Volgens de tv-beelden (van achter/zijkant) raakte ie hem nauwelijks maar ik keek er naar en hij gaf hem gewoon een duw waardoor hij uit balans raakte. Natuurlijk gaat die gozer snel naar de grond maar Van den Berg moet met al zijn routine en ervaring gewoon van die knakker afblijven. Niks anders dan dom dom dom.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens de krant, de tv beelden en 4.117 supporters in het stadion niet.
Ontzettend dom. Hoe durf je tegenwoordig als verdediger een aanvaller nog aan te raken. Je weet dat als je een spits zelfs maar aankijkt ze vaak al omvallen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat die gozer snel naar de grond maar Van den Berg moet met al zijn routine en ervaring gewoon van die knakker afblijven. Niks anders dan dom dom dom.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ontzettend dom. Hoe durf je tegenwoordig als verdediger een aanvaller nog aan te raken. Je weet dat als je een spits zelfs maar aankijkt ze vaak al omvallen.
Inderdaad een belachelijke actie van Van den Berg. Alsof voetbal een contactsport is.
![]()
Klopt, hypocriet he? die kutscheidsrechters?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Op het middenveld zou het niet eens een vrije trap zijn... In het 16-meter gebied is het ineens een penalty.
Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig weer, die discussies over wel of niet strafschop. Dit was er zeker geen, Peter kon er niets aan doen.
Dat soort ballen moeten gewoon naar de 2e paal, nu viel hij er in... anders viel ie bij Wau op zn hoofd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
Was de goal van Hristov trouwens bewust ? Leek me een verdwaalde voorzet.
Juist om dat gevoel een beetje te temperen... Er zijn al weer gasten die de polonaise lopen en denken dat we kampioen gaan wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?
We mogen blij zijn als we uberhaupt de PO halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Juist om dat gevoel een beetje te temperen... Er zijn al weer gasten die de polonaise lopen en denken dat we kampioen gaan worden![]()
In het stadion leek het mij alsof ie het bewust deed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat soort ballen moeten gewoon naar de 2e paal, nu viel hij er in... anders viel ie bij Wau op zn hoofd..
Belangrijkste was dat het een goal was, op een belangrijk moment. Maar denk dat hij een voorzet in gedachten had.
Dat maakt het zo dom. Als Jordens zoiets doet, is het niet zo erg, maar hij was langs Van den Berg en Peter geeft een duw(tje). Is gewoon stom.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk was het geen pingel maar in zo'n situatie is een lichte aanraking al genoeg voor een pingel, in dat opzicht had vd Berg beter moeten weten, maar ach, we winnen ruim dus waar zeiken we over?
Het is sowieso altijd dom, ongeacht wie het doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat maakt het zo dom. Als Jordens zoiets doet, is het niet zo erg, maar hij was langs Van den Berg en Peter geeft een duw(tje). Is gewoon stom.
Laat ik het anders formuleren: van een Peters kan ik het hebben, van 'blind paard' Van den Berg niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd dom, ongeacht wie het doet.
Ik ben 1 van de weinige personen hier die niets tegen vd Berg heeft dus die gaat in mijn geval niet op.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: van een Peters kan ik het hebben, van 'blind paard' Van den Berg niet.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Zouden we vrijdag dan eindelijk kunnen bewerkstelligen wat ons vorig seizoen het hele jaar niet is gelukt?
3 x achter elkaar winnen.
Ik heb ook niks tegen Van den Berg hoor! Ik vind alleen wel dat iemand die veel ervaring heeft op een veel hoger niveau zich gemakkelijker staande zou moeten houden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de weinige personen hier die niets tegen vd Berg heeft dus die gaat in mijn geval niet op.
Zal je een geheimpje vertellen, alle clubs spelen er 3 in 8 dagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:00 schreef annelies80 het volgende:
Ik wist trouwens helemaal nie dat wij 3 wedstrijden in 1 week krijgen... vrijdag, maandag en vrijdag. das nogal zeg. magoed, wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |