Was er nog 1 die teveel stond te ouwehoerenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
Verder teveel staan ouwehoeren en niet veel meer van de 2e helft gezien.
opstelling 1e helft:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef Yeahinho het volgende:
Aborah, Wau, Beekmans en Mäempää niet erbij dus. Toch 4 basisspelers.
Wie speelden in hun plaats dan? Aangezien Luijten ook nog niet mee mag doen.
Ja, dat was 'onze' Koen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Aha, Van Moorsel. Die herkende ik dus niet. Net als Van de Biezen. Dat was die nummer 9 die uit de draai over schoot in de eerste helft dus?
Dan stond je vlak bij mij in de buurt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Stond de eerste helft aan de zijlijn waar Jordens Peeters verdedigde tegen Charles Dissels, dus dat was goed te zien vanaf die plek.
We spelen al jaren met een oud en, op papier, 'traag' centraal duo. In de Jupiler League is dat niet zo'n probleem. (denk aan Van den Hoorn en Uneken)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Alleen Van den Berg en Ebbinge vind ik gezien hun geringe snelheid wel een gewaagde centrale defensie, hoewel ze op ervaring in de Jupiler League waarschijnlijk veel zullen compenseren.
Joh! Ik stond wel wat verder, zo buiten de zestien. Zeg maar recht het hek door en dan direct bij de reclameborden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:14 schreef fanneke het volgende:
]
Dan stond je vlak bij mij in de buurt.![]()
Ik stond daar zo ongeveer op de 5 meter lijn.
Nee kende het niet. Ziet er idd aardig uit.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Joh! Ik stond wel wat verder, zo buiten de zestien. Zeg maar recht het hek door en dan direct bij de reclameborden.
Wel aardig complex hè, de Zwaaier? Of kende je het al?
Hey,quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:16 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Was er nog 1 die teveel stond te ouwehoeren![]()
Probeerde 5 minuten z'n mond te houden maar hield het nog geen minuut vol![]()
en bedoel niet mezelf trouwens.
Heb ik je naam genoemd?quote:
Als je binnen kwam rechts in de hoek.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:
Waar stonden jullie gisteren zo ongeveer, Lady en DG?
Wel jammer, dacht ik TerroRobbie te gaan meeten, gaat ie niet mee met Yeahinho......
Zou best kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef methodmich het volgende:
Ah, dus in de buurt van Fanneke dan ook denk ik. Grappig.
Naast fanneke.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:09 schreef methodmich het volgende:
Waar stonden jullie gisteren zo ongeveer, Lady en DG?
Nee zou niet weten wie het is.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Haha, Lady stond zowat naast hem, maar kent fanneke niet zo te lezen?
Heel wat gemist zie ikquote:Op maandag 23 juli 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk wel!
Een fotoreportage van Sparta - Den Bosch op de Sparta-site trouwens: http://www.itwm.nl/artikel.php?id=3209
Check z'n staat van dienstquote:Is Gorgi Hristov de spits die we zoeken?
25-07-2007
Gorgi Hristov schijnt een dezer dagen op proef te komen bij FC Den Bosch. Is hij dan de targetman die we nodig hebben? FCDBFans.nl ging op zoek naar de feiten achter de man die zich met zeventien interlandtreffers Macedonisch topscorer allertijden mag noemen.
Hristov begon zijn loopbaan in 1994 bij de Joegoslavische topclub Partizan Belgrado. Het talent kwam in 61 wedstrijden tot 21 doelpunten, en verdiende een transfer (voor liefst 5 miljoen gulden!) naar het Engelse Barnsley.
Het Engelse avontuur ging echter niet zoals gehoopt; na drie seizoenen was hij slechts tot acht treffers in 46 wedstrijden gekomen, en in 2000 vertrok Hristov transfervrij naar NEC. Daar bloeide hij vanaf zijn aankomst helemaal op. Al na de eerste drie competitiewedstrijden had Hristov er zes inliggen (waaronder twee hattricks), en Voetbal International kopte zelfs met de tekst "NEC heeft een wondermidvoor".
In totaal kwam Hristov in zijn eerste seizoen tot 15 doelpunten, waarmee hij in Nijmegen clubtopscorer werd. In het tweede seizoen kampte de spits met veel blessures, waardoor hij slechts acht keer in actie kwam (één doelpunt). Toen hij eenmaal weer fit was, verslechterde de relatie met trainer Johan Neeskens. Hristov moest veelal genoegen nemen met korte invalbeurten en kwam zodoende tot 22 wedstrijden en twee doelpunten.
In 2003 vertrok de aanvaller naar FC Zwolle, waar hij ook niet echt gelukkig was. Desondanks kwam hij in 13 competitiewedstrijden vier keer tot scoren voor de eerstedivisionist. Al na één jaar verkaste hij weer naar Dunfermline Athletic, toen getraind door oud NEC trainer Jimmy Calderwoord.
Via het Hongaarse Debreceni VSC, het Israelische Nazareth en het Griekse Niki Volos belandde Hristov op Cyprus. Daar is hij echter niet gelukkig, en de 31-jarige spits wil naar verluid graag terugkeren naar Nederland. Is FC Den Bosch zijn volgende station..?
Nee idd je had helemaal gelijk. Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen...quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:16 schreef Yeahinho het volgende:
Lijkt me niet dat Hristov vanavond al meedoet.
Neem aan dat die gast ook niet geheel blessurevrij het complex heeft verlaten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:13 schreef fanneke het volgende:
Aborah met brancard van het veld na een belachelijke overtreding van een Eindhovenaar.
quote:'Den Ouden komend seizoen bij Excelsior'
Geert den Ouden heeft in Excelsior een nieuwe club gevonden. RTV Rijnmond meldt dat de 31-jarige aanvaller een tweejarig contract bij Kralingers heeft getekend. De Zuid-Hollander keert daarmee terug bij de club waar hij zijn profcarrière begon.
Den Ouden speelde het laatste half jaar bij Willem II, maar had bij de Tilburgers weinig perspectief op een positieve toekomst. Zodoende hield hij de afgelopen weken bij AZ zijn conditie op peil.
In 1998 maakte de Rotterdammer voor Excelsior zijn debuut in het profvoetbal en was daarna in het shirt van RBC Roosendaal, Djurgarden, ADO Den Haag en Willem II te bewonderen. Den Ouden stond ook in de belangstelling van FC Den Bosch, Helmond Sport en RKC Waalwijk.
Zijn overgang naar Excelsior valt verrassend te noemen omdat directeur Simon Kelder onlangs nog liet weten dat de club geen interesse in Den Ouden had.
Denk je dat je alles al gehad hebt dit seizoen wordt het volgend seizoen nog erger.....als we Ten Heuvel gaan kwijtraken is dat niet zo'n ramp overigensquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Op Wiki Den Bosch staat de huidige selectie en de contractduren. De contracten van 9 (!!) spelers lopen af, waaronder belangrijke basisspelers als Beekmans en Ten Heuvel. Ik vermoed dat er een gigantische leegloop zal komen na dit seizoen.
Die is goed voor 10+ assists en 3 goals uit vrije trappen. Scheelt nogal.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Denk je dat je alles al gehad hebt dit seizoen wordt het volgend seizoen nog erger.....als we Ten Heuvel gaan kwijtraken is dat niet zo'n ramp overigens
Zal komend jaar gegarandeerd minder wordenquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:50 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die is goed voor 10+ assists en 3 goals uit vrije trappen. Scheelt nogal.
Wat wordt er niet minder, behalve het aantal overwinningen en goals?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal komend jaar gegarandeerd minder worden
*proest.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat wordt er niet minder, behalve het aantal overwinningen en goals?
Goed gezien Sherlockquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Op Wiki Den Bosch staat de huidige selectie en de contractduren. De contracten van 9 (!!) spelers lopen af, waaronder belangrijke basisspelers als Beekmans en Ten Heuvel. Ik vermoed dat er een gigantische leegloop zal komen na dit seizoen.
Ja dat gaat dan idd leuk worden, dat zij met minder man komen te staan is nie zo erg... maar als onze spelers er maar geen blessures aan overhouden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:27 schreef fanneke het volgende:
Dat wordt een leuke wedstrijd morgenmiddag tegen Maccabi Petach Tikva.
Gisteravond speelden ze tegen TOP en na ruim een half uur is die wedstrijd gestaakt nadat de Israëliërs nog maar met 8 man op het veld stonden. 3 Rode kaarten.
Altijd leuke wedstrijden met die mannen uit het Midden-Oosten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |