Ben al blij met PO, alles minder dan dat is een rampseizoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Rampseizoen? Neuh... Ik ga in ieder geval nergens van uit kan het ook niet tegenvallen.
aangepast.
Ik wilde het eigenlijk ook gaan doen, maar nu durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Begin jij godver ook al te nummeren!?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:46 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ben natuurlijk gewoon weer van de partij!!!
03-4 werd het 1-2.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:09 schreef 456 het volgende:
0-1
Hoe wast? (Is dit niet de eerste x dat db wint bij agovv?)
En het viel niet eens tegen. Best goed gespeeld eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:09 schreef 456 het volgende:
0-1
Goed begin, halve werk...
Hoe wast? (Is dit niet de eerste x dat db wint bij agovv?)
Neuh maar het is een beetje raar in mijn optiek omdat we nog genoeg uitwedstrijden eerder hebben en dichterbij of is dat zo'n rare gedachtengang?quote:
Mouradquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ow, misverstandje dus
mwah, jullie missen niks, behalve Mourad en nog iemand
de enige buitenlander die we haddenquote:
Dan had ie er wel 15 kunnen geven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
Oja fanneke, die gele voor Maguire was terecht.
Dan had ie dat moeten doen, rugbytackles zijn nog steeds niet toegestaan lijkt me.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dan had ie er wel 15 kunnen geven.
Moet je het BD er vandaag eens op naslaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
Net de SV gezien maar wat me opviel is dat ze gewoon bleven voetballen na de 0-1, is vorig seizoen weleens anders geweest.
Oja fanneke, die gele voor Maguire was terecht.
In de samenvatting leek het terecht geel inderdaad. In het stadion zag je beter dat hij gewoon half struikelde. De scheidsrechters was in ieder geval erg selectief in het geven van kaarten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan had ie dat moeten doen, rugbytackles zijn nog steeds niet toegestaan lijkt me.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ab23aaquote:
25 dus. Ik ben van 1983quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:37 schreef 456 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=ab23aa
Geboortedatum: 14-03-1982
Geen zin in te rekenen...
Doe even normaalquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:51 schreef De_Hypotheker het volgende:
Jullie worden kampioen met Rossen, Ebbinge enGorgi
![]()
![]()
Hoop doet leven.quote:
Inderdaad leuk!quote:
Ik begin ook een soort gevoel te krijgen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me net het klem gevreten heb aan de roti.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:11 schreef annelies80 het volgende:
Ik hoop het ook.
Ik snap werkelijk niet wrom Beekmans vanavond bankzitter is.... Okay, dat Rossen een basis plaats heeft dat begrijp ik wel... maar er is toch echt wel plek voor Beekmans. Naja... hoop dat hij snel zijn plaats in de basis weer veroverd heeft!
Veel plezier vanavond... kbegin toch da gevoel, met het uur, beter te voelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |