abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52542459
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Volgens de krant, de tv beelden en 4.117 supporters in het stadion niet.
Volgens de tv-beelden (van achter/zijkant) raakte ie hem nauwelijks maar ik keek er naar en hij gaf hem gewoon een duw waardoor hij uit balans raakte. Natuurlijk gaat die gozer snel naar de grond maar Van den Berg moet met al zijn routine en ervaring gewoon van die knakker afblijven. Niks anders dan dom dom dom.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:12:15 #227
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_52544570
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat die gozer snel naar de grond maar Van den Berg moet met al zijn routine en ervaring gewoon van die knakker afblijven. Niks anders dan dom dom dom.
Ontzettend dom. Hoe durf je tegenwoordig als verdediger een aanvaller nog aan te raken. Je weet dat als je een spits zelfs maar aankijkt ze vaak al omvallen.

Inderdaad een belachelijke actie van Van den Berg. Alsof voetbal een contactsport is.

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:29:19 #228
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52546995
Wel dom op die positie.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:36:35 #229
7889 tong80
Spleenheup
pi_52547193
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ontzettend dom. Hoe durf je tegenwoordig als verdediger een aanvaller nog aan te raken. Je weet dat als je een spits zelfs maar aankijkt ze vaak al omvallen.

Inderdaad een belachelijke actie van Van den Berg. Alsof voetbal een contactsport is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52547233
Op het middenveld zou het niet eens een vrije trap zijn... In het 16-meter gebied is het ineens een penalty.

Nouja de scheids wilde het misschien weer wat spannender maken, is hem in ieder geval voor een minuut of 20 gelukt
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:39:28 #231
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52547261
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Op het middenveld zou het niet eens een vrije trap zijn... In het 16-meter gebied is het ineens een penalty.
Klopt, hypocriet he? die kutscheidsrechters?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:42:57 #232
7889 tong80
Spleenheup
pi_52547348
Was de goal van Hristov trouwens bewust ? Leek me een verdwaalde voorzet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52547365
Prachtig weer, die discussies over wel of niet strafschop. Dit was er zeker geen, Peter kon er niets aan doen.
That's all folks!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:45:31 #234
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52547405
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig weer, die discussies over wel of niet strafschop. Dit was er zeker geen, Peter kon er niets aan doen.
Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52547411
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Was de goal van Hristov trouwens bewust ? Leek me een verdwaalde voorzet.

Dat soort ballen moeten gewoon naar de 2e paal, nu viel hij er in... anders viel ie bij Wau op zn hoofd..

Belangrijkste was dat het een goal was, op een belangrijk moment. Maar denk dat hij een voorzet in gedachten had.
pi_52547448
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?
Juist om dat gevoel een beetje te temperen... Er zijn al weer gasten die de polonaise lopen en denken dat we kampioen gaan worden
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:48:03 #237
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52547466
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Juist om dat gevoel een beetje te temperen... Er zijn al weer gasten die de polonaise lopen en denken dat we kampioen gaan worden
We mogen blij zijn als we uberhaupt de PO halen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52547543
Zouden we vrijdag dan eindelijk kunnen bewerkstelligen wat ons vorig seizoen het hele jaar niet is gelukt?

3 x achter elkaar winnen.
pi_52556038
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat soort ballen moeten gewoon naar de 2e paal, nu viel hij er in... anders viel ie bij Wau op zn hoofd..

Belangrijkste was dat het een goal was, op een belangrijk moment. Maar denk dat hij een voorzet in gedachten had.
In het stadion leek het mij alsof ie het bewust deed.
Na het zien van de samenvatting denk ik er heel anders over.....
pi_52556102
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat maakt het zo dom. Als Jordens zoiets doet, is het niet zo erg, maar hij was langs Van den Berg en Peter geeft een duw(tje). Is gewoon stom.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:36:22 #241
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52556370
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat maakt het zo dom. Als Jordens zoiets doet, is het niet zo erg, maar hij was langs Van den Berg en Peter geeft een duw(tje). Is gewoon stom.
Het is sowieso altijd dom, ongeacht wie het doet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52560414
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Het is sowieso altijd dom, ongeacht wie het doet.
Laat ik het anders formuleren: van een Peters kan ik het hebben, van 'blind paard' Van den Berg niet.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:53:53 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52560485
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Laat ik het anders formuleren: van een Peters kan ik het hebben, van 'blind paard' Van den Berg niet.
Ik ben 1 van de weinige personen hier die niets tegen vd Berg heeft dus die gaat in mijn geval niet op.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52562824
Ik heb ook niks tegen vd Berg. Tegen niemand uit de huidige selectie trouwens. Mooi teampje
pi_52564014
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zouden we vrijdag dan eindelijk kunnen bewerkstelligen wat ons vorig seizoen het hele jaar niet is gelukt?

3 x achter elkaar winnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52569718
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik ben 1 van de weinige personen hier die niets tegen vd Berg heeft dus die gaat in mijn geval niet op.
Ik heb ook niks tegen Van den Berg hoor! Ik vind alleen wel dat iemand die veel ervaring heeft op een veel hoger niveau zich gemakkelijker staande zou moeten houden.
Wat een vrouw!
spits!
pi_52618693
Steun onze jeugdopleiding namens de M-side !
De jeugdopleiding van FC Den Bosch is een levensader voor de club. FC Den Bosch heeft een naam hoog te houden op het gebied van het opleiden van goede voetballers. Structureel stromen spelers vanuit de eigen jeugdopleiding door naar het eerste team en het betaalde voetbal in het algemeen. Dat was jaren geleden al zo en is nu nog steeds het geval.

Los van het werk op het veld staat de behoefte aan een zogenaamde “upgrading” van het trainingscomplex. De gebouwen, kleedkamers en andere ruimtes waren niet meer van deze tijd en nieuwbouw, verbouw en uitbreiding waren eigenlijk al jaren noodzakelijk. Het is nu zover dat de nieuwe opstallen op het trainingscomplex er gaan komen. Daarmee wordt het trainingscomplex ook de thuisbasis op trainingsdagen voor het eerste team en wordt het complex omgedoopt tot het “PBO opleidings- en trainingscomplex”. De uitstraling van de accommodatie wordt hiermee vele malen beter en professioneler.

Nu de verbouwing van het trainingscomplex in volle gang is, vinden wij dat de aankleding rondom de velden niet kan achterblijven. In samenwerking tussen de commerciėle afdeling en een groep enthousiaste vrijwilligers is begonnen aan het promoten van bordreclame sponsoring langs de velden. Wellicht dat ook uw bedrijf of het bedrijf waar u werkt, een steentje wil bijdragen? Naast een aantal evidente voordelen voor alle partijen; de uitstraling van het PBO opleidings- en trainingscomplex, uw reclame-uiting en de overige tegenprestatie voor de sponsoring, kan FC Den Bosch natuurlijk de kwaliteit van de eigen jeugdopleiding hoog houden en in de toekomst verder verbeteren.

Samen bouwen aan de toekomst van FC Den Bosch! Bouwt u mee?!

Nu is, in navolging op dit initiatief, op de M-side (oosttribune) het idee ontstaan om namens de supporters ook een bord af te nemen. Vandaar dat aanstaande vrijdag, voorafgaand aan de wedstrijd FC Den Bosch – HFC Haarlem, gecollecteerd zal worden bij de toegangspoorten van de oosttribune. Wellicht dat ook u een steentje wil bijdragen, zodat wij, de supporters van de M-side, de jeugdopleiding van FC Den Bosch met een eigen reclamebord kunnen steunen!
pi_52618753
Goede en nuttige actie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52618818
Ja das wel nuttig jah... daar doe ik aan mee.

Ik wist trouwens helemaal nie dat wij 3 wedstrijden in 1 week krijgen... vrijdag, maandag en vrijdag. das nogal zeg. magoed, wel leuk.
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:02:17 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52618862
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef annelies80 het volgende:

Ik wist trouwens helemaal nie dat wij 3 wedstrijden in 1 week krijgen... vrijdag, maandag en vrijdag. das nogal zeg. magoed, wel leuk.
Zal je een geheimpje vertellen, alle clubs spelen er 3 in 8 dagen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')