SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitiequote:
Officiele waarschuwing = Exit natasia, maar morgen worden de regelsweer aangepast ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef agter het volgende:
Om 10 uur weer een officiele waarschuwing aan het adres van Natasia?
Of gaat Huub exit wegens schoppen van Brian?
Dat is mijn idee ook. Hoe langer ik hierover nadacht, hoe meer ik het idee kreeg dat de boel de afgelopen dagen aan achterlijke klunzen is overgelaten.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk dus. Stijn terug en meteen mag hiij de vuile was gaan opknappen
Ga er maar niet vanuit, er zal wel een of andere butt sanctie komenquote:
snap ik niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Huub : "Wel duidelijk als morgen de camera's wegdraaien en die persoon in de woonkamer staat"
waar plaatste je het? plaats ik het ook evenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitie
En het is weer weggehaald![]()
Dat laatste. Stijn begint om 11.00 uur.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef agter het volgende:
Om 10 uur weer een officiele waarschuwing aan het adres van Natasia?
Of gaat Huub exit wegens schoppen van Brian?
Wat bedoelde ze daar mee (misschien dringt het niet meer tot me door)quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Huub : "Wel duidelijk als morgen de camera's wegdraaien en die persoon in de woonkamer staat"
Geeft niet, het is gelezen..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitie
maak je niet druk.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
GVD moet ik net morgenochtend om 8.30 op m´n werk aanwezig zijn ipv. 13.00![]()
Bij het laatste bericht over het telefoontje van Amandaquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef blomst het volgende:
[..]
waar plaatste je het? plaats ik het ook even
wie denk je? jeetje.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
In ieder geval een exit, wie is nog onzeker.
Ja!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Nou niet blij worden, hoor.
Er zal wel iets "leuks" komen, zoals een stemming.
Blijkbaarquote:
Ik denk dat Spong via VOL contact heeft opgenomen...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn idee ook. Hoe langer ik hierover nadacht, hoe meer ik het idee kreeg dat de boel de afgelopen dagen aan achterlijke klunzen is overgelaten.
Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Speculaties? Ik vermoed, hoop, dat het over de groepsaanval van vandaag gaat. Jij?
Ik heb je tekst gekopieerd en geplakt daar, kijken hoe lang het blijft staan!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter naar een streamlock kijken en de COSsen te lezen dat in een saaie vergadering vol ellende te zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
maak je niet druk.
Als Stijn of zo komt praten is er toch een streamlock, en anders is het een "leuke" stemming.
Je mist niks, dus.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
In ieder geval een exit, wie is nog onzeker.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken, maar ik vind het terrecht dat Huub Lieke wilde helpen. Ze bood stevig weerstand en daarom werd het nog heftiger. Nadia probeerde haar slip uit te trekken en Natasia trok haar BH stuk. En Amand trok heel haar jurk kapot, en dat terwijl Jaap Huub vasthield. Dennis stond er als een jodokus maar een beetje bij.
Brian liet Huub struikelen ik heb het een paar keer bekeken, hij stak zijn voet uit. En Natasia deelde een flinke schop uit, omdat Huub op haar afstormde. HIj duwde Brian en Brian duwde Huub hardhandig tegen de muur.
En dat allemaal om een paar nepnagels, die Amanda niet eens zelf betaalt.
Wat een stelletje tuig, ik hoop echt dat er iemand naar huis van gaat. Al is het alleen maar de die gemene terror stopt.
Huub valt niks te verwijten, hij kwam voor zijn vriendin op. De rest mag van mij een boete krijgen en Natasia naar huis!
ls ik op de ban(k) ga zitten, zie ik niks meerquote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef heracles het volgende:
Ik trek morgen ook me nette kleding aan:):):):)
Het staat erquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij het laatste bericht over het telefoontje van Amanda![]()
Plus dat Brrrrr Huub aanviel terwijl die geen kant op kon door Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken, maar ik vind het terrecht dat Huub Lieke wilde helpen. Ze bood stevig weerstand en daarom werd het nog heftiger. Nadia probeerde haar slip uit te trekken trok de slip van Lieke naar beneden! en Natasia trok haar BH stuk. En Amand trok heel haar jurk kapot, en dat terwijl Jaap Huub vasthield. Dennis stond er als een jodokus maar een beetje bij.
Brian liet Huub struikelen ik heb het een paar keer bekeken, hij stak zijn voet uit. En Natasia deelde een flinke schop uit, omdat Huub op haar afstormde. HIj duwde Brian en Brian duwde Huub hardhandig tegen de muur.
En dat allemaal om een paar nepnagels, die Amanda niet eens zelf betaalt.
Wat een stelletje tuig, ik hoop echt dat er iemand naar huis van gaat. Al is het alleen maar de die gemene terror stopt.
Huub valt niks te verwijten, hij kwam voor zijn vriendin op. De rest mag van mij een boete krijgen en Natasia naar huis!
Als ik de Cossen zo heb gelezen, is ze de hele dag en de afgelopen dagen aan het verkondigen dat ze ONSCHENDBAAR IS, dus laten we niet te hard juichen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef cindy10 het volgende:
natasia had laatst toch al haar laatste waarschuwing gehad?![]()
hmmm in dat geval(als de regels niet plots ongemerkt weer zijn veranderd...) zou het nog kunnen dat ze eruit moet!![]()
![]()
![]()
![]()
prima wat mij betreft(maar zielig voor die kindjes,die mama bokita weer in huis moeten hebben....)![]()
JdM op bezoek om de zaak even stevig toe te spreken. Is al eens eerder gebeurt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat bedoelde ze daar mee (misschien dringt het niet meer tot me door)
Yep, wat komt hierna?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Eensch, Als iemand vast wordt gehouden door 1 persoon en je vriendin wordt door 3 personen aangevallen, dan is het niet gek dat je alles doet om los te komen. Brian stond ook flink dreigend boven Huub, met zijn para stem.
dat verkondigd ze toch al bijna 10 maanden?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik de Cossen zo heb gelezen, is ze de hele dag en de afgelopen dagen aan het verkondigen dat ze ONSCHENDBAAR IS, dus laten we niet te hard juichen.
nee, hoor. Natasia is al weken met "achter" aan het praten om vroeger weg te kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Adothehague het volgende:
Natasia mag er inblijven hopelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Natasia![]()
![]()
![]()
![]()
Als je DGK al langer kijkt en gezien de gebeurtenissen vandaag dan betekent nette kleding aan en op de bank 100% een exit.quote:
bij talpa forumquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef blomst het volgende:
[..]
waar plaatste je het? plaats ik het ook even
Lieke is personal trainer.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Lieke bij de Marine of het leger gezeten ofzo....Wat is die chick sterk! (ze laat niets blijken)
Is er morgen geen evenement waar de dresscode netjes is? Misschien een stemming of een gezamelijk uitje. Jazz festival in Den Haag?
Ow, dat zou ik leuk vindenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef Lieve het volgende:
Huub moet natuurlijk zijn nederige excuus aanbieden voor het in de villa van Flens verblijven!
En Lieke moet nog de hele vloer en de schoenen van alle bewoners schoonlikken toch?
Nee nee, het kan altijd..... erger toch Flens? Altijd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan er om 10 uur alsjeblieft politie komen om de 6 te arresteren? Mag er dan misschien meteen een arrestanten busje komen om ' de buren' in te rekenen? Laat justitie de boel maar gaan uitzoeken!
Woensdag is die theezooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
Natasja wist als enige dat er woensdag een leuke dag was voor iedereen, dus waarschijnlijk weer een belonings-uitje voor het tuig!
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef agter het volgende:
ik ben bang dat alleen huub weer gestraft wordt voor het trappen wat hij vandaag deed...
Mag ik hopen op alle 2 ???? Natasia denk ik, die had al OW volgende fysiek zou exit betekenen, als je dan de bloempot van gisteren en de trap van vandaag meerekent is het gewoon EXIT NATAS. Brian een boete, Amanda en Nadia en Jaap ook. Dennix nix want die durft nixquote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Stel dat er 1 exit komt morgen... Zou dat dan voor Natasia zijn, of voor Brian (huub laten struikelen)??
Wat denk je?
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
erna nog een tackle op Huub waarop hij viel, er brak glas, huub had er met z'n gezicht in kunnen komenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef johngrisham het volgende:
dacht het niet
heb je gezien wat brian deed daarvoor
hij duwde huub zn strot in
toen huub door jaap werd vastgehouden
[..]
Ik gok een exit voor Huub vanwege spugen in het gezicht van Brian.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Stel dat er 1 exit komt morgen... Zou dat dan voor Natasia zijn, of voor Brian (huub laten struikelen)??
Wat denk je?
De regels zijn veranderd en verruimd, maar toch gingen sommigen over de schreef nadien, ook na waarschuwingen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Yep, wat komt hierna?
Iemand vastbinden en dan walgelijke dingen uithalen?
Kan me de regel nog goed herinneren dat je niet iemand de doorgang mocht belemmeren...wat waren dat nog eens goede tijden!!!
Ongetwijfeld voor Natasia. ALS er iemand uitvliegt is het Natasia, maar het zal bij 5 of 6 boetes blijven denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Wat denk je?
Sorry, maar nu val ik toch wel weer van mijn stoel van het lachen, de grootste tokkie kan niet naar huis omdat haar straat is afgezetquote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.
Ik hou zeker rekening met een exit van Natasia. Normaal is het meestal in de avond, haar exit zou wel eens vroeg kunnen zijn in verband met haar opvang. De straat waar haar huis woont was vandaag afgesloten (onderzoek steekpartij), maar die zal morgen wel weer open zijn.
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.
Ik hou zeker rekening met een exit van Natasia. Normaal is het meestal in de avond, haar exit zou wel eens vroeg kunnen zijn in verband met haar opvang. De straat waar haar huis woont was vandaag afgesloten (onderzoek steekpartij), maar die zal morgen wel weer open zijn.
Roald Dahlquote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
Huub vertelt: "Weet je Natasia wat ik de mooiste moord vindt? Dat las ik in een boek. Een vrouw vermoord haar man met een bevroren lamsbout en belt de politie. Ze maakt de lamsbout klaar en eet samen met de politie het moordwapen op"
Als Huub Natasia maar niet op een idee heeft gebracht![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef johngrisham het volgende:
dacht het niet
heb je gezien wat brian deed daarvoor
hij duwde huub zn strot in
toen huub door jaap werd vastgehouden
[..]
Ja? Gaat het zo snel daar?Ik ga ff kijken of ze er allebei nog staanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef blomst het volgende:
[..]
jou bericht staat er ook nog is alleen weggezakt.
Een kleine overwinning, maar eigenlijk gek dat je blij moet zijn met zoiets normaals. Zo gek is het toch niet dat mensen van hun stoel springen om wat er gebeurde ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef blomst het volgende:
En ze mogen ook best gestraft worden met een exit, ik hen het laatste gedeelt van de tour door hun gemist
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
Nee gekkie, want dan is het discriminatie, al zeggen ze: Natasja is een zwarte vrouw.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Pritt het volgende:
Mag een Huub of Lieke Natasia bijvoorbeeld discimineren vanwege haar huidskleur?
Iets wat ongeveer even mensonterend is, is dat bekend?
Sorry voor mijn onkunde, want ik kijk niet zo vaak.
Misschien is JdM op de hoogte van wat er is gebeurd en heeft hij filmpjes gekeken en Flens persoonlijk meegedeeld dat Natas op moet zouten uit de kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef Sveto het volgende:
Met Deborah Flens weet ik het nog niet, echt een rot persoon brrr, oftewel Natasia blijft er nog wel in. Het is echt zo gestoord veels te ver, echt niet normaal. Ik zie niet in hoe je op dit moment tegen Huub en Lieke kan zijn.
Ik ben heel benieuwd welke consequenties ze hieraan gaan verbinden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Heb je gezien hoe ze Lieke beetpakte. En de (totaal onnodige) trap en klauwen naar Huub. Meer dan genoeg voor een exit.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Wat denk je?
Die duwtjes er trapjes is verder niet zo erg. Dat is wel veel vaker gebeurd. Het gaat om de groepsaanranding. Lieke zo goed als de kleren van het lijf scheuren terwijl de mannen Huub onder bedwang houden. Dat kan en mag niet zonder sancties blijven. Ik zag Huub ook een knal verkopen aan Brian, maar lijkt me niet meer dan logisch. Hij werd vastgehouden terwijl zijn vriendin werd gepakt. Dan is wat mij betreft alles geoorloofd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
FUCK ZOOI ik had het pootje haken van Brian niet eens gezien, waarna Huub over het tafeltje valt! OMG en de trap van Natasia. Hulde aan de persoon die het filmpje heeft gemaakt! Nu ben ik nog meer hyper en kwaad.
Wat zou het leuk zijn dat brian ook meteen kan vertrekken, samen met natasja, dat zou inslaan als een bom.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien is JdM op de hoogte van wat er is gebeurd en heeft hij filmpjes gekeken en Flens persoonlijk meegedeeld dat Natas op moet zouten uit de kooi.
Zelfs als Natasia iemand aan het mes rijgt ,gebeurt er nog niks..dus valse hoop...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef CoT het volgende:
Ze moeten nette kleding aan, dus er gaat wel iets gebeuren
Wie zou er bij jou dan exit moeten?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die duwtjes er trapjes is verder niet zo erg. Dat is wel veel vaker gebeurd. Het gaat om de groepsaanranding. Lieke zo goed als de kleren van het lijf scheuren terwijl de mannen Huub onder bedwang houden. Dat kan en mag niet zonder sancties blijven. Ik zag Huub ook een knal verkopen aan Brian, maar lijkt me niet meer dan logisch. Hij werd vastgehouden terwijl zijn vriendin werd gepakt. Dan is wat mij betreft alles geoorloofd.
Ja, dat is zo vreemd. Alsof er een volkomen onbenul achter zat tot wie het nog nauwelijks was doorgedrongen wat er was gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze het op de site verzwijgen snap ik. Normaal staat er iets op de site en dat is meteen een vorm van 'de mening van Tien'. Dit geval van vanmiddag was 'in onderzoek' en dus mocht de site niets publiceren. De spelredactie heeft de webredactie gewoon verboden iets te schrijven.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.
Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
Nog een laatste reactie ( dan is mn blowtje op)quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.
De hoge heren mogen alleen over een exit beslissen. Zo snel gaat dat dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef cindy10 het volgende:
een exit zal het helaas niet worden vrees ik....want laten we eerlijk zijn,de camera`s draaien 24 uur per dag!
lijkt mij dat ze dus acuut iemand uit het huis kunnen zetten als daar genoeg reden voor is(lees: als die maffe redactie eindelijk eens actie zou ondernemen...).
straat van natasia afgesloten is geen excuus om haar nu nog naar huis te sturen(dan sturen ze haar toch naar hetzelfde rot hotel waar ze toendertijd met brian zat voor een nachtje?)![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef neehe het volgende:
Woensdag een uitje, dan komt ook dat vliegtuig toch ?
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik gok een exit voor Huub vanwege spugen in het gezicht van Brian.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
Natas zegt dat ze achter tegen haar hebben gezegd dat ze het heel goed gedaan heeft, en dat hun precies hetzelfde zouden hebben gedaan
Zonder twijfel Natasia..... maar ik denk (wat iemand anders ook al zei) dat er een preek komt en dat er geen boete of wat dan ook wordt uitgedeeld. Waanzinnig natuurlijk, maar dat ik het programma ook al een tijdje.quote:
Dat is iets wat je hooguit kunt concluderen als je zeker weet dat er morgenochtend alsnog sancties volgen. Hetgeen we mogen hopen, maar helaas nog niet weten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ze het op de site verzwijgen snap ik. Normaal staat er iets op de site en dat is meteen een vorm van 'de mening van Tien'. Dit geval van vanmiddag was 'in onderzoek' en dus mocht de site niets publiceren. De spelredactie heeft de webredactie gewoon verboden iets te schrijven.
Dat lult ze gewoonquote:Op maandag 16 juli 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
Natas zegt dat ze achter tegen haar hebben gezegd dat ze het heel goed gedaan heeft, en dat hun precies hetzelfde zouden hebben gedaan
ik kijk al heel lang DGK. Vroeger mochten ze niet anders dan nette kleding aanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je DGK al langer kijkt en gezien de gebeurtenissen vandaag dan betekent nette kleding aan en op de bank 100% een exit.
Dat denk ik ook ja... om zichzelf moed in te lullen dat ze er nooit uitvliegt.quote:
Kijk jij DGK wel al lang genoeg, anders mag je geen mening hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kijk al heel lang DGK. Vroeger mochten ze niet anders dan nette kleding aan
Pas toen Amanda binnenkwam veranderde dat.
Ik denk eerder dat "nette kleding aan" gezegd is omdat tegenwoordig om 10 uur de helft nog in bed ligt en de andere helft een badjas of sportkleding aan heeft
Ik vond die trap niet totaal onnodig, hij kwam keihard op haar afstormen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze Lieke beetpakte. En de (totaal onnodige) trap en klauwen naar Huub. Meer dan genoeg voor een exit.
Heb ik ook gedaan maar geen ban.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef johngrisham het volgende:
[..]
bij talpa forum
ff filmpje van vanmiddag plaatsen
krijg je gelijk een ban
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gekkie, want dan is het discriminatie, al zeggen ze: Natasja is een zwarte vrouw.
Huub heeft niets gedaan... datgene wat hij wel heeft gedaan is heel logisch als je ziet dat je vriendin wordt aangerand en je zelf wordt vast gehouden. Ik vond zelf dat hij nog veel te weinig deed eigenlijk. Op zo'n moment denk je toch niet meer na en sla je er op los?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
Ze liegt de hele dag door, dus dat zou makkelijk kunnenquote:
Die zinnen, dat is waar ik aan denk. Dat er onbenullen achter zaten en pas nu duidelijk is wat zich heeft afgespeeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nog een laatste reactie ( dan is mn blowtje op)
Ik weet wel zeker dat er niks gebeurd, als er iets zou gebeuren dan was natasia allang naar achter geroepen of hadden huub en lieke iets gehoord.
Misschien dat flens vrij was vandaag en dit later zag of gebeld was.
Ik denk idd wat je man zegt dat het uitje niet door gaat, maar de vraag is dan: ze moeten allemaal netjes in pak dus tv moment, word de terror dan ook uitgezonden.
Laten we het hopen!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
ik denk dat de fora niet van belang zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Nou ik heb mij de afgelopen maanden al tig x heerlijk......compleet met chippies ......zitten verheugen op de aankomende exit van Natasia,quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd welke consequenties ze hieraan gaan verbinden.
M.i. is er maar 1 optie mogelijk...exit Natasia.
Alles mag zolang het niet met huidskleur te maken heeft, dan ben je meteen een vieze racist die buiten een kogel door je kop krijgt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:
Jaap -> Vetzak
Lieke -> Manwijf
en mensontering zoals vanmiddag/ochtend/whatever mag ook gewoon.
Dat zou dan wel mogen maar een vrouw een vieze negerin noemen mag niet?
Ik denk als Huub of Lieke dat vaak naar voren laten komen dat Natasia geweldig overstuur raakt.
Ik ook! Ik ook!! Ik kan ze alle zes goed beschrijven!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoe de dader er uitzag.![]()
HEt is wel zondag, dus zal wel niet volledig bezet zijn daarquote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat voorheen dezelfde avond al een exit was, nu gebeurd het morgenvroeg.
Dit kan betekenen dat er veel overleg en beelden bekijken aan vooraf is gegaan.
Spong toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de fora niet van belang zijn.
Ik denk eerder dat er "achter" ruzies ontstaan, of dat andere partijen (RTL, kranten, politie) gebeld hebben.
Lekker zooitje daar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Natasja: gered door de bel, dat hebben ze nodig, dat zegt genoeg.
Natasja heeft vetkeihard zitten lachen met haar, ze maakt zich echt niet druk
Stem: dames wil je aub niet over ons praten.
Ik sta in je ondertitelquote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond die trap niet totaal onnodig, hij kwam keihard op haar afstormen.
Gewoon zelfverdediging.
Of naar volquote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
Twijfelachtig. Een seconde ervoor liet ze Lieke los, Huub zat nog in de vaart om zijn meisje te redden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zelfverdediging.
Die beelden zijn overduidelijk..........zelfs als Jaap er met zijn bolle reet ervoor had gestaan, zelfs een scheel paard had zit duidelijk kunnen zien . Zelfs zonder camera was dit duidelijk tezien....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat voorheen dezelfde avond al een exit was, nu gebeurd het morgenvroeg.
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Stem tegen Natasia en Nadia: Dames, alsjeblieft niet over ons praten.
Begrijp ik nou goed dat ze achter zijn geweest, Nadia en Natasia? Natasia zegt dat ze keihard 'met haar' heeft zitten lachen.
Bij Huub en Natanael duurde het ook een dag, dat was van een zaterdag naar een zondag.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
HEt is wel zondag, dus zal wel niet volledig bezet zijn daar
Dat maak ik er ook uit op.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.
Ik denk dat de berichten explosie op de verschillende fora daar de oorzaak van is.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Als in: Goed werk meiden! Vaker doen!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.
hehe, Lieve, ander forum past dit soort tekst veel beterquote:Op maandag 16 juli 2007 01:28 schreef Lieve het volgende:
DEZE ZES KOMEN HIER NIET MEE WEG!
deze beesten kom,en hier niet mee weg!
Dit tuig komt hier niet mee weg!
dit vuile vieze gore trash komt hier niet mee weg.
Dit smeerlappen volk dat zonder enig respect voor zichzelf of voor hun afkomst tekeer is gegaan, komt hier niet mee weg!
Deze ...... zes en achter... komt hier niet mee weg!
Wat zou het eindeloos geweldig zijn als het personeel dat zichzelf en zijn/haar afkomst wel respecteerd massaal niet meer komt werken? Gewoon stopt met werken? Onmiddelijk?
personeel met enig zelfrespect moet gewoon OPSTAPPEN!
LEG NU JE WERK NEER EN LOOP WEG! Wees een held in je eigen bestaan!
Zet je camera neer, doe je koptelefoon af, pak je jas, pak je tas en loop naar buiten.!.! Leg de booschappenlijstjes neer en ga weg. Doe het licht uit, zet je computer uit en ga weg!
STAP GEWOON OP! Laat zien dat je in ieder geval respect voor jezelf hebt!
Vraag jezelf af: Zou jij nu doorgaan als dit jouw vader, moeder, zus, broer, neefje, nichtje werd aangedaan?
Of zou je dan een held zijn . . . . . en wegggaan? Gewoon tegen je buurman/buurvrouw zeggen... kom op. Hier doen we niet meer aan mee!
ALLEMAAL! Want er veranderd niets als werknemers gewoon blijven werken op een plaats waar dit soort geweld is toegestaan! Er verandert niets als werknemers van Flens dit ' normaal' vinden?
Of willen ze allemaal last krijgen van hun geweten? Ze zullen toch niet allemaal gewetenloos zijn?
Als dit waar is....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zelfverdediging.
Wat voor werk doe je eigelijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Stem tegen Natasia en Nadia: Dames, alsjeblieft niet over ons praten.
Begrijp ik nou goed dat ze achter zijn geweest, Nadia en Natasia? Natasia zegt dat ze keihard 'met haar' heeft zitten lachen.
Ik denk het steeds meer, scan: er zat stom volk achter dat van toeten noch blazen weet en niet heeft opgelet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik hoe de vork in de steel steek.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles mag zolang het niet met huidskleur te maken heeft, dan ben je meteen een vieze racist die buiten een kogel door je kop krijgt.
Ik heb zo'n berichten-regen maar 1 keer eerder gezien en dat was met de exit van Huub. En we weten wat de fora toen hebben bereikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er "achter" ruzies ontstaan, of dat andere partijen (RTL, kranten, politie) gebeld hebben.
Dat zijn geen gekken, hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Je gaat bijna hopen dat er gekken rondlopen die tas iets aan gaan doen als ze in de buitenwereld terug is gekeerd!
ik snap wat je bedoelt. terwijl ik compleet passivisme nastreef...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Je gaat bijna hopen dat er gekken rondlopen die tas iets aan gaan doen als ze in de buitenwereld terug is gekeerd!
De klap zal evengoed hard bij haar aankomen, ze denkt dat ze een ster is, iedereen walcht van dat asowijf.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop op een grote verrassing voor mevrouw onschendbaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef noucky het volgende:
Ik vind Huub geen uitstraling hebben van dat hij zo zeker is van zijn zaak.
Morgen zal denk ik een grote verrassing zijn.
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... het was zelfverdediging van Natasia. Maar natuurlijk.
Er zijn ook maar 2 personen die zelfverdediging kunnen aanvoeren. De anderen absoluut niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.
Nee hoor. Ik zie zes mensen twee personen aanvallen. En denk jij dan echt dat iemand van die 6 mensen nog kan aankomen met zelfverdediging. Ik hoop ECHT dat je enkel zit te jennen en het niet meent.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.
Ik heb gezien dat Nadia 'achter' moest komen toen ze in de tuin zaten te eten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.
Nadia baalde, ze vroeg nog waarom mag iedereen naar achter en ik niet
Ik weet niet of ze later alsnog is geweest.
zal best. Maar ik zit HIER! En als het je niet bevalt.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, Lieve, ander forum past dit soort tekst veel beter
Dank je. Ik ben erna een tijdje van de streams weggeweest, het werd teveel. Dan blijft de vraag of Natasia liegt of dat er echt een gestoord figuur bezig is geweest haar te prijzen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.
Nadia baalde, ze vroeg nog waarom mag iedereen naar achter en ik niet
Ik weet niet of ze later alsnog is geweest.
Ik denk dat deze berichtenregen veel groter was dan die keerquote:Op maandag 16 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n berichten-regen maar 1 keer eerder gezien en dat was met de exit van Huub. En we weten wat de fora toen hebben bereikt.
Een berggorilla en zelfverdediging?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.
Huub en Lieke zeiden het nog zelf eerder vandaag of gisteren. Als je slachtoffer bent in een terror actie en je wordt onder handen genomen dat ze je dan geen boete of sancties mogen geven wat betreft zelf verdediging. Duidelijk dus....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn ook maar 2 personen die zelfverdediging kunnen aanvoeren. De anderen absoluut niet.
Hij werkt bij de AIVD, daar kunnen ze nauwelijks internet op. Maar als je het opquote:
kijk, dit moet dus gewoon waar zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Natasja: gered door de bel, dat hebben ze nodig, dat zegt genoeg.
Natasja heeft vetkeihard zitten lachen met haar, ze maakt zich echt niet druk
Stem: dames wil je aub niet over ons praten.
Stel nou dat Natasia hierdoor exit gaat...dan moeten ze dat in de uitzending wel weten te verkopen. En in dat opzicht heeft ze het ook erg goed gedaan...toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben erna een tijdje van de streams weggeweest, het werd teveel. Dan blijft de vraag of Natasia liegt of dat er echt een gestoord figuur bezig is geweest haar te prijzen.
Dat zij er zelf mee begon heeft er niets mee te maken, volgens mij was het een reflex.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef carpediem23 het volgende:
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.
oequote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
zal best. Maar ik zit HIER! En als het je niet bevalt.....
Volgens mij is Jaap alleen maar met zichzelf bezig, met zijn plannen voor buiten/na De Kooi. In het gesprek met Huub en Lieke na het gruwelijke gebeuren wilde hij het ook alleen maar daarover hebben: hij nam geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn rol in het geheel; zelfs toen Huub aangaf boos te zijn gooide Jaap het nog op 'het programma' en dat hij iets anders wil.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:31 schreef tutjehola het volgende:
Zou Jaap nu bang zijn, en beseffen dat hij op het verkeerde paard heeft gewed?
Kranten, poltie ed. Door wie zijn die ook alweer gebeldquote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Heb vandaag zelf ook meerdere pisnijdige mailtjes de deur uit gestuurd (Nog nooit eerder gedaan...) en heb van meerdere mensen gehoord dat zij ditzelfde hebben gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat deze berichtenregen veel groter was dan die keer
Ieder normaal denkend mens die dit ziet voelt meteen dat dit ver over de grens is.
Ik liet het mijn moeder vanmiddag zien, dat mens heeft geen greintje agressie in zich, maar die werd rood van woede
En, op zn zachtst gezegd, nogal onhaalbaar lijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio, zit er gewoon doorheen omdat hij zichzelf gek maakt met z'n commerciele plannen. Dat is een obsessie, die een eigen leven is gaan leiden.
[afbeelding]
Ze heeft trek in frambozenzeker, vast haar fruithapje niet op vandaagquote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Nada aast weer op het sperma van Nix...
[afbeelding]
Of ze heeft het goed gedaan omdat ze al lang exit wilde, nu is er een rede voor?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef agter het volgende:
[..]
Stel nou dat Natasia hierdoor exit gaat...dan moeten ze dat in de uitzending wel weten te verkopen. En in dat opzicht heeft ze het ook erg goed gedaan...toch?
Ja hoor, hij liep tegen haar voet opquote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zij er zelf mee begon heeft er niets mee te maken, volgens mij was het een reflex.
Ja, en dat vind ik dat toch wel weer erg zwak van Jaap. Maar het geeft ook een aanwijzing dat deze actie wel met achter is overlegt. "Het programma"...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap alleen maar met zichzelf bezig, met zijn plannen voor buiten/na De Kooi. In het gesprek met Huub en Lieke na het gruwelijke gebeuren wilde hij het ook alleen maar daarover hebben: hij nam geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn rol in het geheel; zelfs toen Huub aangaf boos te zijn gooide Jaap het nog op 'het programma' en dat hij iets anders wil.
Tjee de pee, is deze van brian ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef Adothehague het volgende:
Flens flens flens ik steek je in de hens.
Wie denk je dat je ben? Je reet is nog groter dan de big Ben.
Je ben echt te ver gegaan, en corrigeert morgen de fouten die je hebt begaan.
Je speelt een vies spel, en bent als je zo doorgaat ook nogeens een dell
Ik ben nu klaar met jou, en morgen ontslaat stijn jou zonder berouw
Dat laatste dus want Natasia mag er niet uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef Day het volgende:
In het verleden betekende 'nette' kleding een exit of een stemming.
Nu is het wel zo dat het programma niks meer over heeft van een aantal maanden terug, maar een utije zie ik, met de huidige omstandigheden niet zo gauw gebeuren. Denk wel dat er morgen iets heftigs gaat gebeuren, een exit of op z'n minst een heftige preek van de programmamakers.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Eensch, Als iemand vast wordt gehouden door 1 persoon en je vriendin wordt door 3 personen aangevallen, dan is het niet gek dat je alles doet om los te komen. Brian stond ook flink dreigend boven Huub, met zijn para stem.
Ze hebben genoeg mensen als getuige en er zijn beelden!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kranten, poltie ed. Door wie zijn die ook alweer gebeld![]()
Weet wel zeker dat de fora van belang zijn
3 keer jaquote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, hij liep tegen haar voet op
Net zoals Nadia tegen haar nagels op liep, en Jaap ook tegen haar voet op liep![]()
Reflex.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor. Ik zie zes mensen twee personen aanvallen. En denk jij dan echt dat iemand van die 6 mensen nog kan aankomen met zelfverdediging. Ik hoop ECHT dat je enkel zit te jennen en het niet meent.
zoiets, ja.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij werkt bij de AIVD, daar kunnen ze nauwelijks internet op. Maar als je het op
een usb-stickkie kan zetten voor hem is het geen probleem
volgens mij kun je fok meelezen zonder in te loggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
eric was een van de grote ratten in het huis... dat was tenminste terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Raar toen ze eric gingen terroriseren was niemand boos. Wat een scheinheilen zitten hier ook.
Nee is niet nodigquote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij kun je fok meelezen zonder in te loggen.
Als het goed is komt morgenvroeg Stijn terug van vakantie, hij kan dan besluiten nemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef Day het volgende:
In het verleden betekende 'nette' kleding een exit of een stemming.
Nu is het wel zo dat het programma niks meer over heeft van een aantal maanden terug, maar een utije zie ik, met de huidige omstandigheden niet zo gauw gebeuren. Denk wel dat er morgen iets heftigs gaat gebeuren, een exit of op z'n minst een heftige preek van de programmamakers.
Ik heb ook voor de 1e keer een mail gestuurd naar DGK, ik haat agressie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Heb vandaag zelf ook meerdere pisnijdige mailtjes de deur uit gestuurd (Nog nooit eerder gedaan...) en heb van meerdere mensen gehoord dat zij ditzelfde hebben gedaan.
Het was dan ook te walgelijk voor woorden !
Amanda vind ik echt nog veel erger dan iemand als Natasia. Amanda vind ik echt een dieptepunt. Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef noucky het volgende:
En Brian en Amanda doet het allemaal niks, ze neuken er weer vrolijk op los.
Ik ben pas blij met 4 boetes en 2 exits. kan me niet schelen wie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat er morgen een boete is voor vijf mensen, en een exit voor 1 heks
30 juni, 21:10 uur Bootcamp, vrijgezellenavond Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Lieke bij de Marine of het leger gezeten ofzo....
Wat is die chick sterk! (ze laat niets blijken)
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef patist het volgende:
[..]
eric was een van de grote ratten in het huis... dat was tenminste terecht
Misschien gaan ze ook een scene uit Hostel naspelen. Ik zie die gore tuig er wel voor aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Yep, wat komt hierna?
Iemand vastbinden en dan walgelijke dingen uithalen?
Dat zou gerechtigheid zijn inderdaad. Maar gerechtigheid hebben we al heel lang niet meer gezien in de kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Het is 'schijnheilen"quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Raar toen ze eric gingen terroriseren was niemand boos. Wat een scheinheilen zitten hier ook.
wat huub heeft gedaan is veel minder erg dat ditquote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.
Onzin, dat was ook walgelijk, en heb ik de streams ook uit gezet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Het gaat om het fysieke geweld, niet het pesten van 6 tegen 2quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Jij durft dat te vergelijken met vanmiddag?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Wegens het beramen en uitvoeren van snode plannen,quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Maar het is ook nog nooit zo erg geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou gerechtigheid zijn inderdaad. Maar gerechtigheid hebben we al heel lang niet meer gezien in de kooi.
Natasia heeft wel een trap en sla reflex ja... daar heb je wel gelijk in. Maar czelfverdediging gaat niet op omdat ze zelf de aanvaller was. Wat Huub deed was zelfverdediging.quote:
Ik heb het gevoel dat Stijn nu al terug is.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het goed is komt morgenvroeg Stijn terug van vakantie, hij kan dan besluiten nemen.
Met een reprimande naar Tas komt hij moeilijk mee weg omdat ze al eerder een OW heeft gekregen en ze
gisteren niet geremd is door de vakantiewaarnemer.
wat huub in het verleden heeft geflikt,staat in geen verhouding tot wat er vandaag gebeurdequote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.
nee ok... huub heeft daarintegen wel ALTIJD de waarheid uitgesproken.... en achter niemands rug om geluld. Wat er vanavond is gebeurd kon echt niet door de beugel.... dit was wel weer wat anders dan de radio keihard aanzetten om de andere bewoners wakker te houden... dit was pure opgekropte woede die er op die manier uitmoest.... Amanda en NAtasia zaten 10 minuten voordat ze het gingen doen al VOL met adrenaline... en bij hun is adrenaline meer haat.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Spoedrecesquote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Stijn nu al terug is.
Het gaat over Lieke dacht ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Eric was 7 tegen 1 en kreeg appels alles naar zn hoofd geslingerd en over zich heen. Ik herinner me nog dat Huub hem provoceerde bij het zwembad dus wat Huub overkomt heeft hij zelf ook al eerder bij anderen gedaan en nu is ineens hier sommigen van jullie over de zeik omdat Huub nu eindelijk verdiend iets terug krijgt.
Dat denk ik ook maar hij moet zich even inlezen en filmpjes kijken voor bewijsmateriaal en anders sturen we het hem welquote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij Stijn verwelkomen!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef Yollie het volgende:
Ik heb nog maar eens het filmpje gekeken. Ik hoop zo dat mevrouw onschendbaar met haar grote bek eruit wordt gezet. Wat een walgelijke vertoning van dat mens die zich mama durft te noemen.
En nu niet. 6 tegen 2 is minder erg dan 7 tegen 1 hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Het gezeur over 6 tegen 2 ben ik meer dan zat. Tegen Eric was alles goed toen ze met zijn allen tekeer gingen.
Het gaat dit keer om het fysieke geweld wat die 6 hebben gedaanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Eric was 7 tegen 1 en kreeg appels alles naar zn hoofd geslingerd en over zich heen. Ik herinner me nog dat Huub hem provoceerde bij het zwembad dus wat Huub overkomt heeft hij zelf ook al eerder bij anderen gedaan en nu is ineens hier sommigen van jullie over de zeik omdat Huub nu eindelijk verdiend iets terug krijgt.
Kuche kuche zwembad incidentquote:Op maandag 16 juli 2007 01:44 schreef CoT het volgende:
[..]
Het gaat dit keer om het fysieke geweld wat die 6 hebben gedaan
Bij Eric hebben ze geen fysiek geweld gebruikt
Onzinquote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Het gezeur over 6 tegen 2 ben ik meer dan zat. Tegen Eric was alles goed toen ze met zijn allen tekeer gingen.
Dat was ook niet okquote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Kun je niet vergelijken. Valser dan eric zijn ze er nauwelijks. De terror viel ook best mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Ik kan me hier wel enigszins in vinden. In feite krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg. Maar ik vind dat van vanmiddag wel te ver gaan. Ik heb geen streams kunnen volgen vandaag, heb net het filmpje gezien en dat is behoorlijk heftig, zeker wat er bij Lieke gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
quote:
dat heb ik dus ook....tenslotte kunnen ze elk moment ingrijpen,maar hebben dat dus nagelaten!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel enigszins in vinden. In feite krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg. Maar ik vind dat van vanmiddag wel te ver gaan. Ik heb geen streams kunnen volgen vandaag, heb net het filmpje gezien en dat is behoorlijk heftig, zeker wat er bij Lieke gebeurd.
Wat me weer verbaasd is dat de redactie niet tijdig ingreep.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:44 schreef Miraaa het volgende:
Ik zat net nog even via een link van hier dat filmpje nog een te bekijken , en las daat op dat forum het volgende.
Natasia zit al te vertellen dat haar niets boven het hoofd hangt. Ze maakt de anderen er nog even op attent dat 6 tegen 2 wel wat veel is. Maar ze is "achter" geweest en heeft vet zitten lachen met de verantwoordelijke dame. Nou ik ben benieuwd of die dame(s) morgen ook nog zo lachen na het zien van de beelden van afgelopen middag. Ik ben niet gauw aangedaan, maar ik ben er nu nog vreselijk boos over. Het beheerst mijn dag! Stelletje lafaards.
Is dit waar ???![]()
Als dat zo is, en je kan als "verantwoordelijke" hierom nog lachen ook..........![]()
die gesprekken worden hem zelfs onthouden,dus waar heb je het over??quote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat Eric zijn zelfbeheersing erg goed in stand hield ongeacht de terror van allen tegen hem.
Daar tegenover vind ik Huub totaal niet zijn zelfbeheersing onder controle hebben, zelfs niet bij drankrestricties en gesprek met de psycholoog.
En toen Huub zichzelf losgerukt had veranderde hij van de persoon die aangevallen werd in een persoon die aan ging vallen, waarop Natasia zich moest verdedigen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft wel een trap en sla reflex ja... daar heb je wel gelijk in. Maar czelfverdediging gaat niet op omdat ze zelf de aanvaller was. Wat Huub deed was zelfverdediging.
Dat is nooit een hard feit geweest. Maar los daar van, dat was altijd 1 op 1, dit was 3 op 1. En duidelijk te zien, dus hard te maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Adothehague het volgende:
Kuche kuche zwembad incident
maar het blijft fysiek geweld.... en DAAR gaat het om... je kan ook in een reflex wegdraaien of bukken oidquote:Op maandag 16 juli 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
En toen Huub zichzelf losgerukt had veranderde hij van de persoon die aangevallen werd in een persoon die aan ging vallen, waarop Natasia zich moest verdedigen.
Is dat nou zo moeilijk
Nogmaals, ik keur de actie van die zes niet goed -vond het walgelijk om te zien- maar Natasia's reflex vind ik logisch.
Volgens mij meer dan 2 weken terug. En het is overigens niet Stijn of Frank.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:49 schreef agter het volgende:
kan iemand zien wanneer de DGK_Redactie voor het laatst ingelogd heeft?
Logisch mss welquote:Op maandag 16 juli 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
En toen Huub zichzelf losgerukt had veranderde hij van de persoon die aangevallen werd in een persoon die aan ging vallen, waarop Natasia zich moest verdedigen.
Is dat nou zo moeilijk
Nogmaals, ik keur de actie van die zes niet goed -vond het walgelijk om te zien- maar Natasia's reflex vind ik logisch.
Aaah, je nuanceert nu al. Kusjequote:Op maandag 16 juli 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat nou zo moeilijk
Als je ziet wat ze bij lieke deden dat kan zelfs de fanatiekste boeddhist niet zijn zelfbeheersing in stand houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat Eric zijn zelfbeheersing erg goed in stand hield ongeacht de terror van allen tegen hem.
Daar tegenover vind ik Huub totaal niet zijn zelfbeheersing onder controle hebben, zelfs niet bij drankrestricties en gesprek met de psycholoog.
Het was ook dat Lieke zich hevig verzette en Huub haar (terecht) ging verdedigen dat alles uit de hand liep.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel enigszins in vinden. In feite krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg. Maar ik vind dat van vanmiddag wel te ver gaan. Ik heb geen streams kunnen volgen vandaag, heb net het filmpje gezien en dat is behoorlijk heftig, zeker wat er bij Lieke gebeurd.
Wat me weer verbaasd is dat de redactie niet tijdig ingreep.
Natasja kan geen 2 laatste waarschuwingen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef BarryK het volgende:
Let op: morgen om tien uur live verbinding met Fons en John die de volgende boodschap brengen: "Miljonairs jullie gedragen je miljonair-onwaardig, we grijpen nu in want dit moet echt stoppen... hierbij heeft iedereen een laatste waarschuwing"
Jij kan je niet voorstellen dat als je in bedwang wordt gehouden door twee kerels (Dennis niet meegerekend), terwijl je vriendinnetje wordt belaagd door drie anderen, dat je door het lint gaat? Sorry hoor, maar dan vind ik dat hij zich nog behoorlijk heeft ingehouden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef noucky het volgende:
Nee, nu een 'echte' "laatste" waarschuwing van de grote baasquote:Op maandag 16 juli 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja kan geen 2 laatste waarschuwingen hebben.![]()
Het bizarre is...........dat het helemaal niet specifiek om Huub gaat.........ik zie namelijk Lieke in der blote reet een gescheurde BH en Jurk bij elkaar houden.....en dat vind ik bizar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Lieke had zich gisteren als zonder tegenstribbelen de vijver in laten werken, groot gelijk dat ze nu niet meewerkte.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het was ook dat Lieke zich hevig verzette en Huub haar (terecht) ging verdedigen dat alles uit de hand liep.
Ik denk dat wanneer Lieke mee had gewerkt en lachend de vijver in was gegaan, die 3 er geen lol van hadden gehad.
Maar omdat Lieke te sterk voor die 3 was werden ze heel erg gemeen en logisch dat Huub daar laaiend om werd.
Dat de redactie niet tijdig ingreep vind ik nog het allerergste![]()
En ze gingen nog door toen Huub achter wasquote:Op maandag 16 juli 2007 01:51 schreef Sebi het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat als je in bedwang wordt gehouden door twee kerels (Dennis niet meegerekend), terwijl je vriendinnetje wordt belaagd door drie anderen, dat je door het lint gaat? Sorry hoor, maar dan vind ik dat hij zich nog behoorlijk heeft ingehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |