Wie weet kun je hem dinsdag zien spelen.quote:
En het IS onze nieuwe spits!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Hristov lijkt inderdaad onze spits te worden. Kan ook naar Saarbrucke maar prefereert een verlijf in Nederland.
Dat is ook mijn grootste zorg. Hij is erg blessuregevoelig geweest de laatste jaren. En hij heeft niet echt op een hoog niveau gespeeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:04 schreef methodmich het volgende:
Zou mooi zijn als hij net zo'n start maakt als bij NEC destijds! Lijkt me, mits fit, een prima aanwinst.
Met je rug naar het veld gestaan, Tong?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:18 schreef tong80 het volgende:
Schoppers ? Ik heb één overtreding gezien die niet kon.
Ik stond voor de kantine met bedieningquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Met je rug naar het veld gestaan, Tong?
Of ben je de kantine niet uit geweest.![]()
Volgens mij is Tong niet buiten geweest als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Met je rug naar het veld gestaan, Tong?
Of ben je de kantine niet uit geweest.![]()
'Hristov zal een wonder moeten verrichten. Van de andere aanvallers zal weinig te verwachten zijn.'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:48 schreef DutchGooner het volgende:
Kansen zat, de afwerking was ronduit slecht en de keepers hadden een paar uitstekende reddingen.
Ik las het meer in de zin van "bijna geen kansen gehad"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hristov zal een wonder moeten verrichten. Van de andere aanvallers zal weinig te verwachten zijn.'
daar heb je gelijk in maar daar moet onze international iets aan gaan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Echt ik vond de aanvalopbouw niet slecht maar de aanvallers waren onmachtig. Of concludeer ik te snel ?
Ik stond met mijn vaste groepje recht voor de ingang van de kantine. Aan de reling zeg maar. Links en rechts tafeltjes van me één was met NIVO mannen de andere met FC mannen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar zat je dan, ben de kantine wel een stuk of 10 keer ingelopen om bier te halen. En weet hoe je er ongeveer uit ziet nav foto;s in het nivo topic.
Vakwerk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
Na jaren van ergenis dan eindelijk
[afbeelding]
Duh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef tong80 het volgende:
NIVO Sparta, de nieuwste hoofdklasser.
Kennen jullie hem ?
Geen idee, zo goed ken ik em niet.quote:
Dit is inderdaad een hele verbetering.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:27 schreef DutchGooner het volgende:
Na jaren van ergenis dan eindelijk
[afbeelding]
Nu Luinge nog!quote:Van Dongen stopt per 1 januari met fluiten
Peter van Dongen zal per 1 januari niet meer op de Nederlandse velden te bewonderen zijn. De scheidsrechter stopt volgens RTV Noord Holland in 2008 met fluiten.
Van Dongen staat al jaren op de A-lijst, de hoogste categorie voor scheidsrechters in Nederland. Internationaal wist de 47-jarige arbiter echter nooit door te breken. Door zijn leeftijd zal dat ook in de toekomst niet meer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |