Aha, Van Moorsel. Die herkende ik dus niet. Net als Van de Biezen. Dat was die nummer 9 die uit de draai over schoot in de eerste helft dus?
Randy Thenu viel ook nog in in de slotfase, net als Diego Karg.
Ben het met je wedstrijdverslag wel eens fanneke. FC Den Bosch was voor rust zeker niet de mindere van Sparta, maar had de pech dat Sparta kon scoren toen de defensie even haperde in de communicatie, want Rose stond echt op randje buitenspel. Stond de eerste helft aan de zijlijn waar Jordens Peeters verdedigde tegen Charles Dissels, dus dat was goed te zien vanaf die plek. Peter van den Berg vond het ook buitenspel, de arbitrage dus niet. Penalty had zeker gegeven kunnen worden aan Den Bosch, zag er van grote afstand uit als een overtreding.
Na rust de openingsfase voor Den Bosch, paar goede kansen. Toen kwam Sparta wat meer aan spelen toe. Ik stond toen achter het doel van Coutinho, beetje schuin rechts. Twee enorme kopkansen voor Sparta. De strafschop was onnodig, aangezien de kopbal onderkant lat de doellijn al was gepasseerd. Maar ja, toen toch een pingel dus.
Over de hele wedstrijd vond ik Den Bosch niet zo slecht spelen, maar ik zie ze natuurlijk veel minder vaak spelen dan jullie. Vond dat ze behoorlijk op de been bleven tegen Sparta, dat toch enkele aardige spelers op met name het middenveld heeft lopen.
Alleen Van den Berg en Ebbinge vind ik gezien hun geringe snelheid wel een gewaagde centrale defensie, hoewel ze op ervaring in de Jupiler League waarschijnlijk veel zullen compenseren.
ASWH, de trots van de regiowww.thuisuiteten.nl