooner het volgende:
Vanavond dus naar FCDB v Wigan.
wat een slechte TVP
Lijkt me niet. Die zal wel naar VVV o.i.d. gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef DutchGooner het volgende:
Er moet echt een fatsoenlijke spits komen
Redan huren zou toch wel mogelijk zijn?
Het staat ook op www.vi.nlquote:Den Ouden en Den Bosch naderen akkoord
19/7/2007 23:23
FC Den Bosch en Geert den Ouden hebben elkaar dan toch gevonden. Slechts een paar details moeten nog worden ingevuld.
Den Ouden (30), die zijn conditie op peil houdt bij AZ, leek aanvankelijk weinig trek te hebben in FC Den Bosch. De aanbieding van de Brabantse eerstedivisionist voldeed niet aan zijn eisen.
Maar een nieuwe toenadering heeft Den Ouden alsnog overtuigd naar De Vliert te komen. 'Op een paar punten na is het rond', zegt de clubloze spits in het Algemeen Dagblad.
Sorry als er spelfouten zitten, vannacht getypt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:33 schreef annelies80 het volgende:
Den Ouden komt
Nu zowel de Deen als de Tsjech die op proef waren, weinig potten konden breken heeft het er alle schijn van dat Geert Den Ouden komend seizoend bij ons in de spits zal fungeren.
Zowel verschillende media als bronnen rondom de club hebben er alle vertrouwen in dat Den Ouden komend seizoen in het blauw-wit van onze fc zal acteren.
Door zijn stugge houding in de onderhandeling zal hij het niet makkelijk krijgen onder de supporters. Desondanks roepen wij iedereen op om positief achter ons clubke te gaan staan komend seizoen.
Ze zullen het nodig hebben! HEYA DEN BOSCH!
Bron: www.m-side.com
Ach wat geeft het, het gaat om het nieuws wat je brengt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sorry als er spelfouten zitten, vannacht getypt.
Waarom? Omdat ie probeert zoveel mogelijk te verdienen? Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:33 schreef annelies80 het volgende:
Den Ouden komt
Door zijn stugge houding in de onderhandeling zal hij het niet makkelijk krijgen onder de supporters. Desondanks roepen wij iedereen op om positief achter ons clubke te gaan staan komend seizoen.
Dat tekstje is getypt door TR, dus er staan ook persoonlijke meningen in.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie probeert zoveel mogelijk te verdienen? Wat is daar mis mee?
Iedereen probeert toch zoveel mogelijk te verdienen. Maar in Nederland word je al gauw voor geldwolf uitgemaakt.
Ik zal hem er zeker niet minder om toejuichen (als ie komt).
Maar TR staat zeker niet alleen in die mening. Ik hoorde en las die mening over Den Ouden wel vaker de laatste weken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat tekstje is getypt door TR, dus er staan ook persoonlijke meningen in.
No offence robbie
En terecht, je weet als speler ongeveer wel wat een club te besteden heeft en je weet dat de Jupiler League gewoon geen vetpot is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar TR staat zeker niet alleen in die mening. Ik hoorde en las die mening over Den Ouden wel vaker de laatste weken.
Ik zal hem ook niet minder toejuichen hoor, hijs welkomquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ie probeert zoveel mogelijk te verdienen? Wat is daar mis mee?
Iedereen probeert toch zoveel mogelijk te verdienen. Maar in Nederland word je al gauw voor geldwolf uitgemaakt.
Ik zal hem er zeker niet minder om toejuichen (als ie komt).
Als je wint...heb je vrienden....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:24 schreef annelies80 het volgende:
[..]
. totdat hij natuurlijk scoort voor den bosch natuurlijk... want dan is alles weer koek en ei en wordt er een liedje voor hem gezongen![]()
Dat is ook wel zo, maar je probeert er toch zoveel mogelijk voor jezelf uit te halen? Dat doet toch iedereen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
En terecht, je weet als speler ongeveer wel wat een club te besteden heeft en je weet dat de Jupiler League gewoon geen vetpot is.
Dan weet je dat je geen hoge contraceisen mag stellen, want hij zit nu niet echt in de positie dat hij de clubs voor het uitkiezen heeft.
Allereerst ben van mening dat je testspelers niet tegen clubs zoals Wigan en Porto moet testen, doe dat aub tegen clubs zoals Zwolle en Eindhoven, krijg je een beter zicht op ze.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef annelies80 het volgende:
Een fatsoenlijke spits komen? Die ballen kwamen nauwelijks aan bij de Deen en Tsjech...
Powel flashbacksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:24 schreef annelies80 het volgende:
totdat hij natuurlijk scoort voor den bosch natuurlijk... want dan is alles weer koek en ei en wordt er een liedje voor hem gezongen![]()
Inderdaad een doelman test je ook niet tegen Best Vooruit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Allereerst ben van mening dat je testspelers niet tegen clubs zoals Wigan en Porto moet testen, doe dat aub tegen clubs zoals Zwolle en Eindhoven, krijg je een beter zicht op ze.
Nu weet ik daar het antwoord nog niet op, vd Biezen absoluut niet....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Allereerst ben van mening dat je testspelers niet tegen clubs zoals Wigan en Porto moet testen, doe dat aub tegen clubs zoals Zwolle en Eindhoven, krijg je een beter zicht op ze.
Maar welke fatsoenlijke spits hebben we dan nu? vd Biezen!?
En niet alleen Powel... maar meerdere, neem een v. Nistelrooy... psies hetzelfde.quote:
Ja ik ben van de partij!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:47 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik zal die Tsjech en die Deen vanmiddag ook maar eens scouten voor jullie dan.
Den Ouden doet dus zeker nog niet mee vandaag, lijkt me.
Nog fans van de FC die naar De Zwaaier gaan?
Dat bedoel ik dus, we hebben geen fatsoenlijke spits, maar goed, dadelijk ff naar Werkendam.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:31 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Nu weet ik daar het antwoord nog niet op, vd Biezen absoluut niet....
Zijn 2 verschillende zaken, ik ben denk ik 1 van de weinige Bosschenaren die een pesthekel aan die gast heeft maar dat heeft overigens niets met zijn FC-periode te maken itt Powel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:31 schreef annelies80 het volgende:
[..]
En niet alleen Powel... maar meerdere, neem een v. Nistelrooy... psies hetzelfde.
en dat geldt ook weer voor vanmiddag.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:35 schreef fanneke het volgende:
0-2, en het was weer niet veel.
Snel thuisquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dat geldt ook weer voor vanmiddag.
En die 2 spitsen zijn ook niet echte aanwinsten. Maar ja Van der Biezen schiet ook 2 grote kansen over en naast.
Goals van Yuri Rose en een penalty van Arne Slot.
Och, 't is nog geen half uur rijden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Snel thuis.
Heb je nog wat meer info soms?
Was er nog 1 die teveel stond te ouwehoerenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
Verder teveel staan ouwehoeren en niet veel meer van de 2e helft gezien.
opstelling 1e helft:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
Aborah, Wau, Beekmans en Mäempää niet erbij dus. Toch 4 basisspelers.
Wie speelden in hun plaats dan? Aangezien Luijten ook nog niet mee mag doen.
Ja, dat was 'onze' Koen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Aha, Van Moorsel. Die herkende ik dus niet. Net als Van de Biezen. Dat was die nummer 9 die uit de draai over schoot in de eerste helft dus?
Dan stond je vlak bij mij in de buurt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Stond de eerste helft aan de zijlijn waar Jordens Peeters verdedigde tegen Charles Dissels, dus dat was goed te zien vanaf die plek.
We spelen al jaren met een oud en, op papier, 'traag' centraal duo. In de Jupiler League is dat niet zo'n probleem. (denk aan Van den Hoorn en Uneken)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Alleen Van den Berg en Ebbinge vind ik gezien hun geringe snelheid wel een gewaagde centrale defensie, hoewel ze op ervaring in de Jupiler League waarschijnlijk veel zullen compenseren.
Joh! Ik stond wel wat verder, zo buiten de zestien. Zeg maar recht het hek door en dan direct bij de reclameborden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:14 schreef fanneke het volgende:
]
Dan stond je vlak bij mij in de buurt.![]()
Ik stond daar zo ongeveer op de 5 meter lijn.
Nee kende het niet. Ziet er idd aardig uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Joh! Ik stond wel wat verder, zo buiten de zestien. Zeg maar recht het hek door en dan direct bij de reclameborden.
Wel aardig complex hè, de Zwaaier? Of kende je het al?
Hey,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:16 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Was er nog 1 die teveel stond te ouwehoeren![]()
Probeerde 5 minuten z'n mond te houden maar hield het nog geen minuut vol![]()
en bedoel niet mezelf trouwens.
Heb ik je naam genoemd?quote:
Als je binnen kwam rechts in de hoek.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:
Waar stonden jullie gisteren zo ongeveer, Lady en DG?
Wel jammer, dacht ik TerroRobbie te gaan meeten, gaat ie niet mee met Yeahinho......
Zou best kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef methodmich het volgende:
Ah, dus in de buurt van Fanneke dan ook denk ik. Grappig.
Naast fanneke.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:
Waar stonden jullie gisteren zo ongeveer, Lady en DG?
Nee zou niet weten wie het is.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Haha, Lady stond zowat naast hem, maar kent fanneke niet zo te lezen?
Heel wat gemist zie ikquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk wel!
Een fotoreportage van Sparta - Den Bosch op de Sparta-site trouwens: http://www.itwm.nl/artikel.php?id=3209
Check z'n staat van dienstquote:Is Gorgi Hristov de spits die we zoeken?
25-07-2007
Gorgi Hristov schijnt een dezer dagen op proef te komen bij FC Den Bosch. Is hij dan de targetman die we nodig hebben? FCDBFans.nl ging op zoek naar de feiten achter de man die zich met zeventien interlandtreffers Macedonisch topscorer allertijden mag noemen.
Hristov begon zijn loopbaan in 1994 bij de Joegoslavische topclub Partizan Belgrado. Het talent kwam in 61 wedstrijden tot 21 doelpunten, en verdiende een transfer (voor liefst 5 miljoen gulden!) naar het Engelse Barnsley.
Het Engelse avontuur ging echter niet zoals gehoopt; na drie seizoenen was hij slechts tot acht treffers in 46 wedstrijden gekomen, en in 2000 vertrok Hristov transfervrij naar NEC. Daar bloeide hij vanaf zijn aankomst helemaal op. Al na de eerste drie competitiewedstrijden had Hristov er zes inliggen (waaronder twee hattricks), en Voetbal International kopte zelfs met de tekst "NEC heeft een wondermidvoor".
In totaal kwam Hristov in zijn eerste seizoen tot 15 doelpunten, waarmee hij in Nijmegen clubtopscorer werd. In het tweede seizoen kampte de spits met veel blessures, waardoor hij slechts acht keer in actie kwam (één doelpunt). Toen hij eenmaal weer fit was, verslechterde de relatie met trainer Johan Neeskens. Hristov moest veelal genoegen nemen met korte invalbeurten en kwam zodoende tot 22 wedstrijden en twee doelpunten.
In 2003 vertrok de aanvaller naar FC Zwolle, waar hij ook niet echt gelukkig was. Desondanks kwam hij in 13 competitiewedstrijden vier keer tot scoren voor de eerstedivisionist. Al na één jaar verkaste hij weer naar Dunfermline Athletic, toen getraind door oud NEC trainer Jimmy Calderwoord.
Via het Hongaarse Debreceni VSC, het Israelische Nazareth en het Griekse Niki Volos belandde Hristov op Cyprus. Daar is hij echter niet gelukkig, en de 31-jarige spits wil naar verluid graag terugkeren naar Nederland. Is FC Den Bosch zijn volgende station..?
Nee idd je had helemaal gelijk. Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:16 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me niet dat Hristov vanavond al meedoet.
Neem aan dat die gast ook niet geheel blessurevrij het complex heeft verlaten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef fanneke het volgende:
Aborah met brancard van het veld na een belachelijke overtreding van een Eindhovenaar.
quote:'Den Ouden komend seizoen bij Excelsior'
Geert den Ouden heeft in Excelsior een nieuwe club gevonden. RTV Rijnmond meldt dat de 31-jarige aanvaller een tweejarig contract bij Kralingers heeft getekend. De Zuid-Hollander keert daarmee terug bij de club waar hij zijn profcarrière begon.
Den Ouden speelde het laatste half jaar bij Willem II, maar had bij de Tilburgers weinig perspectief op een positieve toekomst. Zodoende hield hij de afgelopen weken bij AZ zijn conditie op peil.
In 1998 maakte de Rotterdammer voor Excelsior zijn debuut in het profvoetbal en was daarna in het shirt van RBC Roosendaal, Djurgarden, ADO Den Haag en Willem II te bewonderen. Den Ouden stond ook in de belangstelling van FC Den Bosch, Helmond Sport en RKC Waalwijk.
Zijn overgang naar Excelsior valt verrassend te noemen omdat directeur Simon Kelder onlangs nog liet weten dat de club geen interesse in Den Ouden had.
Denk je dat je alles al gehad hebt dit seizoen wordt het volgend seizoen nog erger.....als we Ten Heuvel gaan kwijtraken is dat niet zo'n ramp overigensquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Op Wiki Den Bosch staat de huidige selectie en de contractduren. De contracten van 9 (!!) spelers lopen af, waaronder belangrijke basisspelers als Beekmans en Ten Heuvel. Ik vermoed dat er een gigantische leegloop zal komen na dit seizoen.
Die is goed voor 10+ assists en 3 goals uit vrije trappen. Scheelt nogal.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Denk je dat je alles al gehad hebt dit seizoen wordt het volgend seizoen nog erger.....als we Ten Heuvel gaan kwijtraken is dat niet zo'n ramp overigens
Zal komend jaar gegarandeerd minder wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die is goed voor 10+ assists en 3 goals uit vrije trappen. Scheelt nogal.
Wat wordt er niet minder, behalve het aantal overwinningen en goals?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal komend jaar gegarandeerd minder worden
*proest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat wordt er niet minder, behalve het aantal overwinningen en goals?
Goed gezien Sherlockquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Op Wiki Den Bosch staat de huidige selectie en de contractduren. De contracten van 9 (!!) spelers lopen af, waaronder belangrijke basisspelers als Beekmans en Ten Heuvel. Ik vermoed dat er een gigantische leegloop zal komen na dit seizoen.
Ja dat gaat dan idd leuk worden, dat zij met minder man komen te staan is nie zo erg... maar als onze spelers er maar geen blessures aan overhouden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:27 schreef fanneke het volgende:
Dat wordt een leuke wedstrijd morgenmiddag tegen Maccabi Petach Tikva.
Gisteravond speelden ze tegen TOP en na ruim een half uur is die wedstrijd gestaakt nadat de Israëliërs nog maar met 8 man op het veld stonden. 3 Rode kaarten.
Altijd leuke wedstrijden met die mannen uit het Midden-Oosten.![]()
Wie weet kun je hem dinsdag zien spelen.quote:
En het IS onze nieuwe spits!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Hristov lijkt inderdaad onze spits te worden. Kan ook naar Saarbrucke maar prefereert een verlijf in Nederland.
Dat is ook mijn grootste zorg. Hij is erg blessuregevoelig geweest de laatste jaren. En hij heeft niet echt op een hoog niveau gespeeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Zou mooi zijn als hij net zo'n start maakt als bij NEC destijds! Lijkt me, mits fit, een prima aanwinst.
Met je rug naar het veld gestaan, Tong?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:18 schreef tong80 het volgende:
Schoppers ? Ik heb één overtreding gezien die niet kon.
Ik stond voor de kantine met bedieningquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Met je rug naar het veld gestaan, Tong?
Of ben je de kantine niet uit geweest.![]()
Volgens mij is Tong niet buiten geweest als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Met je rug naar het veld gestaan, Tong?
Of ben je de kantine niet uit geweest.![]()
'Hristov zal een wonder moeten verrichten. Van de andere aanvallers zal weinig te verwachten zijn.'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef DutchGooner het volgende:
Kansen zat, de afwerking was ronduit slecht en de keepers hadden een paar uitstekende reddingen.
Ik las het meer in de zin van "bijna geen kansen gehad"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hristov zal een wonder moeten verrichten. Van de andere aanvallers zal weinig te verwachten zijn.'
daar heb je gelijk in maar daar moet onze international iets aan gaan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Echt ik vond de aanvalopbouw niet slecht maar de aanvallers waren onmachtig. Of concludeer ik te snel ?
Ik stond met mijn vaste groepje recht voor de ingang van de kantine. Aan de reling zeg maar. Links en rechts tafeltjes van me één was met NIVO mannen de andere met FC mannen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zat je dan, ben de kantine wel een stuk of 10 keer ingelopen om bier te halen. En weet hoe je er ongeveer uit ziet nav foto;s in het nivo topic.
Vakwerk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
Na jaren van ergenis dan eindelijk
[afbeelding]
Duh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta, de nieuwste hoofdklasser.
Kennen jullie hem ?
Geen idee, zo goed ken ik em niet.quote:
Dit is inderdaad een hele verbetering.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
Na jaren van ergenis dan eindelijk
[afbeelding]
Nu Luinge nog!quote:Van Dongen stopt per 1 januari met fluiten
Peter van Dongen zal per 1 januari niet meer op de Nederlandse velden te bewonderen zijn. De scheidsrechter stopt volgens RTV Noord Holland in 2008 met fluiten.
Van Dongen staat al jaren op de A-lijst, de hoogste categorie voor scheidsrechters in Nederland. Internationaal wist de 47-jarige arbiter echter nooit door te breken. Door zijn leeftijd zal dat ook in de toekomst niet meer gebeuren.
Ben al blij met PO, alles minder dan dat is een rampseizoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Rampseizoen? Neuh... Ik ga in ieder geval nergens van uit kan het ook niet tegenvallen.
aangepast.
Ik wilde het eigenlijk ook gaan doen, maar nu durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Begin jij godver ook al te nummeren!?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ben natuurlijk gewoon weer van de partij!!!
03-4 werd het 1-2.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:09 schreef 456 het volgende:
0-1
Hoe wast? (Is dit niet de eerste x dat db wint bij agovv?)
En het viel niet eens tegen. Best goed gespeeld eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:09 schreef 456 het volgende:
0-1
Goed begin, halve werk...
Hoe wast? (Is dit niet de eerste x dat db wint bij agovv?)
Neuh maar het is een beetje raar in mijn optiek omdat we nog genoeg uitwedstrijden eerder hebben en dichterbij of is dat zo'n rare gedachtengang?quote:
Mouradquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ow, misverstandje dus
mwah, jullie missen niks, behalve Mourad en nog iemand
de enige buitenlander die we haddenquote:
Dan had ie er wel 15 kunnen geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
Oja fanneke, die gele voor Maguire was terecht.
Dan had ie dat moeten doen, rugbytackles zijn nog steeds niet toegestaan lijkt me.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan had ie er wel 15 kunnen geven.
Moet je het BD er vandaag eens op naslaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
Net de SV gezien maar wat me opviel is dat ze gewoon bleven voetballen na de 0-1, is vorig seizoen weleens anders geweest.
Oja fanneke, die gele voor Maguire was terecht.
In de samenvatting leek het terecht geel inderdaad. In het stadion zag je beter dat hij gewoon half struikelde. De scheidsrechters was in ieder geval erg selectief in het geven van kaarten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan had ie dat moeten doen, rugbytackles zijn nog steeds niet toegestaan lijkt me.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ab23aaquote:
25 dus. Ik ben van 1983quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:37 schreef 456 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ab23aa
Geboortedatum: 14-03-1982
Geen zin in te rekenen...
Doe even normaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef De_Hypotheker het volgende:
Jullie worden kampioen met Rossen, Ebbinge enGorgi
![]()
![]()
Hoop doet leven.quote:
Inderdaad leuk!quote:
Ik begin ook een soort gevoel te krijgen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me net het klem gevreten heb aan de roti.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef annelies80 het volgende:
Ik hoop het ook.
Ik snap werkelijk niet wrom Beekmans vanavond bankzitter is.... Okay, dat Rossen een basis plaats heeft dat begrijp ik wel... maar er is toch echt wel plek voor Beekmans. Naja... hoop dat hij snel zijn plaats in de basis weer veroverd heeft!
Veel plezier vanavond... kbegin toch da gevoel, met het uur, beter te voelen...
Pfff..........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Ten Heuvel is welgeteld 1x buitenom langs z'n tegenstander gegaan (net op het moment dat ik stond te schelden dat ie nooit buitenom durft te gaan), en meteen werd eruit gescoord door Wau.
En in de oefenwedstrijd tegen Eindhoven precies hetzelfde verhaal. Zou ie zelf nou niet inzien dat ie dat vaker moet proberen i.p.v. tikkies breed?
Volgens mij was dat geen penalty. Matusiwa ging erg gretig neer tegen Van den Berg, die volgens mij gewoon een schouderduw gaf. Maar goed, je kan hem geven, al moet je dat dan tijdens een wedstrijd wel erg vaak doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef fanneke het volgende:
Volgens mij heeft Mäenpää in 2 wedstrijden nog geen schot op doel gehad. Behalve die penalty (was het er één?) vanavond dan.
Inderdaad, het lijkt allemaal aardig op zijn plek te staan tot nu toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het spel zag er toch wel aardig uit in de samenvatting.
Het klinkt misschien hard, maar ik kan me geen persoon herinneren die meer gehaat werd in zijn actieve periode bij DB als Zonderland, ik kan er niet van wakker liggen dat ie aula is. Ik kan me nog een geval herinneren dat na de zoveelste nederlaag van DB er serieuze plannen werden gemaakt op de terugweg van een uitwedstrijd om een nachtelijk bezoekje aan zijn huis te brengen, en dan bedoel ik niet om even op de koffie te komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:20 schreef tong80 het volgende:
Was na zijn loopbaan als coach zo'n beetje de eerste technisch directeur van den Bosch.
Rip
Niet hoeven vlaggen in Nieuwegein, Robbie??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Opkomst en sfeer viel niet tegen trouwens op M.
Niet hoeven vlaggen nee, wel geweest uiteraard! Mooi toernooi! Morgen (zondag) weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:10 schreef scheur het volgende:
[..]
Niet hoeven vlaggen in Nieuwegein, Robbie??
Ik zat er recht achter en het was gewoon ene strafschop hoor. Gewoon dom van Van de Berg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij was dat geen penalty. Matusiwa ging erg gretig neer tegen Van den Berg, die volgens mij gewoon een schouderduw gaf. Maar goed, je kan hem geven, al moet je dat dan tijdens een wedstrijd wel erg vaak doen.
Ja, inderdaad. Heel goed georganiseerd enzo, maar.......prijsuitreikingen blijven slaapverwekkend. Zeker als je ongeveer 2 1/2 uur moet wachten.......op niks.... Maar verder,petje af!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:31 schreef Hathor het volgende:
JSV toevallig?
hoe vond je Ivo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat er recht achter en het was gewoon ene strafschop hoor. Gewoon dom van Van de Berg.
Mijn neefje speelt daar in de D-tjes, of C-tjes, dat weet ik zo snel effe niet, en mijn broer, zijn vader dus, rijdt altijd mee naar de uitwedstrijden, en ze weten hem ook altijd weer te strikken als grens of scheidsrechter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef scheur het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heel goed georganiseerd enzo, maar.......prijsuitreikingen blijven slaapverwekkend. Zeker als je ongeveer 2 1/2 uur moet wachten.......op niks.... Maar verder,petje af!!!
Volgens de krant, de tv beelden en 4.117 supporters in het stadion niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat er recht achter en het was gewoon ene strafschop hoor. Gewoon dom van Van de Berg.
Dat duurde wat lang inderdaad. Robbie de Wit zag er ook nog slecht uit... Triest verhaal is dat toch... Zo jong nog..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef scheur het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heel goed georganiseerd enzo, maar.......prijsuitreikingen blijven slaapverwekkend. Zeker als je ongeveer 2 1/2 uur moet wachten.......op niks.... Maar verder,petje af!!!
Prima, viel me 100% mee. Gelukkig kan hij straks gaan stofzuigen zodra Aborah er weer is, kan die de aanval gaan voorzien van passjes en nuttige ballen en Rossen het vuile werk voor Stanley opknappen, want daar is hij toch vooral goed in. Blijf het wel echt jammer vinden dat Beekmans niet speelt nu.quote:
Volgens de tv-beelden (van achter/zijkant) raakte ie hem nauwelijks maar ik keek er naar en hij gaf hem gewoon een duw waardoor hij uit balans raakte. Natuurlijk gaat die gozer snel naar de grond maar Van den Berg moet met al zijn routine en ervaring gewoon van die knakker afblijven. Niks anders dan dom dom dom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens de krant, de tv beelden en 4.117 supporters in het stadion niet.
Ontzettend dom. Hoe durf je tegenwoordig als verdediger een aanvaller nog aan te raken. Je weet dat als je een spits zelfs maar aankijkt ze vaak al omvallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat die gozer snel naar de grond maar Van den Berg moet met al zijn routine en ervaring gewoon van die knakker afblijven. Niks anders dan dom dom dom.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ontzettend dom. Hoe durf je tegenwoordig als verdediger een aanvaller nog aan te raken. Je weet dat als je een spits zelfs maar aankijkt ze vaak al omvallen.
Inderdaad een belachelijke actie van Van den Berg. Alsof voetbal een contactsport is.
![]()
Klopt, hypocriet he? die kutscheidsrechters?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Op het middenveld zou het niet eens een vrije trap zijn... In het 16-meter gebied is het ineens een penalty.
Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig weer, die discussies over wel of niet strafschop. Dit was er zeker geen, Peter kon er niets aan doen.
Dat soort ballen moeten gewoon naar de 2e paal, nu viel hij er in... anders viel ie bij Wau op zn hoofd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Was de goal van Hristov trouwens bewust ? Leek me een verdwaalde voorzet.
Juist om dat gevoel een beetje te temperen... Er zijn al weer gasten die de polonaise lopen en denken dat we kampioen gaan wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?
We mogen blij zijn als we uberhaupt de PO halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist om dat gevoel een beetje te temperen... Er zijn al weer gasten die de polonaise lopen en denken dat we kampioen gaan worden![]()
In het stadion leek het mij alsof ie het bewust deed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat soort ballen moeten gewoon naar de 2e paal, nu viel hij er in... anders viel ie bij Wau op zn hoofd..
Belangrijkste was dat het een goal was, op een belangrijk moment. Maar denk dat hij een voorzet in gedachten had.
Dat maakt het zo dom. Als Jordens zoiets doet, is het niet zo erg, maar hij was langs Van den Berg en Peter geeft een duw(tje). Is gewoon stom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?
Het is sowieso altijd dom, ongeacht wie het doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat maakt het zo dom. Als Jordens zoiets doet, is het niet zo erg, maar hij was langs Van den Berg en Peter geeft een duw(tje). Is gewoon stom.
Laat ik het anders formuleren: van een Peters kan ik het hebben, van 'blind paard' Van den Berg niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd dom, ongeacht wie het doet.
Ik ben 1 van de weinige personen hier die niets tegen vd Berg heeft dus die gaat in mijn geval niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: van een Peters kan ik het hebben, van 'blind paard' Van den Berg niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zouden we vrijdag dan eindelijk kunnen bewerkstelligen wat ons vorig seizoen het hele jaar niet is gelukt?
3 x achter elkaar winnen.
Ik heb ook niks tegen Van den Berg hoor! Ik vind alleen wel dat iemand die veel ervaring heeft op een veel hoger niveau zich gemakkelijker staande zou moeten houden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige personen hier die niets tegen vd Berg heeft dus die gaat in mijn geval niet op.
Zal je een geheimpje vertellen, alle clubs spelen er 3 in 8 dagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef annelies80 het volgende:
Ik wist trouwens helemaal nie dat wij 3 wedstrijden in 1 week krijgen... vrijdag, maandag en vrijdag. das nogal zeg. magoed, wel leuk.
Nou moe, wie zei dat ik dat geheim wou weten... is een zware last om te dragen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal je een geheimpje vertellen, alle clubs spelen er 3 in 8 dagen.
PI enzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:15 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Nou moe, wie zei dat ik dat geheim wou weten... is een zware last om te dragen...![]()
Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen, dat ik het niet wist, that's all...
PI??quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
PI= posticoon = [afbeelding]
Was wel stoerderderder geweest jah! had ik nou maar niets gevraagd en het gewoon zelf ingevuld!quote:
Zaten weer een paar lekkere goals bij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef annelies80 het volgende:
vdomme wat was het een leuke wedstrijd om te zien... en die sfeer was eindelijk ook bij K2 terug te horen...
3-1 Wau, Maguire en ten Heuvel. Ben blij dat Arthuro heeft gescoord, zal hem wa goed doen!
Op naar maandag!!!![]()
Dat snapte ik ook niet, dat van Moorsel er nie effe bij mocht gaan zitten haha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef ScottTracy het volgende:
Goede overwinning, Ten Heuvel speelde dit keer ook goed alleen Beekmans mag voor mij voortaan in de basis ipv Luijten. En waarom moest Paco van Moorsel meer dan een uur warmlopen?? Verder: leuke wedstrijd
quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:09 schreef DutchGooner het volgende:
AFC v FC Den Boch dus voor de beker.
In het Olympisch Stadion?
Ik best wel goeie, tijdens FC Amsterdam-DB, toen het al vrij snel 0-2 stond en er eigenlijk geen flikker aan was, hebben we daar een hek geforceerd en zijn we met een paar jongens flink stoned geworden in die lelijke betonnen bak. Het stadion van FCA lag er vlak naast, dus konden we nog gewoon het verloop van de wedstrijd met onze oren volgen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
![]()
heb slechte herinneringen aan dat stadion
Op een koude, doordeweekse januari-avond.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog vervelender herinneringen aan FC thuis tegen Amsterdam. Misten we een nacompetitie met 15000 man op de tribune
Drie dagen ervoor naar Cambuur geweest met de bus. Sneeuwde, 4 graden onder nul maar we wonnen daar. Stond op maandag nog met mijn besneeuwde kop op de foto in de krant.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Op een koude, doordeweekse januari-avond.Wat een frustatie.
Herinner het me ook nog, Tong.
Wat hebben we eigenlijk een hoop ellende meegemaakt met onze FC.quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie dagen ervoor naar Cambuur geweest met de bus. Sneeuwde, 4 graden onder nul maar we wonnen daar. Stond op maandag nog met mijn besneeuwde kop op de foto in de krant.
Hoefden op woensdagavond alleen maar gelijk te spelen.
Tong heeft gelijk. Het zit in het bloed, Yeahinho, het zit in het bloed.quote:Op maandag 27 augustus 2007 01:02 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vraag me elke week weer af wat ik nou eigenlijk op de tribune zit te doen.
Vooral als er een stel IQ-lozen oerwoudgeluiden gaan maken of er weer es een of ander blij, achterlijk, dom, kinderachtig en/of kanker-liedje wordt gezongen.
Wat zou je denken van een kwartfinale KNVB beker winnen van PSV (het PSV dat een jaar later de EC1 won) na het nemen van strafschoppen, en in de halve finale moeten spelen tegen FC Den Haag waar in het reguliere seizoen al twee keer met gemak van gewonnen was, en dan gewoon op je bek gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat hebben we eigenlijk een hoop ellende meegemaakt met onze FC.![]()
Dat ik nog steeds elke keer weer naar De Vliert ga...
Volgens mij heb ik iets masochistisch over me. Of ik ben gewoon dom. Of ik hou gewoon van dè clubke.
zeer waarschijnlijk dat laatste
Beterschap!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben er vanavond helaas niet bij in Roosendaal.
Heb de griep te pakken![]()
Voor alle bosschenaren die wel gaan, veel plezier en breng de 3 punten mee terug
6 periodes van elk 6 wedstrijden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:
Hoeveel wedstrijden duurt een periode?
Doet me ook denken aan PSV uit voor de beker. Geweldig voetballen, verlengingen na 2-2. Vlak voor de strafschoppen kopt invaller Lansbergen, die nog nooit gescoord had, met een lullige knik de 3-2 in de netten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat zou je denken van een kwartfinale KNVB beker winnen van PSV (het PSV dat een jaar later de EC1 won) na het nemen van strafschoppen, en in de halve finale moeten spelen tegen FC Den Haag waar in het reguliere seizoen al twee keer met gemak van gewonnen was, en dan gewoon op je bek gaan.Als ze daar de finale hadden bereikt was Europees voetbal een feit geweest, omdat je dan tegen Ajax had gemoeten die voor het landskampioenschap gingen. Over ellende gesproken. Al helemaal rekenen op iets moois wat dan voor je ogen als een zeepbel uit elkaar spat.
![]()
Gewoon op het amateurcomplex dusquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:09 schreef DutchGooner het volgende:
AFC v FC Den Boch dus voor de beker.
In het Olympisch Stadion?
Dat zal RBC zich onderhand ook wel afvragen, die zijn op zijn zachtst gezegd kut begonnen. Maar een knullige 1-0 nederlaag wil natuurlijk niet zeggen dat DB plotseling zijn plaats weet, feit is dat ze gewoon beter dan de rest aan het seizoen begonnen zijn. Dit DB oogt in ieder geval frisser dan het DB van vorig jaar, letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
yup, na vanavond weten we waar we staan ongeveer.
Geen 0-3 Tong, maar we hebben met 0-1 gewonnen. Goal van Koen van der Biezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |