Pfff..........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Yeahinho het volgende:
Ten Heuvel is welgeteld 1x buitenom langs z'n tegenstander gegaan (net op het moment dat ik stond te schelden dat ie nooit buitenom durft te gaan), en meteen werd eruit gescoord door Wau.
En in de oefenwedstrijd tegen Eindhoven precies hetzelfde verhaal. Zou ie zelf nou niet inzien dat ie dat vaker moet proberen i.p.v. tikkies breed?
Volgens mij was dat geen penalty. Matusiwa ging erg gretig neer tegen Van den Berg, die volgens mij gewoon een schouderduw gaf. Maar goed, je kan hem geven, al moet je dat dan tijdens een wedstrijd wel erg vaak doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef fanneke het volgende:
Volgens mij heeft Mäenpää in 2 wedstrijden nog geen schot op doel gehad. Behalve die penalty (was het er één?) vanavond dan.
Inderdaad, het lijkt allemaal aardig op zijn plek te staan tot nu toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Het spel zag er toch wel aardig uit in de samenvatting.
Het klinkt misschien hard, maar ik kan me geen persoon herinneren die meer gehaat werd in zijn actieve periode bij DB als Zonderland, ik kan er niet van wakker liggen dat ie aula is. Ik kan me nog een geval herinneren dat na de zoveelste nederlaag van DB er serieuze plannen werden gemaakt op de terugweg van een uitwedstrijd om een nachtelijk bezoekje aan zijn huis te brengen, en dan bedoel ik niet om even op de koffie te komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:20 schreef tong80 het volgende:
Was na zijn loopbaan als coach zo'n beetje de eerste technisch directeur van den Bosch.
Rip
Niet hoeven vlaggen in Nieuwegein, Robbie??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Opkomst en sfeer viel niet tegen trouwens op M.
Niet hoeven vlaggen nee, wel geweest uiteraard! Mooi toernooi! Morgen (zondag) weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:10 schreef scheur het volgende:
[..]
Niet hoeven vlaggen in Nieuwegein, Robbie??
Ik zat er recht achter en het was gewoon ene strafschop hoor. Gewoon dom van Van de Berg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij was dat geen penalty. Matusiwa ging erg gretig neer tegen Van den Berg, die volgens mij gewoon een schouderduw gaf. Maar goed, je kan hem geven, al moet je dat dan tijdens een wedstrijd wel erg vaak doen.
Ja, inderdaad. Heel goed georganiseerd enzo, maar.......prijsuitreikingen blijven slaapverwekkend. Zeker als je ongeveer 2 1/2 uur moet wachten.......op niks.... Maar verder,petje af!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:31 schreef Hathor het volgende:
JSV toevallig?
hoe vond je Ivo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat er recht achter en het was gewoon ene strafschop hoor. Gewoon dom van Van de Berg.
Mijn neefje speelt daar in de D-tjes, of C-tjes, dat weet ik zo snel effe niet, en mijn broer, zijn vader dus, rijdt altijd mee naar de uitwedstrijden, en ze weten hem ook altijd weer te strikken als grens of scheidsrechter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef scheur het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heel goed georganiseerd enzo, maar.......prijsuitreikingen blijven slaapverwekkend. Zeker als je ongeveer 2 1/2 uur moet wachten.......op niks.... Maar verder,petje af!!!
Volgens de krant, de tv beelden en 4.117 supporters in het stadion niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zat er recht achter en het was gewoon ene strafschop hoor. Gewoon dom van Van de Berg.
Dat duurde wat lang inderdaad. Robbie de Wit zag er ook nog slecht uit... Triest verhaal is dat toch... Zo jong nog..quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef scheur het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heel goed georganiseerd enzo, maar.......prijsuitreikingen blijven slaapverwekkend. Zeker als je ongeveer 2 1/2 uur moet wachten.......op niks.... Maar verder,petje af!!!
Prima, viel me 100% mee. Gelukkig kan hij straks gaan stofzuigen zodra Aborah er weer is, kan die de aanval gaan voorzien van passjes en nuttige ballen en Rossen het vuile werk voor Stanley opknappen, want daar is hij toch vooral goed in. Blijf het wel echt jammer vinden dat Beekmans niet speelt nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |