abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 13 juni 2007 @ 20:28:07 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_50423849
Wordt een weerzien met Nunspeet. Leuke club

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 juni 2007 @ 21:05:20 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_50628780
Programma 2007-2008 (19-6-2007)

Het programma van Hoofdklasse B is bekend. NIVO Sparta speelt op zaterdag 1 september haar eerste wedstrijd thuis tegen het Zeeuwse Hoek en besluit op zaterdag 10 mei 2008, de competitie eveneens met een thuiswedstrijd tegen Ijselmeervogels.

Hieronder het complete overzicht, verdeeld over drie periodes.

EERSTE PERIODE

1 september (1)
Ajax - DOVO
GVVV - Bennekom
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels
Nivo Sparta - Hoek
Kloetinge - LRC
Spakenburg - Nunspeet
Kozakken Boys - Geinoord

15 december (14)
DOVO - Ajax
Bennekom - GVVV
IJsselmeervogels - Sparta Nijkerk
Hoek - Nivo Sparta
LRC - Kloetinge
Nunspeet - Spakenburg
Geinoord - Kozakken Boys

8 september (2)
Bennekom - Ajax
IJsselmeervogels - GVVV
Hoek - Sparta Nijkerk
LRC - Nivo Sparta
Nunspeet - Kloetinge
Geinoord - Spakenburg
DOVO - Kozakken Boys
26 januari (15)
Ajax - Bennekom
GVVV - IJsselmeervogels
Sparta Nijkerk - Hoek
Nivo Sparta - LRC
Kloetinge - Nunspeet
Spakenburg - Geinoord
Kozakken Boys - DOVO

15 september (3)
Bennekom - DOVO
Ajax - IJsselmeervogels
GVVV - Hoek
Sparta Nijkerk - LRC
Nivo Sparta - Nunspeet
Kloetinge - Geinoord
Spakenburg - Kozakken Boys
9 februari (16)
DOVO - Bennekom
IJsselmeervogels - Ajax
Hoek - GVVV
LRC - Sparta Nijkerk
Nunspeet - Nivo Sparta
Geinoord - Kloetinge
Kozakken Boys - Spakenburg

22 september (4)
IJsselmeervogels - Bennekom
Hoek - Ajax
LRC - GVVV
Nunspeet - Sparta Nijkerk
Geinoord - Nivo Sparta
Kozakken Boys - Kloetinge
DOVO - Spakenburg
16 februari (17)
Bennekom - IJsselmeervogels
Ajax - Hoek
GVVV - LRC
Sparta Nijkerk - Nunspeet
Nivo Sparta - Geinoord
Kloetinge - Kozakken Boys
Spakenburg – DOVO
DERDE PERIODE

29 september (5)
IJsselmeervogels - DOVO
Bennekom - Hoek
Ajax - LRC
GVVV - Nunspeet
Sparta Nijkerk - Geinoord
Nivo Sparta - Kozakken Boys
Kloetinge - Spakenburg
1 maart (18)
DOVO - IJsselmeervogels
Hoek - Bennekom
LRC - Ajax
Nunspeet - GVVV
Geinoord - Sparta Nijkerk
Kozakken Boys - Nivo Sparta
Spakenburg - Kloetinge

6 oktober (6)
Hoek - IJsselmeervogels
LRC - Bennekom
Nunspeet - Ajax
Geinoord - GVVV
Kozakken Boys - Sparta Nijkerk
Spakenburg - Nivo Sparta
DOVO - Kloetinge
8 maart (19)
IJsselmeervogels - Hoek
Bennekom - LRC
Ajax - Nunspeet
GVVV - Geinoord
Sparta Nijkerk - Kozakken Boys
Nivo Sparta - Spakenburg
Kloetinge - DOVO

13 oktober (7)
Hoek - DOVO
IJsselmeervogels - LRC
Bennekom - Nunspeet
Ajax - Geinoord
GVVV - Kozakken Boys
Sparta Nijkerk - Spakenburg
Nivo Sparta - Kloetinge
15 maart (20)
DOVO - Hoek
LRC - IJsselmeervogels
Nunspeet - Bennekom
Geinoord - Ajax
Kozakken Boys - GVVV
Spakenburg - Sparta Nijkerk
Kloetinge - Nivo Sparta

27 oktober (8)
LRC - Hoek
Nunspeet - IJsselmeervogels
Geinoord - Bennekom
Kozakken Boys - Ajax
Spakenburg - GVVV
Kloetinge - Sparta Nijkerk
DOVO - Nivo Sparta 29 maart (21)
Hoek - LRC
IJsselmeervogels - Nunspeet
Bennekom - Geinoord
Ajax - Kozakken Boys
GVVV - Spakenburg
Sparta Nijkerk - Kloetinge
Nivo Sparta - DOVO

TWEEDE PERIODE

3 november (9)
LRC - DOVO
Hoek - Nunspeet
IJsselmeervogels - Geinoord
Bennekom - Kozakken Boys
Ajax - Spakenburg
GVVV - Kloetinge
Sparta Nijkerk - Nivo Sparta
5 april (22)
DOVO - LRC
Nunspeet - Hoek
Geinoord - IJsselmeervogels
Kozakken Boys - Bennekom
Spakenburg - Ajax
Kloetinge - GVVV
Nivo Sparta - Sparta Nijkerk

10 november (10)
Nunspeet - LRC
Geinoord - Hoek
Kozakken Boys - IJsselmeervogels
Spakenburg - Bennekom
Kloetinge - Ajax
Nivo Sparta - GVVV
DOVO - Sparta Nijkerk
19 april (23)
LRC - Nunspeet
Hoek - Geinoord
IJsselmeervogels - Kozakken Boys
Bennekom - Spakenburg
Ajax - Kloetinge
GVVV - Nivo Sparta
Sparta Nijkerk - DOVO

17 november (11)
Nunspeet - DOVO
LRC - Geinoord
Hoek - Kozakken Boys
IJsselmeervogels - Spakenburg
Bennekom - Kloetinge
Ajax - Nivo Sparta
GVVV - Sparta Nijkerk
26 april (24)
DOVO - Nunspeet
Geinoord - LRC
Kozakken Boys - Hoek
Spakenburg - IJsselmeervogels
Kloetinge - Bennekom
Nivo Sparta - Ajax
Sparta Nijkerk - GVVV

1 december (12)
Geinoord - Nunspeet
Kozakken Boys - LRC
Spakenburg - Hoek
Kloetinge - IJsselmeervogels
Nivo Sparta - Bennekom
Sparta Nijkerk - Ajax
GVVV - DOVO
3 mei (25)
Nunspeet - Geinoord
LRC - Kozakken Boys
Hoek - Spakenburg
IJsselmeervogels - Kloetinge
Bennekom - Nivo Sparta
Ajax - Sparta Nijkerk
DOVO - GVVV

8 december (13)
DOVO - Geinoord
Nunspeet - Kozakken Boys
LRC - Spakenburg
Hoek - Kloetinge
IJsselmeervogels - Nivo Sparta
Bennekom - Sparta Nijkerk
Ajax - GVVV
10 mei (26)
Geinoord - DOVO
Kozakken Boys - Nunspeet
Spakenburg - LRC
Kloetinge - Hoek
Nivo Sparta - IJsselmeervogels
Sparta Nijkerk - Bennekom
GVVV - Ajax

Gelukkig beginnen we met een thuiswedstrijd.

En mooi dat we in de laatste wedstrijd thuis tegen Ijsselmeervogels kampioen kunnen worden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50658399
Beginnen tegen Hoek, dat is wel leuk. Zet de bierpomp maar vast open voor John Schot!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 27 juni 2007 @ 04:23:06 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_50886857
In januari spelen we tegen de club van methodmich, ASWH.

pi_50901525
quote:
Het wordt genieten in de hoofdklasse
door Wout Pluijmert

Vrijdag 22 juni 2007 - WERKENDAM/ZALTBOMMEL - Voor het eerst in de geschiedenis staan komend seizoen Kozakken Boys en Nivo Sparta op hoofdklassenniveau tegenover elkaar. Op 29 september is in Zaltbommel de eerste confrontatie. De beide trainers, Ad van Seeters (Kozakken Boys) en Bert Ruijsch (Nivo Sparta), maakten alvast kennis met elkaar.

Trainer Ad van Seeters van Kozakken Boys en Bert Ruijsch van Nivo Sparta ballen wat met elkaar op de Andelse Sluis, de grens van Brabant en Gelderland. Foto Patrick Guitjens

Al eerder schudden zij elkaar de hand. Tijdens de winterstop van het afgelopen seizoen was Kozakken Boys op bezoek bij Nivo Sparta. Nivo Sparta won toen het oefenduel verrassend met 2-0. ,,Maar dat was geen graadmeter. Wat ik mij herinner, is dat Kozakken Boys ons in het eerste half uur van de mat tikte", is Ruijsch reëel.
Ad van Seeters heeft al een weloverwogen beeld van Nivo Sparta. ,,In de eerste plaats vind ik het fantastisch dat zij, net als wij en LRC, in de hoofdklasse B zijn ingedeeld. Voor Kozakken Boys was het overigens een wens om niet meer in de hoofdklasse A uit te komen. Mijn collega Bert Ruijsch heb ik leren kennen als een fijne collega. Hij heeft met Nivo Sparta in korte tijd stevig aan de weg getimmerd. Het meerjarenplan heeft in Zaltbommel al snel tot succes geleid, mijn complimenten."

Van Seeters heeft in het verleden eens ervaren hoe moeilijk het is om je als kleine club in de top te handhaven. ,,Met Sportclub Gastel haalde ik de eerste klasse van het zondagvoetbal. Wij werden ingedeeld in district West II. Dat was twee maatjes te groot. Wij vlogen er dan ook direct uit."

In 2004 stak Nivo Sparta, onder aanvoering van voorzitter Peter Remie en de toen opgerichte businessclub De Spartanen, haar nek uit. Nivo Sparta wilde geen spelers meer aan andere clubs verliezen en op termijn een stabiele eersteklasser worden.
Bert Ruijsch werd aangetrokken als trainer, waarna Nivo Sparta op sportief gebied een aantal stappen voorwaarts maakte. De eerste klasse werd bereikt. Het eerste jaar in district Oost was lastig. In het afgelopen seizoen volgde al de stap naar de hoofdklasse. ,,En niet onverdiend, al denken anderen daar anders over. Wij hebben achter LRC een goed seizoen neergezet en zijn in de nacompetitie de meest stabiele ploeg gebleken. Dan promoveer je terecht."
Van Seeters weet dat ook wedstrijden tegen promovendi als Nivo Sparta en LRC niet bij voorbaat een gelopen race zijn. ,,Het hangt af van de vorm en scherpte van mijn spelers. Als die er niet is verliezen wij op 29 september in Zaltbommel."

Van Seeters heeft natuurlijk nog de bekerwedstrijd tegen PSV op zijn netvlies. Daarin hield Kozakken Boys in september 2006 de kwartfinalist in de Champions League tot een kwartier voor het einde op 0-0. Nivo Sparta zal een topprestatie moeten leveren om van clubs als Kozakken Boys, IJsselmeervogels en Spakenburg punten af te snoepen.
Ruijsch: ,,Wij zullen nog duidelijker dan voorheen goed in de organisatie moeten spelen. En zullen in tegenstelling tot afgelopen seizoen reactievoetbal gaan spelen. Wij moeten heel slim zijn, wachten op een foutje die de tegenstander altijd maakt. Nivo Sparta moet komend seizoen elk puntje koesteren."
Van Seeters noemt IJsselmeervogels als favoriet nummer één voor de titel. Voor Kozakken Boys vraagt hij een plaats in de top vijf. ,,Maar ook voor IJsselmeervogels geldt dat alles elke wedstrijd moet kloppen. Ik heb ze vorige week tegen Argon gezien.
Kwalitatief was IJsselmeervogels oppermachtig, maar Argon werd landskampioen. Zo zie je maar." Nivo Sparta werkt met een heel ander rijtje. ,,Ik schat in dat Nivo Sparta met ploegen als Kloetinge, LRC, Geinoord, Bennekom en DOVO gaat uitmaken wie weg kan blijven bij de onderste drie plaatsen. Want dat is onze doelstelling." Kozakken Boys moet het volgend seizoen doen zonder het naar Spakenburg vertrokken idool Thijs Houwing. ,,Thijs gaan wij missen, maar ik verwacht veel van Leo Koswal en Maruchen Zimmerman. Met daar net achter Imdat Solmaz, genomineerd tot 'Voetballer van het Jaar' in de zondaghoofdklasse, moeten de doelpunten er toch weer komen."

Nivo Sparta moet het vooral hebben van het collectief. ,,Daar hebben wij de laatste jaren op geselecteerd. De hiërarchie ligt vast. Als 'oudere' jongens als Peelen, Van Geffen, Jongste of Verhagen de kleedkamer binnenstappen, dan gebeurt er iets met de jongeren binnen de groep."
Ruijsch heeft veel onthouden van de vijf leerzame jaren bij FC Den Bosch waar hij met Kees Zwamborn, Chris Dekker en Martin Koopman samenwerkte. ,,Ik heb geleerd dat de methoden van het betaalde voetbal ook op amateurniveau trainbaar zijn. En dat het werkt, is nu bij Nivo Sparta bewezen. Met een budget dat nog geen tien procent is van veel andere hoofdklassers gaan wij het proberen te redden. Maar één ding staat vast, Nivo Sparta is een vriendenteam en zal dat ook na afloop van dit seizoen nog zijn. Ongeacht het resultaat. Het wordt in de hoofdklasse met name genieten, ervaring op doen en vooral niet in de war raken."
En dat is Bert Ruijsch samen met zijn kompaan Rob Roding wel toevertrouwd.

Brabants Dagblad
  Trouwste user 2022 woensdag 27 juni 2007 @ 18:23:26 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_50907388
Bedankt Yeahinho

Trouwste user 2022 vrijdag 13 juli 2007 @ 17:25:39 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_51436271
Ben vandaag geinterviewd voor de nieuwe seizoensgids van NIVO. Peter Schultes is de andere oud-eerste elftal speler. Ik zei nog tegen Jack dat ik vannacht wel dingen zal bedenken die me te binnen schieten. Bedenk me net dat ik de wedstrijd tegen SVW had kunnen noemen. Maar goed, als het klopt is het een positief stukkie. Heb een zooi namen genoemd die het leuk zullen vinden zich terug te lezen. See you Mike

pi_51439660
Grappig. Elftalleider kan ook een belletje doen naar de fotograaf van de promotiewedstrijd nu. Dan wil ik die foto's hier wel zien natuurlijk, anders regel ik nooit meer een nummer voor je.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juli 2007 @ 00:21:00 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_51449416
Ik heb zo'n 12 namen genoemd. Dat leest lekker.Maar geen Michael. Ik wist dat ik iets zou vergeten.

Trouwste user 2022 dinsdag 31 juli 2007 @ 18:17:42 #210
7889 tong80
Spleenheup
pi_51995477
Zo naar NIVO-FC den Bosch. Eindelijk begint het weer. Heb er zin in. Ben ben benieuwd naar de nieuwe spelers. Ook benieuwd naar Hristov de nieuwe spits van FC.

pi_52001772
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 18:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ook benieuwd naar Hristov de nieuwe spits van FC.

Goed de krant gelezen tong .
Hoe vond je em? Deed het niet slecht he .
  dinsdag 31 juli 2007 @ 22:02:36 #212
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52001935
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 juli 2007 @ 22:03:18 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_52001960
Jammer dat ie niet speelde. 4-0 voor den Bosch. drie doelpunten tegen in 4 minuten. Na twee trainingen zo'n wedstrijd spelen zonder een paar vaste basisspelers zegt niks. Den Bosch speelde redelijk maar ben bang dat die geen hoge ogen gaan gooien dit seizoen. Geen daadkracht voorin.Over NIVO valt alleen te zeggen dat ik het leuk vond veel ouwe bekenden te zien en lekker een pilsje te drinken ouwehoerend over wat we niet zagen.

pi_52008600
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat heeft die dikke pad op de rechtsback positie trouwens in de hoofdklasse te zoeken?
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef tong80 het volgende:
Daar hadden wijj het ook over DG. Volgens mij komt ie van BVV. Heeft een kans gekregen en zullen we niet meer terugzien.

Ik hoorde langs de lijn zeggen (door NIVO-ers) dat ie van Triborgh zou komen. Schande dat zo'n figuur uberhaupt mee mag doen. Hij was niet alleen te zwaar, maar kon ook nog eens niet voetballen...

Als die bij de selectie blijft, dan ga ik me ook aanmelden .
pi_52021711
Als het een enigszins Indisch aandoend figuur was, dan zal het wel Lionel Saidjan zijn, die ze van Triborgh haalden. Die oogde op de selectiefoto van die club van vorig seizoen al vrij stevig.
www.thuisuiteten.nl
pi_52022065
Dan is ie het inderdaad. Klein dik Aziatisch propje.
pi_52028992
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 22:03 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ie niet speelde. 4-0 voor den Bosch. drie doelpunten tegen in 4 minuten. Na twee trainingen zo'n wedstrijd spelen zonder een paar vaste basisspelers zegt niks. Den Bosch speelde redelijk maar ben bang dat die geen hoge ogen gaan gooien dit seizoen. Geen daadkracht voorin.Over NIVO valt alleen te zeggen dat ik het leuk vond veel ouwe bekenden te zien en lekker een pilsje te drinken ouwehoerend over wat we niet zagen.

Paar vaste basisspelers? Er waren 2 man op vakantie.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2007 @ 00:37:01 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_52033673
Trouwens dat ik veel bier ging halen heeft ook met de barkeepster te maken die soms invalt.

pi_52033761
Die dikke vent met die baard?
  Trouwste user 2022 donderdag 2 augustus 2007 @ 00:42:42 #220
7889 tong80
Spleenheup
pi_52033769
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Die dikke vent met die baard?
Kom niet aan Hennie

pi_52033816
Dat ze een invaller was was wel duidelijk, had steeds dezefde bestelling maar moest elke keer een ander bedrag afrekenen
pi_52049205
Maar, TR en Yeahinho, als neutrale kijkers. Heeft dit Nivo Sparta enige kans op handhaving of gaan ze er straks met dubbele cijfers in tegen IJsselmeervogels??
www.thuisuiteten.nl
pi_52052618
Als ze net als tegen de FC een paar spelers de wedstrijd uit schoppen hebben ze misschien een kans.
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:13:13 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_52078300
Randy van Heijnsbergen naar Nivo Sparta

Vrijdag 3 augustus 2007 - ZALTBOMMEL - Berlicummer Randy van Heijnsbergen speelt komend seizoen bij zaterdaghoofdklasser Nivo Sparta in Zaltbommel. Vorig seizoen stond de 20-jarige voetballer onder contract bij KVSK United uit Lommel.

Daarvoor speelde hij zeven jaar in de jeugd bij FC Den Bosch, waar hij ook zeven wedstrijden in het eerste team heeft meegedaan.

pi_52084736
kan nog wel eens wat worden
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')